Fotogalerie voor Grand Harbour Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een diep ligbad
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op haven laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op haven
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een diep ligbad
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, terras, uitzicht op haven laden

Tweepersoonskamer, terras, uitzicht op haven
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Economy kamer, uitzicht op binnenplaats laden

Economy kamer, uitzicht op binnenplaats
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

47, Battery Street, Valletta, MALTA, VLT1221
Over deze accommodatie
Grand Harbour Hotel
Vergelijkbare accommodaties

San Karlu Hotel
San Karlu Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 180 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10.00 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 20 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Malta een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 2 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Harbour Hotel Valletta
Grand Harbour Valletta
Hotel Grand Harbour
Grand Harbour Hotel Malta/Valletta
Grand Harbour Hotel Hotel
Grand Harbour Hotel Valletta
Grand Harbour Hotel Hotel Valletta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Grand Harbour Hotel
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
9,6
Locatie
9,2
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Corien
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Corien
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Fausto
30 dec 2023
Fausto
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Lambertus
15 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lambertus
5 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Dirk
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevreden.



Dirk
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Cobie, Almere
Reisde met partner
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cobie
8 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Katrien
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katrien
8 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Jan, Hellevoetsluis
14 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
5 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Gonnie
8 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gonnie
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Frank, Houten
9 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam hotel op prima lokatie
Frank
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel op rand van de oude stad
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2018
Positief: Personeel en service
Een fijn, basic hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen hotel, aan de rand van het centrum.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Inge en Tineke, duitsland en nederland
14 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige ligging.
Inge en Tineke
4 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Luc
29 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luc
7 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Ana, okeechobee
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Silke
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silke
10 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Roderick Mark
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roderick Mark
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Andrew
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Anna
4 aug 2025
Anna
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kirsten
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirsten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Greg
1 jul 2025
Greg
1 nacht verbleven in juni 2025