Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Hotel La Pergola di Venezia

2 out of 5
Hotel La Pergola di Venezia
Via Cipro 15, Venice, VE

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 69 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 111 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 263 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 ā€“ Goed

Leanne

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Audrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Aanvankelijk prima ontvangen. Ontbijt was van zeer matige kwaliteit. Dit werd nog eens negatief beĆÆnvloed door een chagrijnige medewerkster... en niet eenmalig maar dagelijks. De toegezegde schone lakens werden niet verstrekt.
6 nachten verbleven in september 2017

8/10 ā€“ Goed

Robert, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk kleinschalig hotel
We verbleven 3 nachten in dit leuke hotelletje op het rustige eiland Lido. Gunstig als uitvalsbasis naar de bezienswaardigheden van Venetie, maar net buiten de grote drukte. Het is een klein, schoon hotel. Ontbijt niet al te uitgebreid, maar eigenlijk alles wat je van een ontbijt verwacht. Kamers zijn relatief groot met heerlijke bedden. Kortom: een aanrader.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 ā€“ Goed

Pieter Joost, Dronten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een uitzonderlijk lage prijs
Top lokatie, nog geen 5 minuten van de belangrijkste aan meer punten van de boten naar de andere eilanden. Personeel is erg vriendelijk en het hotel is modern.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 ā€“ Goed

JFA

Positief: Netheid, personeel en service
Prima uitvalsbasis voor een verkenning van Venetiƫ
La Pergola is een eenvoudig hotel op basis van B&B, maar dat is geen probleem want vlakbij ligt een straat met enkele goede eetgelegenheden. De inrichting van het hotel is eenvoudig maar voldoende Pluspunten: rustige ligging, minder dan 10 minuten lopen naar de haven en naar het strand, goede locatie voor een verkenning van Venetiƫ, gemakkelijk bereikbaar vanaf vliegveld Marco Polo: precies 1 uur met de waterbus van Alilaguna. Minpunt of althans een vraagteken: in het zomerseizoen 's avonds op het strand live muziek tot (althans voor zover wij het mee maakten) 22:00 uur.
4 nachten verbleven in mei 2017

8/10 ā€“ Goed

Harrie&Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, goed gelegen.
Zeer vriendelijk ontvangen in dit kleine hotel. Rustig gelegen op Lido, op loopafstand van pontjes. Gaan hier zeker naar yerug. Prima prijs-kwaliteit verhouding!

6/10 ā€“ Redelijk

Peter

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
The owner was very nice and personable. Contacted us with information and offered help. Pretty clean, though not updated. Laminate flooring seemed clean, no bedbugs, and clean sheets. The water pressure was a little low in the shower, which was slightly annoying. It was quiet and in a pretty safe location. About 50 minutes from downtown by water bus. It was great for a budget hotel for two college men, but if you are an american looking for a Holiday Inn, this is not the place for you.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 ā€“ Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service
Ɖtablissement accueillant
Un trĆØs bon accueil rĆ©servĆ© par le gĆ©rant de lā€™Ć©tablissement, toujours prĆŖt Ć  rendre service pour faciliter le sĆ©jour. Ɖtablissement bien situĆ©, Ć  proximitĆ© de lā€™embarcadĆØre et des commerces.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto, excelente opciĆ³n para alojarse cerca de aeropuerto
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 ā€“ Goed

Kerstin

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Laurence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 ā€“ Matig

Nicole, Las Vegas

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room wasn't very clean. But the staff was great
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 ā€“ Goed

Alex

Good, but must improve breakfast, only coffee it's not enough.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Janilson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 ā€“ Matig

Sophonie

Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 ā€“ Goed

Heidi Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nix spektakulƤres aber erfĆ¼llt alle mal seinen Zweck. Ich wĆ¼rde wieder kommen.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 ā€“ Goed

Ryan

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Heekoo

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Jennyfer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bonito hotel. HabitaciĆ³n limpia y cĆ³moda. Aire acondicionado y servicio amable
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Janos

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mold, dust, old furniture
The bathroom had a lot a of mold, the air-conditioning was blowing dust into the room and the furniture was in a very bad condition.
Model in the bathroom
AC blowing dust
Old furniture
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Alessandra

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No comment
5 nachten verbleven in juli 2023

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Saime

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Carlo

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Cristina

Familly hotel which needs to be renovated.Hotel entrance is strange like you get into a kind of "back door" storage room.The floor needs to be changed and the walls painted. The stuf,was a young girl looking like house keeper.No smiles,no welcome,no nothing. I asked if I can make a coffe to the kettle in the loby and I was informe that only next morning can be posible. I have low blood presure and after a long travel I had no power to ho out in the sun looking for a coffe shop,which were not next door also.I asked a cup of hot water but yet, I was refused.There was not even a botle of water in the room,too. The bed had a non cotton throw which made the night hard.It was very hot if I was keeping it on, and cold incase I removed it. No light working near the bed.No place to charge ph near the bed. Clean bathroom.Clean towels and beddings. Weired but close location to supermarket,feriboat and sea side.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 ā€“ Goed

Margarett

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great price! Right off the main strip of Lido. Will stay again when I come back.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

GLADYS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une destination de rĆŖve ! le sĆ©jour a Ć©tĆ© fantastique Ć  tous les niveaux. L'accueil des hĆ“tesses pour les renseignements, les informations a Ć©tĆ© des plus sympathique et prĆ©cieux. L'hĆ“tel La PERGORA est un havre de paix, de calme avec un personnel formidable, joyeux, accueillant. Le cadre est idyllique je vous le recommande : la plage se trouve Ć  2 minutes, la station de bateaux Ć  5 minutes, et les restaurants, les boutiques, les commerces tout le long de la route. C'est magnifique !!!
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 ā€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Isa Maria

3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Raffaella

Negatief: Netheid
Posizioneottima per raggiungere i traghetti per Venezia
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Zoe

Positief: Netheid
Happy experience šŸ‘
4 nachten verbleven in mei 2023

4/10 ā€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 piano senza ascensore,no colazione
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Edoardo op 15 mei 2023
Cortesegrazie per avere scelto il nostro hotel.Non capisco bene il suo commento. Se lei prenota senza colazione. E' senza colazione. Mi spiace se siamo senza ascensore. PrenderĆ² spunto dal suo commento per farlo mettere.A prestoEdoardo

10/10 ā€“ Uitstekend

Ashley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was so accommodating and very kind. They made our stay so nice and easy and reduced so much stress. The gardens around the hotel are also beautiful!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Edoardo op 15 mei 2023
Cortesegrazie e a prestoĆØ stato un piacereEdoardo

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Sara

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La camera ĆØ vecchia, poca pulita e pienĆ  di muffa. Il proprietario non ha neanche emesso fattura.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Edoardo op 15 mei 2023
Cortese non capisco il suo commento... io emetto sempre fattura... basta richiederla all'arrivo e dare i dati...Attenzione perĆ² ci sono casi in cui bisogna chiederli al sito di prenotazione.Grazie e a prestoEdoardo

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

Savannah

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Edoardo Pellegrinotti op 20 mrt 2023
I don't understand... why you write like this. If for that problem. I repaid and did you go to another hotel?

8/10 ā€“ Goed

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
silenziosa accogliente e vicino all'imbarcadero per venezia
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 ā€“ Redelijk

Gino

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Igiene e pulizia non sono trattabili!!
La struttura si presenterebbe come una ottima soluzione in termini di rapporto qualitĆ  prezzo trovandosi appunto a soli 10 minuti di battello dai punti importanti della cittĆ . Tuttavia la camera che mi ĆØ stata assegnata presentava dei significativi difetti di pulizia: il pavimento sia della camera che del bagno era piuttosto sporco con disgustose ciocche di capelli sparse qua e la. Ho avvisato subito la portinaia che si ĆØ subito armata di scopa ma,....altro che scopa, ci sarebbe stato bisogno di una detersione, pulizia e igienizzazione profonda del locale....alla faccia delle precauzioni antipandemia....no comment! Inoltre le coperte che si trovavano nell'armadio era state ivi riposte alla bellemeglio e non erano certo pulite. Inoltre la televisione non funzionava, indecente il telecomando. Trovi sƬ la sorpresa di avere offerta una colazione superspartana ma ciĆ² non compensa minimamente quegli aspetti legati all'igiene che devono essere prioritari.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Edoardo Pellegrinotti op 28 nov 2022
Cortesemi spiace leggere ciĆ² e non sapevo nulla. Sarebbe stato piĆ¹ carino comunicarlo in reception. Comunque nello scusarmi giustifico le signore delle pulizie col fatto che siamo a fine stagione. Una stagione lunga e dura.Mi scusai ancoraEdoardo Manager

4/10 ā€“ Matig

Silvana de

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just one night but not nice stay
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 ā€“ Goed

MARTIN

10/10 ā€“ Uitstekend

antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
šŸ‘šŸ˜Š
Hotel ben collegato e personale molto gentile e disponibile.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Vatsal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 ā€“ Goed

Lori

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel location was excellent on Lido island. Highly recommend!
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 ā€“ Goed

Lone

7 nachten verbleven in september 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Mai

3 nachten verbleven in september 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Yu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 ā€“ Redelijk

Carlos

Positief: Personeel en service
tranquila e rƔpida
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 ā€“ Goed

Gavan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lovely stay!
The customer service was amazing! We lost the house key in the water when trying to get on the water bus and the issue was immediately sorted. The room was very comfortable and we even got to extend our booking in the morning with ease.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gradevole e comodo
Ci ho soggiornato giĆ  2 volte, creando anche un buon rapporto con Edoardo, il titolare, che ha saputo gestire poi, egregiamente, un problema che si era venuto a creare
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Miriam janett

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022

4/10 ā€“ Matig

Kristin

1 nacht verbleven in juni 2022