Hotel Enoe Toyama
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Toyama
Fotogalerie voor Hotel Enoe Toyama





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-1, Toyama, Toyama, 930-0028
Over deze accommodatie
Hotel Enoe Toyama
Vergelijkbare accommodaties

Toyama Manten Hotel
Toyama Manten Hotel
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2800 voor volwassenen en ca. JPY 1400 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Enoe Toyama
9,4
Uitzonderlijk
9,4
Netheid
9,4
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Tai
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Tai
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Isao
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isao
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
-
Reisde met familie
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yen Chun, ???
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yen Chun
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Mikiko
2 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mikiko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
野田
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
野田
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SHUNICHI, Kumagaya
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUNICHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
MEGUMI
25 okt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
MEGUMI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


MIYUKI
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
BENIO
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BENIO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Miho
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Miho
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hideo
18 okt 2025
Hideo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SHINYA
Zakenreiziger
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINYA
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
RAN
11 okt 2025
RAN
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kouta
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouta
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Danny
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
6 nachten verbleven in september 2025








