HOTEL R9 The Yard Tsu
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Tsu
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Tsu





Beoordelingen
8,6 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bidet
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een bidet
Een haardroger
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Waterkoker
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1986-16 Shodacho, Tsu, Mie, 514-1255
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Tsu
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Castle inn Tsu
Hotel Castle inn Tsu
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 312 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Tsu Tsu
HOTEL R9 The Yard Tsu Hotel
HOTEL R9 The Yard Tsu Hotel Tsu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Tsu
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
ใพใใใ
Zakenreiziger
17 sep 2025
Positief: Voorzieningen
ใพใใใ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
ใใญใ
Reisde met familie en kleine kinderen
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใญใ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
taichi
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
taichi
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
TERAO
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TERAO
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
RISA
Reisde met een groep
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RISA
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 โ Matig
??
Zakenreiziger
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Mao
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mao
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
MASUMI
27 jul 2025
MASUMI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Hisayo
23 jul 2025
Positief: Netheid
Hisayo
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
MINAMI
Zakenreiziger
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINAMI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Takashi
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Rens van
Reisde met een groep
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rens van
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
ใใใ
17 feb 2025
Positief: Netheid
ใใใ
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Rens van
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rens van
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Yuka
10 feb 2025
Positief: Netheid
Yuka
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Tsutomu
13 jan 2025
Positief: Voorzieningen
Tsutomu
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
MAKOTO
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAKOTO
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
MASARU
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASARU
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
kouta
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kouta
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Futoshi
Zakenreiziger
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Futoshi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Futoshi
Zakenreiziger
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Futoshi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
tomohiro
Zakenreiziger
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tomohiro
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
Futoshi
Zakenreiziger
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Futoshi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Futoshi
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Futoshi
1 nacht verbleven in november 2024








