Sapphire Regency
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Vadodara
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sapphire Regency





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Business kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22-A Jetalpur Bridge, Vadodara, GJ, 390005
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Casa
Hotel Casa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sapphire Regency Hotel Vadodara
Sapphire Regency Hotel
Sapphire Regency Vadodara
Sapphire Regency Hotel
Sapphire Regency Vadodara
Sapphire Regency Hotel Vadodara
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sapphire Regency
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018