Lobby

Beoordelingen van Best Western Plus Toronto North York Hotel & Suites

3 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 353 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 319 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 151 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 96 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 82 van 1001 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Erin

Positief: Netheid, personeel en service
Industrial area around property
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

DJ

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Management provided slow poor service. Had to wait 12 hours can contact them 6 times just for them to care enough for a maintenance call. Employees in the restaurant came in late and were quick to rush us out 40 minutes before closing time. Still haven’t gotten my security deposit back. 3-10 will not be staying again.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Shankar - GM op 22 mei 2024
Hi DJ, I truly do apologize you did not enjoy your stay with us. In regards to the front desk responding to guests requests, they absolutely try their best to ensure everyones comfort. I apologize if you did not feel this way. Wishing you safe & happy travels.

6/10 – Redelijk

Derek

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Erin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and convenient property
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jose

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

AdaM

👍
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Kate

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was honestly pretty gross. I took photos of the disgusting stains on the bed sheets. And the outlets in the rooms didn’t even hold the plugs in. The curtains were gross. The carpet was all bunched up. I didn’t even feel comfortable taking my socks and shoes off. I will not ever go back.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Shankar - GM op 12 mei 2024
Hi Kate, I truly do apologize you did not enjoy your stay with us. I did not see any complaints from your room on file although I highly suggest always notifying someone from our staff and they will make sure to change your room or remedy any issues you may be having promptly. Wishing you safe & happy travels.

2/10 – Ontzettend slecht

Sarah-Lynne

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not enough staff. Wait times at front desk is 15-20 mins. Requested room cleaning during our 4 night stay and only received once. Pool never had clean towels. Rooms smell musty, carpet must be old. Tried to resolve issue with Manager and he was rude.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Shankar - GM op 12 mei 2024
Hi Sarah-Lynne, I truly do apologize for the wait time. We are currently training new staff so the transition may be a bit slower than usual at some times of the day. In regards to room cleaning the do not disturb sign has to be off your door otherwise we do not enter even if the cleaning was requested. Wishing you safe & happy travels,

8/10 – Goed

Brad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice 👍 thank full!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Morgan

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hot tub was not operating.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice 👍 everything thanks
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not particularly happy with the stay. The staff was rather rude. The pool was unavailable and the hot tub was lukewarm. I would stay here again.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Clean and nice for a quick stay
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tibor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Victoria

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Khia op 7 mei 2024
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive, when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

2/10 – Ontzettend slecht

Kamalpreet

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Khia op 7 mei 2024
Thank you for the comments regarding your recent stay with us. We are sorry that we were unable to meet your expectations during your stay. Guest satisfaction is something we strive for every day and your feedback is very much appreciated. Please know we use all feedback, both positive and constructive, when reviewing the services and accommodations we provide to our guests. If we can be of further assistance, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Uitstekend

Denny

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place to stay. Staff is exceptional property is clean and well taken care of
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

James

Very bad smell
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was above and beyond
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Matt Stuart

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The guy assigned on the counter during night shift does not know customer service. If u ask him with simple question he would respond with sarcasm. He should not be working as customer service if he has attitude. Other staff were good.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Gloria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Richard, Montreal

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
check in took 35 min. the client in front of me took ap the time. check in the room . found kid Crayons in the closet. open yogurt in ice bucket . old pizza box and garbage in night table. microwave has not been cleaned in months . lobby kids running around. this hotel has people living there month by month. day time front desk manager does not how to talk to people.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Shankar - GM op 27 mrt 2024
Hi Richard, I truly do apologize that we did not exceed your expectations throughout your stay. I have spoken to all departments on my team specifically housekeeping, maintenance and front desk to ensure these things do not happen. Once again, I always advise to ask for the manager on duty and they will assist you with any issues. Wishing you safe & happy travels.

4/10 – Matig

PAUL

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was dirty and not maintained for the 3rd time.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Shankar - GM op 27 mrt 2024
Hi Paul, I truly do apologize for any inconvenience you may have experienced. I always advise guests to let the front desk team know of any issues with their room or a lack of housekeeping and they will remedy the situation at hand immediately. Wishing you safe & happy travels.

6/10 – Redelijk

Marilyn

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the hotel looked great we were not happy - the bed had NOT be changed and was dirty, we were moved to another room where I checked the bed and was clean so accepted it - went to use the washroom and the sink was dirty with whiskers all over it - called again and someone came to clean it! Spoke to the manager this morning and never once did he apologize! I also told him that the elevator doors were all black hand prints and only made an excuse that hadn’t been cleaned yet! I would not recommend this hotel. We stayed at Best Western’s in many towns across the US and Canada but this was our first bad experience!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything good. Personal friendly.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything good thanks
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

REGINE

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malheureusement, il y avait des coquerelles dans la chambre. Aussi, une réceptionniste a crié sur mon mari. On a du porter plainte contre elle.
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like that rooms were quiet and comfortable. Bed and pillows very comfortable.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

John

3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Ahmed

1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Yohannse

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Poor customer service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Shankar - GM op 4 mrt 2024
Hi Yohannse, I truly do apologize that you did not enjoy your stay with us. We strive to provide the best service to our guests so I am quite surprised you feel this way but I do apologize if there were any miscommunications from our end.

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes i liked.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Roberet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good restaurant, clean facility, nice room, great alarm clock.
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rabia

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Shankar - GM op 28 feb 2024
Hi Rabia, I truly do apologize you did not enjoy your stay with us. Hopefully we can exceed your expectations next time. Wishing you safe & happy travels.

10/10 – Uitstekend

Angeline, Brampton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ron

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Shauna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

edelbirt

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The maintenance somewhat rude
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Shankar - GM op 21 feb 2024
Hi Edelbirt, I want to truly apologize that we did not exceed your expectations. I always advise guest to let the front desk team know of any issues so they can remedy them. I have also spoken to my team about professionalism and proper customer service skills. Wishing you safe & happy travels.

10/10 – Uitstekend

Agnes

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Frederick, North York

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walkable
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Dejanee

6 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Merly

Reisde met familie
It was not a clean as I expected given the price
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

ephraim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very comfortable stay
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Darren

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was attentive; but hotel was full of noisy kids at night & the overall cleanliness was to be desired
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Sharmaine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

K.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Area at Finch is under city construction.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Katherine

Negatief: Netheid
Overall cleanliness was not great, but I was able to suck it up and live through it to have a roof over my head since my own home living conditions were compromised. Towels and pillow case were stained. Hair on the toilet, bathroom faucet didn’t look clean. The bathtub was very old and would move under my feet. For $190 a night, it could be better.
1 nacht verbleven in januari 2024