Hotel Vaibhav

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Varanasi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Vaibhav

Exterieur
Zitruimte lobby
Exterieur
Bar (ter plaatse)
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verrijdbare/extra bedden
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een minibar
Een bureau
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verrijdbare/extra bedden
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een minibar
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
56 Patel Nagar, Cantonement, Varanasi, Uttar Pradesh, 221002

In de buurt

  • Winkelcentrum JVH - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Dasaswamedh ghat - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Kashi Vishwanath-tempel - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Hanuman Ghat - 6 min. rijden - 5.6 km
  • Assi Ghat - 7 min. rijden - 7.0 km

Lokaal vervoer

  • Sarnath Station - 10 min. rijden
  • Varanasi (VNS-Lal Bahadur Shastri) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Varuna - ‬7 min. lopen
  • ‪Baati Chokha - ‬7 min. lopen
  • ‪Shri Ram Bhandar - ‬4 min. lopen
  • ‪Burger King - ‬5 min. lopen
  • ‪Chowk - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Vaibhav

Hotel in de buurt van Kashi Vishwanath-tempel
Bij Hotel Vaibhav kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een bar en een businesscentrum. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Palki Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een geldautomaat/bankservice
  • Meertalig personeel, conciërgeservices en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 58 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis kranten en minibars.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches
  • Koelkasten, kabelzenders en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Gazal Bar
  • Palki Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Geldautomaat
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur

Speciale incheckinstructies

Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 600.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 600.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Vaibhav
Hotel Vaibhav Varanasi
Vaibhav Hotel
Vaibhav Varanasi
Vaibhav Hotel Varanasi
Hotel Vaibhav Hotel
Hotel Vaibhav Varanasi
Hotel Vaibhav Hotel Varanasi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Vaibhav?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Vaibhav te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Vaibhav?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Vaibhav uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Biedt Hotel Vaibhav een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Vaibhav?

Dit hotel in Varanasi ligt op 1 km van Winkelcentrum JVH en op 4,9 km van Kashi Vishwanath-tempel. Ook Bharat Mata en Alamgir Mosque liggen binnen 5 km afstand. Station Varanasi Junction ligt op 22 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Vaibhav

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 25 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 25 beoordelingen

5,2/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Suresh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Shrenik

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel vaibhsv poor

Room was big enough, furniture, old, TV was working intermittently, remote was not working properly. No wifi for two days, otherwise intermittently, washbasin drained very slowly , in spite of telling very soon after we checked was never cleared (stayed 5 nights), light bulbs in the bathroom needed replacement, coffee pot didn't work needed replacement, toilet was not cleaned when checked in, breakfast starts at 7.30 which is late and few other items, 1.5* my generous rating.would not stay there again, look for 4 star in places like this , which would give you prob. 3 star hotel, this ranking is probably their own not by others.
5 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

AFZAL

Average hotel, service needs to be improved.

4/10 – Matig

Tariq

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

poor stay

The hotel is in very good area. Building and reception area is good. Rooms are very standard. Washrooms are not so up to mark. Service and response time is ugly
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Karthik, Toronto, Canada

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

This is not a 3-star hotel

Reception desk is the most unfriendly I have seen. Their motive is to extract as much money from the customer without providing the necessary facilities. 1. There was no complimentary breakfast . I paid 5000 rupees for 2 nights and still that was not sufficient for them to provide free breakfast. I have paid less and got free breakfast in many places in the past 2. Room was not cleaned well. There were sugar stains on the table it seemed to be there forever! 3. Menu prices are high but quality of food and ambiance did not match the price. That also explains why the restaurant is empty every time I took a glance. Overall it's not a star hotel and doesn't deserve the hefty price it charges its cutomer. It would have been a good stay had the price been half of what I paid. Expedia should NOT be listing this place!
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Enrique, Mexico

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muy caro para lo que ofrecen

Este hotel es demasiado caro para lo malo que es, además los servicios NUNCA funcionan, no hay wifi gratuito (ni de paga porque nunca sirve) su bussiness center es una broma. En general la limpieza de las habitaciones no es muy buena, demasiado caro y demasiado lejos de la zona turistica de Varanasi.

4/10 – Matig

チャロ, デリー

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

地図のマーク地点が間違っていて探すのに苦労した。

駅の反対側にマークがあったので、反対側に出てしまい探すのに苦労した。ホテルのボーイがリクシャー運転手と結託しており、いらぬリクシャーを紹介され迷惑だった。

4/10 – Matig

Margit, Haarlem

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ugly hotel and unclean

One of the worst I've stayed and at and not exactly cheap

4/10 – Matig

Fausto, Italy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Low level

It was not confortable. However, I could say that all the hotels in Varanasi are almost the same or in worse conditions.

4/10 – Matig

gilra, delhi

Negatief: Netheid

reasonable hotel, but not value for money

cleanliness very poor; bathroom particularly.Bathrooms are old; tiles dirty, need replacement.Not hygenic.They do not use ant santiser/or Harpic for toilets;seat dirty.My wife picked up infection.Room small & too much furniture, difficulty in free movement.Not worth money they charge--perhaps because of too many tourists.Not a 3 star property.

4/10 – Matig

Kana

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

割高

政府が経営に関わってるとのことで、割高なホテルかと思います。 どの点をとっても二点くらいでした。 ・接客は無愛想 ・トイレットペーパーなし ・セキュリティボックスなし ・シャワーでトイレ含めて水浸し ・ホテルの周りは雑然としていて外出はしなかったです

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Deepak, Singrauli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

worth stay

Good location, worth of money for a clean room.

6/10 – Redelijk

G.S. Kale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Near Rly Station

The stay was comfortable. However, there should have been a internet connection in the room. (yi-fi). The food is very costly and the service is a bit slow. I had reserved rooms for occupancy of two persons. But the reception insisted that it was only of single occupancy and I was additional charged for extra bed in spite of my informing them that the booking was for two adults per room. I had to shell out Rs. 1600 more. It therefore advised that all the inclusions and exclusions shall be doubly confirmed before getting into the Hotel.

4/10 – Matig

sandeep

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

good for a day business hotel

ok for a nights stay without family

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

convenient

The hotel room itself was nice. The lobby was pleasant. The staff need some training, and the front desk was somewhat unaccommodating about their errors in billing. But as a person there for work and in a hurry, the place was fine. Easier taxi access will make the place better. And Wi-Fi would be helpful too.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Vaivhav - Banaras

Decent hotel. But far from the varanasi temple.

6/10 – Redelijk

Claus og Inese, Skovlunde

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Meget for pengene

Godt hotel,

8/10 – Goed

Arash, København

Good location

There were a lot of noise at night because of the Air condition and the kitchen, but overall the location is great and is cheap comparing to other hotels in the same neighborhood

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad hotel, not clean, dirty bed sheets. Nutrition bad and I had been poisoned for 5 days.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

prana, california

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Don't stay, find another hotel

When we checked-in, we requested a late check-out around 3pm but the manager in-charge said we can check-out at 2pm. We agreed. But on 11:38am on Sept 7, we got a call from reception that they are expecting a big group and we need to empty the room by 12pm. My husband told them that we were given time until 2pm last evening at the time of check-in. They argued with him to give the name of person who said so, as if they did not know who was on duty? Anyway, he said we will try our best as it was already so late.

4/10 – Matig

Rajasekaran, Chennai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The hotel Vaibav at Varanasi

I have booked two Air-conditioned rooms and paid for the same. But from the moment we have checked-in the rooms, the Air-conditioner was not at all working. When i complained to the hotel officials ,they informed me that due to power cut the air-conditioner is not working I WANT THEM TO REFUND THE EXCESS MONEY i.e., they should have charged only Ordinary room fare but not air-conditioned room fare. Since the air-conditioner was not working we felt very uncomfortable. And also, I have decided not to book the rooms at VAIBAV in future and also informed to my friends about the hotel. Therefore, kindly give advise them to keep the room neatly and asked them to change the air-conditioners which were seems to be very old and not in good condition.