Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor La・se・ri Resort & Stay





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 121
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Special Small Twin, No Pets Allowed) laden

Kamer, niet-roken (Special Small Twin, No Pets Allowed)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Modern, No Pets Allowed) laden

Twin kamer, niet-roken (Modern, No Pets Allowed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese Style, No Pets Allowed) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese Style, No Pets Allowed)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1720 Tomari, Himi, Toyama, 935-0423
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Umi - Akari
Umi - Akari
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Bar
8.4 van 10, Zeer goed, 66 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: JPY 5500 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Roken is streng verboden bij deze accommodatie. Bij overtreding wordt een boete in rekening gebracht (JPY 30.000).
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen t/m 11 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Seriole Inn Himi
Seriole Inn
Seriole Himi
La Seriole
La・se・ri Resort & Stay Himi
La・se・ri Resort & Stay Ryokan
La・se・ri Resort & Stay Ryokan Himi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over La・se・ri Resort & Stay
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Pik Shan
Reisde met partner
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pik Shan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vance
30 mrt 2025
Fantastic View over Bay


Vance
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Akiko
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akiko
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sven
Reisde met familie
1 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für Seeliebhaber
Sven
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
??????
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??????
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
yurie
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yurie
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
TAEKO
29 okt 2023
TAEKO
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
18 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Iizuka
Reisde met familie
14 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iizuka
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
KAZUNOBU
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUNOBU
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高でした!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Ryuichi
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryuichi
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Prague Centre Plaza
- AneSea Hotel
- Onyado Nono Nara Natural Hot Spring
- Hotel The Building
- Jockey Club Suites
- Sultan Sipahi Resort Hotel
- Apartments in Sky Tower with Bathtub near the window
- Hotels in Dijon
- Clube Vilarosa
- Agriturismo Villa Dafne
- Hotel und Restaurant Zwicker in Bleialf
- Iberostar Selection Sábila - Adults Only
- STAY Bryggen
- Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- ibis Leuven Centrum
Activiteiten