Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Ukiha
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha





Beoordelingen
9,2 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 87
28 nov - 29 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een bidet
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een bidet
Privรฉbadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

734-6 UKIHAMACHI YAMAKITA, Ukiha, 839-1408
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
Vergelijkbare accommodaties

Hitaonsen Hananoki River Terrace
Hitaonsen Hananoki River Terrace
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 14 beoordelingen
De prijs is โฌย 107
27 dec - 28 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Ukiha
Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha Hotel Ukiha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Fukuoka Ukiha
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
19 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
michiko
7 nov 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
michiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Masaki
Zakenreiziger
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Wai
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Shiho
2 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
ALICIA
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALICIA
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
seiichi
14 sep 2025
Positief: Netheid
seiichi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
sayumi
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sayumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
MURANO
18 aug 2025
MURANO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Sayumi
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Sayumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
tadashi
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tadashi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Shiho
Reisde met een groep, Zakenreiziger
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
KA HAO
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA HAO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
WING KWAN
10 jun 2025
WING KWAN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
aya
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aya
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
MEI KAM DORA
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI KAM DORA
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
young eun
Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten








