Casa Ganesha Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Kunstmuseum Agung Rai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Casa Ganesha Hotel

Tuin
Zitruimte lobby
Exterieur
Tuin
Buiten dineren

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Raya Pengosekan, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Kunstmuseum Agung Rai - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Apenbos van Ubud - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Paleis van Ubud - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Campuhan Ridge Walk - 3 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 68 min. rijden

Restaurants

  • ‪Suka Espresso - ‬4 min. lopen
  • ‪Batubara Wood Fire - ‬4 min. lopen
  • ‪Merlin’s Magic - ‬3 min. lopen
  • ‪Ivy Cafe - ‬4 min. lopen
  • ‪Taco Casa - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Casa Ganesha Hotel

Hotel in de buurt van Kunstmuseum Agung Rai
Casa Ganesha Hotel bevindt zich in de buurt van Apenbos van Ubud en Gajah Mas-galerij en biedt extraatjes zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een restaurant.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Casa Ganesha Hotel zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 21 inch met kabelzenders
  • Balkons, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 21 inch met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 15.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 35 per voertuig (enkele reis)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: USD 15.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Casa Ganesha
Casa Ganesha Hotel
Casa Ganesha Hotel Ubud
Casa Ganesha Ubud
Casa Ganesha Ubud, Bali
Casa Ganesha Hotel Ubud
Casa Ganesha Hotel Hotel
Casa Ganesha Hotel Hotel Ubud

Veelgestelde vragen

Is Casa Ganesha Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Casa Ganesha Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Casa Ganesha Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Casa Ganesha Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Casa Ganesha Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Casa Ganesha Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 35 per voertuig.

Waar ligt Casa Ganesha Hotel?

Dit hotel ligt in Pengosekan, binnen 10 minuten lopen van Kunstmuseum Agung Rai en Gajah Mas-galerij. Ook Apenbos van Ubud en Pura Dalem Agung Padangtegal liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Casa Ganesha Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 139 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 139 beoordelingen

7,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Nadia

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was erg vies en gedateerd. Beddengoed en handdoeken waren niet schoon. Uiteindelijk toch elders een hotel geboekt.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

bjokke, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect gelegen charmant hotel

Kleinschalig hotel, fantastische bediening, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel 24/7. Ideaal geleden vlakbij het centrum van Ubud. Tip ontbijt: Lekkere bananenpannekoek!
5 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed plekje met lekkere kamer

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor Ubud. Heerlijke airco waardoor alles ook weer droogt in het klamme weer. Lekkere douche, goed internet, zwembad, niets te klagen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good

Nice staff good hotel and Nice food aswell! The only thing was that the internet sometimes didnt work but the staff did everything to solve that problem

8/10 – Goed

Deborah, Amstelvee

Positief: Personeel en service

Cute hotel for a nice price.

The hotel is great for the price you pay. The staff is very friendly, the food was good. For breakfast you can choose from a menu with options from different countries, which is fine although I prefer a buffet myself. The shower was not in the bathroom but in a cubicle attached to the cottage, with no roof so you're actually standing outside, which was a nice touch. The towels could've been cleaner though, they had stains on them which probably won't come out anymore. I would definitely go back there.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
7 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Fayyaz

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Its ok not bad for just sleep because bath roomok but for shower its seperate and open space look lime strange too but not bad to stay economy need upgrafe some
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worse night of our lives

Worse hotel stay of MY LIFE! Dirty, smelly, with over 20 cigarette buds in the night table drawer that they didn’t bother to clean, the shower looked like it would make you more dirty than clean, and BED BUGS. We had to leave after one night of torture and didn’t get any of our money back
7 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Meget billigt ophold - ikke det værd

Alt i alt var opholdet skuffende. Vi boede på hotellet i 5 nætter. Tjekkede ud en dag tidligere end planlagt. Man delte værelse og badeværelse med myrer og edderkopper. Det var bestemt ikke rart at opholde sig på værelset. Der var “rengøring” på værelset dagligt, men vi skulle selv sørge for at henvende os i receptionen, når vi manglende toiletpapir. Vi havde været ude en dag, hvor der var en rulle toiletpapir på hotelværelset tilbage, da vi gik. Da vi kom tilbage på hotelværelset, var rullen væk og vi skulle spørge efter en ny. Vi skulle også selv bede om at få skiftet håndklæderne. Personalet kunne ikke snakke særlig godt engelsk, så det var svært at kommunikere med dem. Beliggenheden var rigtig god. Hotellet er billigt - men det er bestemt ikke det værd.
6 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Courtney

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great value for money

Located on the quieter side of town, with many restaurants and shops nearby. About a 45 minute walk to Ubud Market and just 10 minutes away from the Monkey Sanctuary.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

leonard

Positief: Netheid, comfort kamer

Good value for the price

I spent over a week here, spacious room and bathrooms. You can tell that this place was really nice at one time. You can start seeing a bit of neglect around the property, especially with the landscaping. Close to lots of restaurants and shops. For the price I thought it was a good option and I recommend it.
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Robert

Casa Ganesha

Man får det man betalar för. Ok rum men inte det fräschaste. Fick byta rum andra dagen för Wc/Dusch inte funkade och vattnet var iskallt senare på dagen. Trevlig personal och nära till det mesta!
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

TAKE

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
口コミでは酷評されていましたが、私には特に問題ありませんでした。 いくつかの口コミでは、カビ臭い,湿気が強い,バスルームがカビだらけとありました。しかし、特に気にならない範囲だと思います。 冷蔵庫が無いのは仕方ないですが、せめて、小さな石鹸とコップがあったら良いなぁと感じます。
7 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Emma Højer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Venligt personale og god beliggenhed

Fint hotel i rolige omgivelser på trods af dens beliggenhed midt i centrum. Personalet var rigtige hjælpsomme og venlige. Vil med glæde tage endnu et ophold her.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Kelsey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are absolutely amazing; very friendly and will help you with whatever you need.
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Beautiful service and garden, but a/c didn't work.

In house restaurant, gardens and pool lovely, but a/c didn't work in our room and this made sleep impossible, we bought our own standing fan.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

o², Paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel très agréable

Personnel chaleureux, chambre agréable, piscine. Très bon séjour
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good budget friendly hotel.

Friendly staff and good breakfast! Close to Monkey Forest and many good restaurants.

8/10 – Goed

Aude, Paris

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Très accueillant Personnel charmant

Très bien Je recommande cet hotel. La piscine est un plus.
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Stefanie, Kleinwallstadt

Negatief: Personeel en service

Relativ günstiges Hotel

Entgegen der Angabe "400 m entfernt vom Ubud Market" waren es ca 1,7 km, was unsere Füße sehr strapazierte. Zum Frühstück gab es eine Scheibe Toast auf Nachfrage teilte man uns mit das kein Toast mehr da ist.
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Tenna Rydder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with friendly people
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Hanne, Frankfurt

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid

Ruhige Lage im begrünten Hinterhof

Ideal gelegen schräg gegenüber ARMA Museum. Hubud und Monkey Forest zu Fuß in 10 min. zu erreichen. Hotel okay für Kurzaufenthalt.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

thierry, St MALO de GUERSAC

Rapport qualité prix correct

Hôtel ancien mais correct. Sommes tombés sur une serveuse au restaurant le soir pas très aimable. Nous avons changé de chambre le premier soir à cause d'une forte audeur de moisi .
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

royden

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
13 nachten verbleven in oktober 2017