Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Super Hotel Asakusa





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, kamers met tussendeur laden

Tweepersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden, kamers met tussendeur
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Loft Bed) laden

Tweepersoonskamer (Loft Bed)
7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, kamers met tussendeur (Loft Bed, 4 Multiple Beds) laden

Tweepersoonskamer, kamers met tussendeur (Loft Bed, 4 Multiple Beds)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.330 beoordelingen
De prijs is € 114
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-33-1 Asakusa, Tokyo, Tokyo, 111-0032
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tosei Hotel Cocone Asakusa
Tosei Hotel Cocone Asakusa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 768 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Super Hotel Asakusa Hotel
Super Hotel Asakusa Tokyo
Super Hotel Asakusa Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Super Hotel Asakusa
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anton, Toronto
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anton
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Zinmar M
Reisde met familie
30 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zinmar M
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
William
10 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Super...at cutting corners
William
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Candice
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for us
Candice
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Huai-ching
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huai-ching
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Edna
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edna
6 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unexpected additional charge
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
21 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Some challenges but really enjoyed my stay


Julie
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
France
Reisde met familie
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
France
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne surprise
Vanessa
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Amy
5 jan 2025
Amy
6 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Hiroshi
4 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Rezaul
2 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Rezaul
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Héctor R
Reisde met een groep
29 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Héctor R
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hyunwoo
Reisde met familie
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyunwoo
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Karen
Reisde met familie
13 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malo en general
Karen
6 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
JEN WEI
Reisde met familie
8 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEN WEI
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
茂温
21 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
茂温
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Giovanny
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giovanny
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
frank
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
frank
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sally
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Cristina
4 sep 2024
Positief: Netheid
Cristina
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
LISANDRO, Billerica
3 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
LISANDRO
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
HAU LING
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HAU LING
5 nachten verbleven in augustus 2024