Fotogalerie voor Nyoman Badri Homestay





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Hydromassage
Privébadkamer
4 Twee badkamers
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Nyoman Badri Homestay ligt in de wijk Stadscentrum van Ubud in Ubud. Shopaholics kunnen hun hart ophalen bij Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Sukawati-markt, terwijl natuurliefhebbers bij Apenbos van Ubud en Campuhan Ridge Walk van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Ook een bezoek aan Saraswati-tempel en Rijstvelden van Tegalalang is sterk aanbevolen.Maak van de gelegenheid gebruik om de buitenactiviteiten in de omgeving te ontdekken, zoals bergklimmen.

Jl. Sukma Kesuma, No. 29, Tebesaya, Ubud, Bali, 80571
In de buurt
- Apenbos van Ubud - 13 min. lopen - 1.1 km
- Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 16 min. lopen - 1.4 km
- Paleis van Ubud - 16 min. lopen - 1.4 km
- Saraswati-tempel - 19 min. lopen - 1.6 km
- Campuhan Ridge Walk - 3 min. rijden - 3.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Herb Library Bali - 13 min. lopen
- Genio - 2 min. lopen
- You & Mie - 3 min. lopen
- Warung Tirta - 11 min. lopen
- Antawali Kitchen - 14 min. lopen
Over deze accommodatie
Nyoman Badri Homestay
Vergelijkbare accommodaties

Sayong House
Sayong House
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 170 beoordelingen
De prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
8 okt - 9 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000.00 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nyoman Badri Homestay Guesthouse Ubud
Nyoman Badri Homestay Guesthouse
Nyoman Badri Homestay Ubud
Nyoman Badri Homestay Ubud
Nyoman Badri Homestay Guesthouse
Nyoman Badri Homestay Guesthouse Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nyoman Badri Homestay
Beoordelingen
7,8
Goed
7,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
4,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Nicole
7 jun 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nicole
28 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Nicolas
19 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mauvaise expérience ubud




Nicolas
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mattias
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mattias
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Liza
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Liza
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mathilde
4 okt 2024
Mathilde
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Manu
1 okt 2024
Positief: Personeel en service
Manu
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Nozomi
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly comfortable
Nozomi
4 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Iane
27 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iane
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Baptiste
6 mei 2024
Baptiste
14 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
2 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Request to not publicly display this, name or not
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Don, Kanata
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Yuki
1 aug 2023
Positief: Personeel en service
Yuki
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Georg
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meet Mama, she is the best
Georg
7 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Patti
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kind and caring staff and owner
Patti
7 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes Homestay, nette Leute, prima Lage!!!
Andrea
5 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
LucieyMark, IBIZA
Reisde met partner
16 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LucieyMark
4 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Laura
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was perfect
Laura
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Andrew
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mama is amazing
Andrew
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Hugh
21 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Good value and handy to town
Hugh
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Empfehlung!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Makoto
24 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事のおいしいホテル
Makoto
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Karl
30 jul 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Karl
3 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jul 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Amazing host, dirty bathroom
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018