Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha in Ukiha. Een aantal lokale bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Ukiha Inari-schrijn en Tanushimaruhirabaru Tomb Park. Heb je bovendien zin om het natuurschoon in de omgeving te bewonderen? Neem dan een kijkje bij Yaba-Hita-Hikosan Quasi-Nationaal Park en Hishino Drievoudige Waterwielen. Shunko-en Fruit Farm en Kirin-brouwerij zijn ook zeker het bezoeken waard.

734-6 UKIHAMACHI YAMAKITA, Ukiha, 839-1408
In de buurt
- Chikugogawa-onsen - 6 min. rijden - 3.7 km
- Harazuru-onsen - 6 min. rijden - 3.4 km
- Ukiha Inari-schrijn - 6 min. rijden - 3.8 km
- Attack on Titan Museum - 14 min. rijden - 15.7 km
- Bierfabriek van Sapporo - 15 min. rijden - 16.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Pizzaロダン
- YES+
- 白楽天 - 5 min. rijden
- 麺屋こばやし - 4 min. rijden
- うどんの天水 - 18 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Ukiha
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel Ukiha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shiho
Reisde met een groep, Zakenreiziger
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KA HAO
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA HAO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
aya
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aya
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
young eun
Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
young eun
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Tomoe
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoe
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ka Shing Jacky
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Shing Jacky
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JANG YOEUN
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JANG YOEUN
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
tadashi
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tadashi
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Yee
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Yee
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, comfortable and quiet
Mark
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel to stay in Hita
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mei Sim
Reisde met een groep
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Sim
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
TAEHO
16 mrt 2025
TAEHO
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
LAI PENG
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAI PENG
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Jiyoung
Reisde met familie
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Jiyoung
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Wai Man Adeline
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Man Adeline
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KENZO
17 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KENZO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
YUI CHIU
31 jan 2025
YUI CHIU
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Chan
Reisde met familie
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chan
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Yukihiro
Zakenreiziger
31 dec 2024
Yukihiro
2 nachten verbleven in december 2024