Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham

3.5-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met 2 restaurants en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham

Details aan de buitenkant
Een koffiezetapparaat/waterkoker, een waterkoker
Zitruimte lobby
Junior suite, niet-roken | Een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Lobby

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Ontbijt inbegrepen
  • Restaurant
  • Parkeren inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
28 okt - 29 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Studio, 1 kingsize bed, niet-roken (Efficiency)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken

7,8 van 10
Goed
(78 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite, 1 queensize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 queensize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (Roll-In Shower)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 queensize bed, niet-roken

7,4 van 10
Goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Suite, 1 slaapkamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken

7,6 van 10
Goed
(72 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Kamer, 2 queensize bedden, niet-roken

7,4 van 10
Goed
(49 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
9260 Bridgeport Road, Richmond, BC, V6X1S1

In de buurt

  • Nachtmarkt van Richmond - 13 min. lopen - 1.1 km
  • McArthurGlen Designer Outlet - 3 min. rijden - 2.3 km
  • CF Richmond Centre Mall - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Canada Place - 17 min. rijden - 12.7 km
  • Vancouver Waterfront - 17 min. rijden - 12.7 km

Lokaal vervoer

  • Bridgeport Station - 8 min. lopen
  • Vancouver Waterfront Station - 17 min. rijden
  • Internationale Luchthaven Vancouver (YVR) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Costco Food Court - ‬2 min. lopen
  • ‪Tim Hortons - ‬7 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬8 min. lopen
  • ‪Subway - ‬7 min. lopen
  • ‪Pho 37 - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham

Hotel in de buurt van Robson Street
Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham ligt niet alleen in de buurt van Nachtmarkt van Richmond maar beschikt ook over faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven en wasvoorzieningen. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren plus plaatsen voor lang parkeren (tegen een toeslag)
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, meertalig personeel en een bankethal
  • Een bagageopslagruimte, een automaat en een geldautomaat/bankservice
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten zeer te spreken zijn over de eetmogelijkheden, het ontbijt en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 95 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van de accommodatie.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Recycling en ledlampen
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 1 cm met kabelzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden tussen 05.00 uur en 12.00 uur
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Onoverdekt lang parkeren ter plaatse (CAD 10 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 3 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 1 cm met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Recyclen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De shuttleservice gaat in de winter elke 30 minuten tussen 04.00 en 11.00 uur en tussen 16.00 en 21.00 uur.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen CAD 25 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van CAD 200 te betalen.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor onoverdekt lang parkeren: CAD 10 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: CAD 25 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Abercorn Inn Vancouver Airport Richmond
Abercorn Vancouver Airport Richmond
Abercorn Vancouver Airport
Best Western Plus Abercorn Hotel Richmond
Best Western Abercorn Hotel
Abercorn Inn Vancouver Airport
Abercorn Hotel Trademark Collection by Wyndham
Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham Hotel
Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham Richmond
Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham Hotel Richmond

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van CAD 25 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham?

Vandaag, 26 okt. 2025, kost een verblijf bij Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham van één nacht voor twee volwassenen op 28 okt. 2025 min. € 87,76, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op geplande tijden tussen 05.00 uur en 12.00 uur een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham?

Dit hotel ligt in Richmond City Centre, binnen 15 km afstand van Robson Street, Vancouver Waterfront en Canada Place. British Columbia Visitor Centre at Peace Arch ligt op 39,4 km. Bridgeport Station ligt op 8 minuten lopen en naar Metrostation Capstan is het 12 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Abercorn Hotel, Trademark Collection by Wyndham

7,6

Goed

7,6

Netheid

7,0

Voorzieningen

8,2

Personeel en service

7,2

Milieuvriendelijkheid

7,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1091 van 3217 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1025 van 3217 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 598 van 3217 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 304 van 3217 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 199 van 3217 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

alida

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke bedden! Erg gehorig, ontbijt alleen zoete gerechten. Wel goed aangevuld en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Konraad

2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Malika

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel achter de balie onvriendelijk en het hotel stonk bij binnenkomst. Nooit meer.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Lise

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Gracelyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely staff, interesting place. Check out the art in the rooms, classic prints!
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Josedario

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They need to improve the rooms cleanliness and smell. I saw a cockroach in the room. its a very old hotel. Not worth it with its price. I will never come back to this hotel again. The door key jammed multiple times. I kept on coming down to the desk to ask for help and they just keep reactivating my card and still doesn't work. I just didn't raise my voice they will not go there in person to assist me. Bad bad experience.
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Keri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly and helpful staff, excellent free breakfast, Scottish themed hotel. Located on a busy road, however good value for money and ideal location for transport links.
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to airport. Was OK place to stay for a night.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Artem

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Basically, everything was good. Parking is good, location is good. We had a pet-friendly room. And it was not clean. It would be good to have some eggs for breakfast at least. Other than it's a good budget hotel
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
breakfast was pool and compering to previous years, was nothing to eat, and hot meals, like in past were absent
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Allison

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is perfect from Bridgeport Station, only 10 minute walk and offers great shuttle service to the airport. I loved the cozy Scottish feel as I am Scottish! ;) Staff were friendly and helpful. The room was huge, bigger than we thought. We just were surprised at the noise from the traffic so it was not so easy for a restful sleep.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

savannah Rae

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Our first room we went into still had food on the floor and a pill, there was a hair on a towel still. Second room was better. The breakfast was limited. We could not have the milk and there was no substitute.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Gwen

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Room was large, shower was good, bed was comfy. Could have done with a deep clean.. we specifically chose this hotel for the free airport shuttle but the shuttle only runs at specific times so we were unable to use it and had to pay for a taxi. I think from 11am -> 4pm there is no shuttle service, so quite a big gap of no shuttle. The breakfast was a bit grim too, luckily it’s free so can’t complain too much.
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

CYNTHIA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very accomodating…
3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Kathryn

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is old and out dated including all furnishings which we knew when we booked it. Normally, this would not be an issue for me if well kept and clean. It can often even add character. But this hotel was not the case. Our room was FILTHY! You could see the dust built up around the edge of the carpet and behind the furniture, on the lamps, headboards, etc. The white bedding was a greyish color it was questionable if it had even been changed between guests. A couple of our towels looked like rags with tattered edges and stains. The carpet was dirty. Furniture was all scarred and beat up. One headboard had some kind of cack dried all across it as did the very gross wallpaper on the bathroom walls. Behind the door in the bathroom were long black hairs that clearly didn't belong to us. The bathroom smelled like urine and the door and handle was very dirty, too. Although cheaper to stay here, it was not worth the savings to us. We will not stay here again and would not recommend.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid
All good
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Shanese

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent 7 uneventful nights in Vancouver and relocated to a hotel closer to the airport for my last night. The reviews were decent. I noticed the HVAC was super dusty, the TV & the phone didn’t work in our room so we had to switch rooms. I developed a horrible cough, returned home and was bedridden for a few days after my return. I just returned from urgent care where I was diagnosed with atypical pneumonia and a sinus infection.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Julie

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
So disappointed in this stay First, I booked the hotel because I had a 6 a.m. flight the next morning and wanted to be close and use the free shuttle. When I arrived, I discovered the shuttle doesn't run that early in the morning after October 1 so I had to spend money on an Uber. Second, the room was very small and outdated. The hotel is old and hasn't been upgraded at all. Finally, I woke up at midnight to discover water dripping from the ceiling above my bed! Clearly, there had been a water leak before as I could see water stains on the ceiling when I went to bed but never expected a full on shower in my room! I called the front desk and the initial respond was "is it bad?" I said YES. The front desk clerk came up to look and didn't seem surprised- he said "oh someone must be taking a shower upstairs" as if this is a normal thing. Long story short is that I had to switch rooms in the middle of the night when I had a 3:30 a.m. wake up call. Needless to say, I didn't get much sleep and the entire stay was extremely disappointing. The staff wasn't that apologetic and didn't offer to discount my stay or make up for the inconveiences.
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Yuet Lun

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Smell of urine in common area.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Lawrie

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very tired and badly needs an update. The toilet seat was not attached to the toilet, the toilet paper holder was broken, the carpet in the room was very worn, the room smelled musty. One good thing was the beds were comfortable. The complementary breakfast was subpar. The toaster only had 2 slots of 4 that worked with a piece of paper with an X on it, over the 2 slots that were not working. The “hot food” was premade pancakes and waffles that we were told to microwave. There was limited selection of cereals. The oatmeal offered was packaged add boiled water type of oatmeal. It was really underwhelming and not worth attending. We opted to eat breakfast out after the first morning. I am wondering why this hotel is even an option on your website.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Cheryl

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Bit disappointing for sure. Care did not seem to be taken in the area of cleanliness. Things like no mattress cover and just a thin flat sheet. Just dissatisfied for the price.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Aman

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes and staff is cooperative
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Denise C

Positief: Netheid, personeel en service
Shuttle okay
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel close to airport.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Karen

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is in need of update/renewal. Bathroom not safe for elderly, those with mobility issues (e.g. high tub, no handholds). Much of the building seemed in need of attention.... e.g. very dirty hallway carpets, unfinished doorjambs, etc.
1 nacht verbleven in oktober 2025