Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Campanile Hotel Brussel / Bruxelles - Vilvoorde

3 out of 5

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 676 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 269 van 676 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 177 van 676 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 78 van 676 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 676 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Robin

Positief: Personeel en service
It was ok
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Vera, front desk op 16 mrt 2024
Dear Robin,Thank you for your review, we hope you have enjoyed your time here and wish to see you back in the future.

8/10 – Goed

Matthijs

Positief: Personeel en service
De kamer is erg gehorig. Mensen hoor je over de gangen net als je buren. Daarnaast was de trein ook goed te horen. Verder geen stopcontacten naast het bed. Dus je moet je bed uit als de wekker gaat.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vera, front desk op 28 feb 2024
Beste Matthijs,Bedankt voor het delen van uw recente ervaring bij ons.Aangezien het pand al een aantal jaren geleden is gesticht, werden de wetten en voorschriften van toentertijd toegepast.Dit is inmiddels natuurlijk enigszins veranderd en dat merk je!Ik hoop dat u desondanks een fijn verblijf heeft gehad en wij zorgen daar graag nogmaals voor.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No idea why Campanile is still happy to let this hotel carry their brand logo; this hotel needed some TLC probably well over 5 years ago. The bed was worn out badly, stains on the carpet, cigarette burns in the bathroom, the shower was in decay, etc., etc. The staff was OK and the location was not too bad either.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Vera, front desk op 3 jan 2024
Dear guest,We are sorry to hear that our hotel was not exactly to your liking.Refurbishment is being done step by step, but I understand that does not make up for your recent experience.I am glad to hear that our team has provided a good impression as well as the location of our hotel.Nevertheless I want to mention that you are always welcome at the reception during your stay for whatever you need.Together we will look for a solution.I hope we can give you a better experience in the future.

8/10 – Goed

Indy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gedateerd hotel. Bed was erg slecht, we werden wakker met rugpijn. Voor een doorreis is dit een prima hotel, zeer goedkoop en je hebt alles wat je nodig bent. Het bed was erg slecht, je voelt de veren van het matras zitten.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Vera, front desk op 25 dec 2023
Beste Indy,Het spijt me dat u niet optimaal heeft kunnen genieten van uw bezoek bij ons.Gelukkig zijn we stap voor stap het hotel aan het renoveren en zien we veel veranderingen op korte duur.Hopelijk kunt u dit in de toekomst terug zien.Prettige feestdagen toegewenst!

6/10 – Redelijk

Yvonne

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf was oké. Simpele kamer. Enkele beschadigingen. Dit weekend was het laatste weekend dat het restaurant geopend was. De keuze was daardoor beperkt. Er was zelfs geen frites meer. Dat kan. Maar schnitzels krijgen die nog half rauw zijn, is smerig. Handdoeken moesten wij zelf vragen. Wel fijn dat de honden mee mochten.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Vera, front desk op 19 dec 2023
Beste Yvonne,Mijn oprechte excuses dat uw verblijf op deze manier is verlopen.Ik zal uw genoemde punten zeker doorgeven aan het team zodat u in het vervolg met een tevreden gevoel naar buiten loopt.Ook uw honden zullen weer van harte welkom zijn!Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Gerda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Vera, front desk op 19 dec 2023
Dear Gerda,We are really happy to read that you were pleased with our service!See you real soon.Kind regards

6/10 – Redelijk

Bert

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Vera, front desk op 19 nov 2023
Thank you for taking amoment to share your experience at Campanile Hotel*** Vilvoorde. We are sopleased to hear you found it to your liking. We look forward to welcoming you backagain soon in the near future.

8/10 – Goed

Hans

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lorena T Front desk manager op 5 nov 2023
Dear Hans, Thank you for taking a moment to share your experience at Campanile Hotel*** Vilvoorde. We are so pleased to hear you found it to your liking. We look forward to welcoming you back again soon in the near future.

6/10 – Redelijk

richard de

Positief: Personeel en service
Erg verouderd. Vloerbedekking is gewoon vies
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lorena T Front desk manager op 1 okt 2023
Dear Richard, Thank you for providing us with your valuable feedback. We are disappointed to hear that our hotelrooms were not exactly to your liking. Refurbishment has been requested forcertain areas and your words will certainly help to buttress this! We sincerely hope you give us another chance soon, so we can share an even more positiveexperience. Looking forward to hosting you again in the near future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Guido

Positief: Netheid, personeel en service
Zeker eentje om terug te komen . Één nacht geweest en alles prima verlopen . Bedankt
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Frederika

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Olivier

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Marcel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed om te overnachten als je naar het vliegveld moet.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is gedateerd. In onze kamer (201) liep de wasbak niet door en spoelde de WC te zacht waardoor er resten achter beleven.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lorena T Front desk manager op 22 jul 2023
Dear Ronald,Thank you for leaving us this review. I am glad to hear that you are happy with the transaction. I appreciate your feedback about understanding your needs during yourexperience; we always try our level best to help clients find the right fit. We have already talked to our maintenance department and everything has been fixed. For the next time, please let reception know so we can change the room and assure that your experience with us is successful! I will be sure to share your comments with my colleagues to ensure we continue to improve on delivering exceptional service. Looking forward to hearing from you againsoon. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
prima verblijf
ontbijt is prima en diner s'avonds was lekker
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lorena T Front desk manager op 10 jul 2023
Dear guest,Thank you for this great review! It means a lot! We strongly believe that fresh, high-quality and local ingredients make all the difference and we agree that you cannot go wrong with spare ribs. Our BBQ sauceis mouth-watering good, isn’t it? Next time, maybe give Chefs’ stir fried Thaï chicken a try. See you soon. Team says Hi! Thanks and Regards,

6/10 – Redelijk

ROLAND

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nederlandse taal kan veel beter
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Piet

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lorena T Front desk manager op 22 jul 2023
Dear Piet, Thank you so for sharing a review ofyour recent experience. Our team here at Campanile Hotel*** Vilvoorde is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hearthat we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon. Kind regards and thank you again,

6/10 – Redelijk

Hans

Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service
Basic hotel very near Brussels Airport. Okay for a night sleep while in transit, but for the room price much nicer options are available much nearer to Brussels. Staff was friendly and helpful.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lorena T Front desk manager op 10 jul 2023
Dear Hans,Thank you very much for posting your experience in Hotel Campanile*** Brussels Vilvoorde.Thank you very much for highlighting the location and the proximity to the airport and the city center!Our team here at Campanile Hotel*** Vilvoorde iscommitted to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon. Kind regards and thank you again,

2/10 – Ontzettend slecht

Chantal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old worn out hotel, unclean and sketchy service.
Hotel is very old and worn out. Rooms have very old and dirty furniture, small black flies/insects in the room and dirty carpet. The pictures show more modern rooms and a hard floor. Shower curtain with mold, dirty black caulking around the shower. Receptionist was non-informative, we had to ask for directions to the room and breakfast room ourselves. The elevator buttons on 1 side of the elevator did not work, but no sign saying you needed to use the other ones. Based on the pictures we chose this hotel, because we wanted a room with a hard floor (no carpet) because of dust allergy. The room was so dusty we did not sleep at all.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lorena T Front desk manager op 10 jul 2023
Dear Chantal, We are so sorry to read this here as I would so much have preffered talking to you in person. Our hotel was built according to the then current specifications and requirements and yes, refurbishment has been requested to refresh our property at Campanile Vilvoorde***. Let me apologise to you sincerely for your stay not meeting your standards. Your words have been transmitted to all departments in- and out of house to enhance our level. We take this very seriously and we will do our level best to surpass. Please let us know of your intentions should you book with us in the future so we can show you how we have taken your words to ameliorate and make your stay a more pleasurable one. Once again, please accept my honorable amends. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Sean

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lorena T Front desk op 5 jun 2023
Dear Sean, Thank you very much for taking the time in posting your experience during your stay in Belgium! We are really glad to see this review as we are working on our daily basis very hard and it is nice to hear that we are going in the good way! We are hoping to see you soon!Kind regards,

4/10 – Matig

Martin

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lorena T Front desk op 7 jun 2023
Dear Martin, Thank you for sharing this. It meansa lot to us and let me please say that we are so sorry to hear that your experiencedid not meet your standards. We value our guests’ feedback religiously and workhard to ensure that similar issues do not occur in the future. We hope you will reachout to our Team at the provided E-Mail address to discuss your experience in moredetail. This will help us to improve our level and make yours and other guests’ staya more pleasurable one. Kindly accept our sincere amends. Looking forward toreceiving you back with us in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Johan

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lorena op 7 mei 2023
Dear Mrs. JohanThank you very much for taking the time to write about your experience at the Hotel Campanile *** Brussels Vilvoorde.We are glad to hear that you were comfortable during your stay with us and that we met your expectations.We hope to see you again soon!Best regards,The reception team,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Patrick op 27 mrt 2023
Thank you for this Anonymous

10/10 – Uitstekend

Jack

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Meno op 27 mrt 2023
Jack !Thank you for sharing, looking forward to seeing you in the near futureKind regardsMeno

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijskwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van GM op 28 sep 2022
Dag Jan,Veel dank hiervoor :)Toit snel ziens!Vriendelijke groeten,Menno

4/10 – Matig

José maria

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel is aan vernieuwing toe back to the 90', geen kleine koelkast in de kamer, alles ziet er afgeleefd uit, ontvangst goed alleen is Vlaams/Nederlands niet verplicht aan deze receptie, ik kon jammer genoeg bij één dame in Vilvoorde niet communiceren in mijn moeder taal vlaams/nederlands, positieve is parking en vriendelijkheid van het personeel
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van GM op 19 sep 2022
Geachte Jose MariaVeel dank voor dit bericht.Iedereen in mijn hotel spreekt vlaams en de mensen die hier met uitermate plezier komen werken uit andere landen, doen dit om uw moedertaal machtig te worden. Dit zeggen zij ook vriendelijk, zoals u terecht opmerkt.Graag verwelkomen wij u dan ook weer bij ons terug in het binnekort vernieuwde verblijf.Met de meeste hoogachtinbg, berblijf ik dan ook,Menno BartlemaManager

8/10 – Goed

Erik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ontbijt was goed met verse broodjes. Ontbijruimte was netjes en leuk ingericht. De entree in de avond ongezellig en de steeds opengaande deur bij de kleine ruimte bij de balie van de receptie stoorde.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van GM op 19 sep 2022
DAg Erik,Bedankt voor je berichtje...Bij uw volgende verblijf bij ons, kunt u met alle plezier vragen aan de receptie medewerksters of -werkers, of ze de deur dicht doen, géén probleem.Herinner ons eraan u een kopje koffie te trakteren bij uw volgend verblijf :)Vriendelijke groet,Menno

4/10 – Matig

Rosemarijn

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is toe aan een grondige renovatie, alles is vies en verouderd/kapot. Zo kon onze lamp in het halletje niet uit, zat het tapijt onder de vlekken, heeft de douche nog een douchgordijn en was het overal in het hotel vreselijk heet. Dat soort zaken zijn gewoon niet nodig.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Evangelina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Openbaar vervoer is zo dichtbij en rustig
4 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Dirk

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van mENNO op 19 mei 2022
DANKJWEL DIRK!

8/10 – Goed

Harold

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Yulia de la

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nachtje goed geslapen.
Kwaliteit prijsverhouding prima, vriendelijk en behulpzaam personeel. bedden goed, schoon. Kamer zelf wat gedateerd vloerbedekking en gordijnen aan vervanging to. Ik zou het hotel rustig weer boeken.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Brigit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend vriendelijk personeel, nette kamer en prima ontbijt Goede prijs kwaliteitverhouding
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Leslie

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
OK alternatief voor Zaventem of Brussel
Net buiten de stad naast de spoor het toegang naar de hotel is via een industrie terrein. Vereist wat zoek werk om het te vinden. Geen last van het spoor gehad. Hotel kamers zijn goed maar de andere ruimtes zijn minder fraai en donker. Restaurant was prima, service goed. Ruim parkeerplaats.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Team campanile op 22 mrt 2020
Beste Fijn te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij doen ons uiterste best om het hotel zo snel mogelijk op te frissen en de inderdaad donkere ruimtes licht en gezellig te maken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en prijs goed. Beetje sjofele inkom en gangen
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team campanile op 22 mrt 2020
Beste Bedankt voor uw feedback. Fijn te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best het hotel zo snel mogelijk op te frissen.

8/10 – Goed

RM

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Net en schoon hotel. Niet luxe maar alles is er wat er nodig is, goed ontbijt
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Team Campanile op 22 mrt 2020
Beste Fijn te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij verwelkomen u graag terug in de nabije toekomst. Fijne dag en zorg goed voor uzelf en elkaar.

8/10 – Goed

alice

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Jo

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Campanile Team op 23 dec 2019
Dear Guest, thank you for your review and we hope to have an opportunity of welcoming you back again soon! Team Campanile Vilvoorde

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Campanile team op 23 dec 2019
Dear guest, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Team Campanile Vilvoorde

2/10 – Ontzettend slecht

René, -

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belachelijk, 110 euro voor een nacht. Kamer was oud, vloerbedekking zat vol grote vlekken en bed was niks. Zou me nog geen 50 euro waard zijn hier nog eens te slapen. Geen aanrader dus!
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, vriendelijk personnel, lekker ontbijt
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Receptie op 29 aug 2019
Ontzettend bedankt voor deze leuke review! Uw complimenten hebben we gedeeld met ons team! Met vriendelijke groet Team Campanile Vilvoorde

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het is oud en moet nodig gerenoveerd worden. De verf bladerd van het plafond af. En de matrassen zijn ook af
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Receptie op 18 aug 2019
Nogmaals willen wij u hartelijk bedanken voor uw verblijf in Campanile Hotel Vilvoorde Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het feit dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Wij streven naar het verbeteren van onze gastbeleving en mede door uw feedback biedt dit ons een gelegenheid om dit te bewerkstelligen. Wij danken u hiervoor hartelijk! Team Campanile Vilvoorde

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had campanila uitgezocht omdat er een restaurant bij is. Was gesloten in het weekend en dat staat nergens vermeld. We zijn slecht ter been. De baliemedewerker wist wel dat er een bus ging naar het centrum maar niet hoe laat. Moesten dus lopen 10 min. Was voor ons 20 min.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Receptie op 17 aug 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Het restaurant is steeds gesloten in het weeken maar het spijt ons wel dat dit niet vermeld staat op de website. We hebben dit feit doorgegeven aan het IT departement en hoplijk gaan zij dit snel aanpassen op onze website. Nogmaals onze excuses We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Campanile Vilvoorde

6/10 – Redelijk

Philip

Negatief: Netheid, comfort kamer
slecht
slechte ervaring, slechts 1 stopcontact, in badkamer geen warm water, wifi ook niet opimaal, afstandsbediening tv werkte niet.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Receptie op 18 aug 2019
Geachte Philip, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet, Team Campanile Vilvoorde

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hygiene is zeer goed De nodige materiaal was er ter beschikking.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2019