Zonneterras

Beoordelingen van Amsterdam Airport Hotel Uithoorn

3 out of 5
Amsterdam Airport Hotel Uithoorn
Thamerhorn 1, Uithoorn

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 336 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 336 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Leanne

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Janet

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen lift, uitstraling niet heel bijzonder maar schoon vriendelijk personeel en fatsoenlijke prijs prima ontbijt
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Antonie

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mensen bij receptie waren vriendelijk. De kamer wat oud gedateerd en donker. Het ontbijt was oké, maar het was veel geld voor wat het was.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

MUBARIK

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

inge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was allemaal netjes verzorgd kamer,badkamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van ronald op 21 jul 2020
hartelijk dank voor u review

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede service. Prettige ontvangst . Goed geslapen en 'morgens 'n lekker otbijt.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

J.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best Western
Zeer vriendelijke ontvangst, jammer dat er geen dinermogelijkheden waren. Ontbijt was ok. Kamer was OK.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk bed.Het hotel staat ineen rustige omgeving.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Betere verwarming maar over het algemeen was het een prettig verblijf
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ok, but bit outdated bedroom, decent breakfast
only stayed 1 night. Bed and shower ok, room bit outdated (damaged cabinet and bedside shelve), not pleasant to not have a window, only a door, which at ground floor despite chain is not pleasant. Very kind lady at breakfast, decent breakfast, good wifi.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van ronald op 11 jun 2019
thank you for your review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het geheel was naar tevredenheid. Prima kamer, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van ronald op 11 jun 2019
thank you for your review

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was nog niet klaar bij aankomst. Er werd niet gedacht in oplossingen. Pasje werkte op een gegeven moment niet meer om de kamer in te komen. op de kamer was een verkalkte waterkoker aanwezig, geen koffie. restaurant had geen sfeer.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Gunstig gelegen. Gratis parkeren. Kamers zouden wel wat moderner mogen.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van r de Ridder op 3 mei 2019
hartelijk dank voor uw review

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van R de Ridder op 23 apr 2019
thank you for your stay and review

6/10 – Redelijk

Francisca, Las Virtudes, Spanje

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een beetje gedateerd hotel met vriendelijk personeel bij de incheck. Wij kregen spontaan een grotere kamer aangeboden. De ligging is prima. Het uitchecken was onpersoonlijk en ongeintereseerd.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van ronald op 17 jan 2019
bedankt voor uw review

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van ronald op 9 jan 2019
thank you for your review

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel ligt op een goede locatie van de verbindingswegen. Het hotel zelf en de kamer waren schoon alleen wel verouderd. Geen apart raam voor luchten van de kamer (alleen een buitendeur), geen dubbel glas, geen mechanische ventilatie op badkamer, isolatie kon ook beter. Volgende keer zou ik een ander hotel kiezen.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van ronald de Ridder op 15 nov 2018
hartelijk dank voor uw feedback

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergane glorie,
Douche stank was kapot en met matras had al jaren terug vevangen moeten worden, dit was echt slecht. Hele hotel is oud en dringend aan een opknapbeurt toe
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Ronald de Ridder op 11 okt 2018
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback, ik zou zeer graag weten op welke kamer u heeft overnacht, omdat wij nooit eerder klachten hebben vernomen over onze bedden. Douche stang kapot, als u dit gemeld had bij de receptie dan hadden wij dit nog kunnen verhelpen. onze excuses dat uw verblijf niet naar wens was

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel over het algemeen. Ze missen alleen een lift en een airconditioning.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

peter, tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi park sleep fly hotel
Was echt top geregeld en een top verblijf gehad Niks was teveel gevraagd en we kwamen lekker uitgerust op schiphol anan
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Mark

Positief: Personeel en service
Prima
Prima hotel, alleen wel erg gehorig en smorgens was het schoonmaak personeel erg hard aan het praten op de gang
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Mateus, Beekbergen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Warme kamer
Net kleinschalig hotel alleen heel jammer dat de ventilatie niet werkte waardoor het in de kamer ontzettend heet was. Vervolgens konden de ramen op een klapraam na niet open. Erg jammer.
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend aardig geholpen. Kamer erg stoffig en gedateerd. Tv deed het niet. Geen alternatief.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

JP, Wageningen

Positief: Netheid, personeel en service
Zee gastvrij, beetje gedateerd.
Het personeel was zeer behulpzaam. Ontbijt was goed, redelijk veel keus en goede koffie. Kamer voelde een beetje gedateerd aan maar was verder netjes en schoon.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Ronald op 12 apr 2018
hartelijk dank voor uw review, wij hopen dat u de volgende keer weer bij ons zult verblijven

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kapotte verwarming in hele hotel.... koud en balen
Ik heb al een mail gestuurd waarin ik melding heb gemaakt dat de verwarming kapot was in het gehele hotel. In de kou op die dag en het gegeven dat het niet verholpen kon worden was het basis comfort niet op orde. Personeel was vriendelijk en kon het niet verhelpen. Er was een straalkacheltje op de kamer maar dat was niet afdoende. Ik vind een gebaar ter compensatie aan de orde!
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Sus, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service
Vlak bij Schiphol
Het was handig en prettig voor een avond om te slapen en vroeg weggaan. Maar zal niet voor langere tijd blijven.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Sara, Alkmaar

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
relaxed en ontspannen
Met 1 nacht van vrijdag op zateedag hebben se een er prettig verblijf in een mooie kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

B.

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Het ging
Bij aankomst ( ca 15.30uur ) bleek kamer nog niet schoongemaakt. Na uurtje in de bar kijken en was de interieurdame op de verdieping en hebben wij gevraagd of ze onze kamer gereed wilde maken. Was geen probleem maar vanuit bedrijfsleiding m.i. niet erg professioneel.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and quiet night. very friendly people at the check in. Not to far from the airport for a reasonable price.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige ontvangst. Helaas wel wat achterstallig o
Aardige ontvangst bij de receptie. Helaas defecte tv. Wel onhandig als je alleen bent wegens zakelijk karakter. Na melding bij de receptie bleek dit al bekend te zijn en kreeg ik direct de kamer ernaast aangeboden. Maaltijden bestaan voornamelijk uit simpel dagmenu/schotel. Niets mis mee, eenvoudig, maar wel redelijk aan de prijs (18,95 voor bijvoorbeeld een schnitzel met friet en salade.) De kamer was wel schoon, maar niet onderhouden.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Andy, erembodegem (belgie)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel rustig gelegen
vriendelijk en begrijpend personeel , goed mee te praten ook voor ontbijt , sleutel voor s'nachts dergelijke
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

rick

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamers zijn wel gehorig en de stoel bij het bureau was oud en zakte in met een extra kussen van het bed kon je er wel op zitten en aan het bureau werken. kamer 114

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Leuke en nette hotel. Personeel is vriendelijk en kamers zijn netjes en schoon

6/10 – Redelijk

Peter, Zwolle

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Betaalbaar in de buurt van Amsterdam
Prima hotel voor een zakelijke overnachting dicht bij Amsterdam en Schiphol

2/10 – Ontzettend slecht

Margharita, Emmen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte service
Er is geen gebruik van dit hotel gemaakt i.v.m. geen shuttle service, alleen op afspraak, dit werd niet aangegeven. Nadat er gebeld werd met de hotel is er verteld dat ik een taxi maar moest nemen, wat ongeveer 50.00euro kost. Overzetten naar een andere hotel kon of wilden ze niet. Hoe kun je een shuttlebus een dag van tevoren reserveren als je b.v. vertraging heb met je vliegtuig. Al met al mijn geld niet terug gekregen en ik heb een andere hotel geboekt.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nauwelijks geslapen, omdat de kamers heel erg gehorig zijn en ik was mijn oordopjes vergeten. Jammer, want ik had een flinke reis voor de boeg en was niet uitgerust.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in een rustig gebied
Hotel is echt een aanrader en personeel is ontzettend klantvriendelijk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk als je naar schiphol moet.
Gezellige kamer,met een standaard bad.

8/10 – Goed

Yves Vanwetswinkel, Zaventem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige keuken :-)
Ik heb 3 dagen verbleven in dit hotel. Het personeel was zeer behulpzaam en de keuken was TOP. Van de omgeving heb ik niet veel gezien > werk.

8/10 – Goed

Helma, Veghel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel en was niet ver rijden naar Amsterdam
We zijn er maar 1 nacht geweest vanwege de musical hij gelooft in mij.

4/10 – Matig

Bert

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Teleurstellend hotel
Kleine kamer, erg warm 's-nachts. Kleine 2 persoonsbedden. Alles zeer matig. Hotelbar vroeg gesloten (22.45u op zaterdag). Matig ontbijt met jus d'orange wat meer op water leek dan op sinaasappelsap.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen geweldig hotel voor mensen die op rust willen
Bij het inchecken een zeer ongeintresserde jongeman aan de balie. In de kamer waren goede bedden en was goed ingericht echter er waren spinnewebben die m.i reeds 3-4 weken daar hebben gehangen. S'ochtens voor 07.00 uur zeer lawaai m.i. door het personeel in de keuken. Tijdens het ontbijt ( wat goed was) bedienend personeel die de nederlandse taal niet machtig was. Bij het uitchecken 10 minuten aan de balie gestaan en er was en kwam niemand !!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schandalig
Aangezien we pas midden in de nacht zouden terug komen van onze reis hebben we dit hotel geboekt. Jammer genoeg was er totaal niemand aanwezig toen we aankwamen en reageerde er ook niemand op onze talrijke telefoontjes. Nochtans stond het nummer ("bellen voor nachtreceptie") in het groot op de deur. Achteraf bleek dat ze vergeten waren om door te schakelen. Ondertussen zaten we wel in het holst van de nacht in the middle of nowhere na een vermoeiende reis. Pas om 7u 's ochtends zijn we binnen geraakt. Gelukkig waren we te moe om te geven om het armzalige decor en het trieste meubilair. Absoluut geen aanrader dus. Te mijden als de pest tenzij je een desastreus einde wil van een geslaagde vakantie.

6/10 – Redelijk

L.v.Haren

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
goed voor mijn tussenstop
Tja, wel redelijk geslapen, echter vraag mij wel af of honden geblaf en verblijf in zo'n hotel wel moeten. Dit zowel sávonds voor het slapen als sóchtens hoorbaar.

10/10 – Uitstekend

Joke, Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het welkomstgevoel
Al kom je erg laat op de avond, je wordt toch zeer welkom geheten. Dat tref je bij andere hotels wel eens anders aan. Compliment

10/10 – Uitstekend

John, Toronto Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comments
The Hotel provided every thing we were looking for as our last stop before returning to Canada. (needed to be at the Schiphol at 7 AM)

8/10 – Goed

thijs, tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel als uitvalsbasis naar amsterdam e.o.
prima hotel, nette kamers en vriendelijke ontvangst...

8/10 – Goed

cesar agustin lopez

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Nice location
1 nacht verbleven in december 2023