Lobby

Beoordelingen van Charoen Hotel

3 out of 5
Charoen Hotel
549 Phosri Road, A.Muang, Udon Thani

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 87 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 168 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 168 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Sabine

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet voor herhaling vatbaar
Ze verstaan er geen Engels. Ontbijt is niet gevarieerd en dan vooral het Thaise ontbijt wat voor hun geen probleem zou mogen zijn on variatie in te steken. Kamers zeer proper en poetsvrouwen zeer behulpzaam ook al verstonden ze weinig of geen Engels was 100 maal beter dan het andere personeel. Matassen zijn doid versleten.
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van suthat op 5 jan 2020
Happy New year 2020

10/10 – Uitstekend

Henderikus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met een prima ontbijt voor een redelijke prijs
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Cor, Wormer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charoen hotel is echt een aanrader na vernieuwing
Charoen is sinds mei 2016 bezig met het vernieuwen van de kamers (kamers aan de kant van het zwembad). Wij hebben op de 6e etage eind juni een week gezeten en de nieuwe kamers zien er prima uit. Goede douche en een mooie kamer, echt een aanrader omdat de prijs niet hoog is (1300-1400 baht per nacht). Charoen hotel zit ook midden in het centrum van Udon Thani, shopping center is 5 minuten lopen en op de 4e etage hiervan zijn alle soorten restaurants te vinden (Japans, Koreaans, Seafoon, Italiaans, Thais, Steakhouse etc)

6/10 – Redelijk

KAZUHIRO

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Petri

Positief: Netheid, personeel en service
Perus hotelli
Ok perus vanha hotelli. Uima-altaan vesi matalalla ainakin pienikokoisille. WC tilan pesua kaipaisi. Aamupala ok. Kokonaisuus perus ok. Palvelu erittäin ystävällistä
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Israel

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

BILLY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Staff and employees were very friendly and courteous. Room was very clean. Very nice and quiet. Staff assisted me in obtaining a car rental when all other agencies were fully booked. I will stay here again.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Eric Christian

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Ari

Reisde met een groep
6 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
Air conditioning in room not the best. Breakfast had a nice selection and they were open to el a cart omelette. Staff very polite
7 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Hans

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente pool and location
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value, helpful staff and a quiet, relaxing environment. Can't think of any negatives!
12 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good But bad Breakfast Mouth Gard Buffalo Boss
Very Good Hotell i stay meny time but in breakfast they say must have Mouth Gard i dont understand Vy Very Bad .
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Kai

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is dated and basic
Everything about this hotel is very dated and basic. The room was large but the bed was not very comfortable. There is a pool, facing the main road; the grounds could have used a little attention. Like many hotels it had really suffered from low bookings due to Covid and the place was a bit sad. Reception staff were helpful and very polite. Food in restaurant (we only had breakfast) was mediocre.
2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Premrudee

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Great location- some rooms have been upgraded and others seem to be 30 years behind the times. I got one such room after our modern room had a broken AC unit. The new room we received had no outlets that could charge an I Phone- they did supply us with a long extension cord later. Breakfast was included, but the options were very few and rather plain and simple.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Finn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

André

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Neil, Houston TX

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
A bit old and not recently renovated, but convenient and not problems. Breakfast a bit limited but OK. Room quite large but dated.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth it.
Rooms have been updated and look new despite the hotel being 50 years old (I think). Buffet breakfast (Included) was good enough. Good location near shopping and entertainment areas. Has a disco on site attended by many people other than guests. Room did not have a noise problem.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van suthat op 16 feb 2020
Thank you for your kind stay at Charoen hotel. Comment will be sent to concern. looking forward to see you again

8/10 – Goed

Jürgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut
Preis Leistung sehr gut. Der Fitnessraum müsste dringend instandgesetzt werden. Frühstück und Lage ebenfalls sehr gut.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Suthat op 16 feb 2020
Thank you for your kind stay at Charoen hotel. Comment will be sent to concern. looking forward to see you again

10/10 – Uitstekend

Miko, Japan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備が改装されている為、部屋がとても気持ちが良い。
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Suthat op 16 feb 2020
Thank you for your kind stay at Charoen hotel. Comment will be sent to concern. looking forward to see you again

10/10 – Uitstekend

David R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van stat op 5 jan 2020
thank you for your stay at Charoen Hotel. Your comment will be sent to concern. Looking forward to see you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
施設は、古いが室内は綺麗に手を入れてあるので、快適です。近隣には新しいホテルもあるようですが、コストパフォーマンスを考えると非常にお得なホテルだと思います。
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van suthat op 16 feb 2020
Thank you for your kind stay at Charoen hotel. Comment will be sent to concern. looking forward to see you again

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van south op 5 jan 2020
Happy New Year 2020

8/10 – Goed

paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lukewarm water
The hot water in the bathroom is only lukewarm and this is the same every time I stay in the hotel.Other than that I always enjoy staying in the Charoen.
11 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Suthat op 5 jan 2020
Happy New Year 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van suthat op 5 jan 2020
Happy New year 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

yajai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Tej Pratap Singh

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Personeel en service
Günstig und central. Frühstück und Zimmer gut.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Reza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett bra hotel i bra område.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
อาหารเช้าควรปรับปรุงให้มีหลากหลาย ผมว่าน้อยไปหน่อย
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

johm

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Ketsarin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veldig bra hotell, god mat, kort vei til sentrum, basseng, gratis fiwi. Alt er perfekt, veldig fornøyd
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Ole

4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Front Desk op 4 jul 2019
Thank you for your stay at charoen Hotel

8/10 – Goed

Pentti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä
Hyvä hinta laatu suhde. Aamupala hyvä. Huoneessa hyvä wifi mutta uima altaalla wifi ei toimi, tämä asia ärsytti itseäni. Sänky oli todella kova. Hyvää on se että huoneessa sähköt ja a/c jäävät päälle kun itse menee ulos, huone on siis mukavan viileä kun tulee ulkoa.
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Charoen Hotel op 30 mei 2019
Thank you for your stay at Charoen Hotel. Comment will be sent to concern. Looking forward to welcome you again.

8/10 – Goed

Magnus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sam op 30 mei 2019
Thank you for your stay at Charoen Hotel. Comment will be sent to concern. Looking forward to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

kerrie john

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Udon thani
It was ok not to bad nice price for 3 nights
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sam op 30 mei 2019
Thank you for your stay at Charoen Hotel. Comment will be sent to concern. Looking forward to welcome you again.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
Hotel room was average but the woman who checked us out was less than desirable, surcharge went from 11% on one bar fridge receipt to 15% on another, also cheated us on what was supposed taken. Never again will we go back to this hotel as they cannot be trusted. I also noted that this woman took the word of Thai customers without verifying their rooms bar fridge.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Magnus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell med närhet till köpcentrum o busstation , trevlig o hjälpsam personal dygnet runt, ett stort plus med poolen även om den va varm.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Sam op 30 mei 2019
Thank you for your stay at Charoen Hotel. Comment will be sent to concern. Looking forward to welcome you again.

8/10 – Goed

Björn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Sam op 30 mei 2019
Thank you for your stay at Charoen Hotel. Comment will be sent to concern. Looking forward to welcome you again.