Fotogalerie voor NH Collection Valencia Colón





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 229
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(35 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een minibar
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Badjassen
Regendouchekop
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle Colon 32, Valencia, Valencia, 46004
Over deze accommodatie
NH Collection Valencia Colón
Vergelijkbare accommodaties

Only YOU Hotel Valencia
Only YOU Hotel Valencia
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 870 beoordelingen
De prijs is € 225
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 13–32 voor volwassenen en ca. EUR 15–25 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 35 per dag
- Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 50 per dag
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NH Collection Valencia Colón Hotel
NH Collection Valencia Colón
Nh Collection Valencia Colon
NH Collection Valencia Colón Hotel
NH Collection Valencia Colón Valencia
NH Collection Valencia Colón Hotel Valencia
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over NH Collection Valencia Colón
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jan 2025
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ziza
Reisde met familie
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziza
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Peter
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overpriced
Peter
5 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
H.E.
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen hotel.
H.E.
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Hermanus
Reisde met familie
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel


Hermanus
5 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Norman
Reisde met partner
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norman
7 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Viktoriya
Zakenreiziger
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viktoriya
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Pauline
22 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten van Valencia en hotel
Pauline
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Aj
Reisde met een groep
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay, great location, needs small upgrades
Aj
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Dansby
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Dansby
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Juan
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Juan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rosana, Rutherford
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosana
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
john
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ANDRES, Arequipa
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ANDRES
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kan
10 sep 2025
Kan
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Roy
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten




Roy
7 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Krista
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krista
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Larisa
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Larisa
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Zari
Reisde met een groep
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zari
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nilian
Reisde met partner
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nilian
3 nachten verbleven in augustus 2025