Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Uruma





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 53
15 jul - 16 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer (check-in is not available after 11PM)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer (check-in is not available after 11PM)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Misschien vind je dit ook leuk

Halekulani Okinawa
Onna
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.559 beoordelingen
De prijs is € 639
14 jul - 15 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

445-1 Shioya, Uruma, Okinawa, 904-2231
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mr.KINJO in URUMA
Mr.KINJO in URUMA
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 131 beoordelingen
De prijs is € 49
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Uruma Hotel
HOTEL R9 The Yard Uruma Uruma
HOTEL R9 The Yard Uruma Hotel Uruma
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Uruma
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Fumihiko
24 apr 2025
Fumihiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place to stay for a night
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John, Oak Harbor
Reisde met partner
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
13 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Charles
Reisde met partner
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHITOMO
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHITOMO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MASASHI
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASASHI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
IKUZO
19 jan 2025
IKUZO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yuka
Reisde met familie
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
AKIRA
Reisde met familie en kleine kinderen
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIRA
6/10 – Redelijk
Takuya
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuya
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lai Chun
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有驚喜的入住體驗
Lai Chun
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yuzo
7 nov 2024
Yuzo
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yum
2 nov 2024
Yum
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Noriyoshi
27 okt 2024
Noriyoshi
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
kisuzu
Reisde met familie
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kisuzu
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
senta
Zakenreiziger
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
senta
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ikutaro
Zakenreiziger
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ikutaro
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
幾太郎
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
幾太郎
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Hidehiko
Reisde met familie en kleine kinderen
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidehiko
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Noriyoshi
24 jul 2024
Noriyoshi
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Lindzy
18 jul 2024
Lindzy
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Daniel
4 jul 2024
Daniel
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Tiffany
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
7 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
SANAE
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANAE
3 nachten verbleven in april 2024