Een binnenzwembad, een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Hilton Virginia Beach Oceanfront

4 out of 5
Hilton Virginia Beach Oceanfront
3001 Atlantic Ave, Virginia Beach, VA

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 431 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 215 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 163 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 96 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 95 van 1000 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beds were terrible.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

JoAnne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent. Room was great… clean and comfortable.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 13 mei 2024
Hello JoAnne, thank you for sharing your positive experience with us and for the 5-star rating! We are thrilled to hear that you found the room clean and comfortable during your stay. Your kind words motivate us to continue providing exceptional service. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another great stay.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

8/10 – Goed

Asia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, clean, convenient
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 12 mei 2024
Hi Asia, thank you for your positive rating! We're thrilled to hear that you found your experience nice, clean, and convenient. Your feedback is greatly appreciated.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 13 mei 2024
Hi David, thank you for the top rating! Your rating is greatly appreciated.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 30 apr 2024
Hello Frank, we appreciate your positive feedback on the cleanliness of our facilities. Your comments inspire us to continue providing exceptional service. Thank you for choosing to stay with us.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always Love staying at Hilton Oceanfront
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 30 apr 2024
Hi Mark, thank you for your 5-star rating! We truly appreciate your loyalty and love for staying at Hilton Oceanfront.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Justin

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 24 apr 2024
Hi Joseph,Thank you for your 4-star rating! Your feedback is valuable to us. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them.Thanks,Hilton Virginia Beach Oceanfront Management Team

10/10 – Uitstekend

Cynthia

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 3 mei 2024
Hello Cynthia, thank you for your five-star rating!Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jennifer, COLONIAL HEIGHTS

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 3 mei 2024
Hello Jennifer, thank you for your 5-star rating!Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

6/10 – Redelijk

Lindsay

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotel was nice. Staff was so-so. Restaurant was very expensive and very limited in choices. No coffee or breakfast until 7am.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Candice op 13 apr 2024
Good afternoon! We're so sorry you weren't satisfied with your stay! We try hard to ensure each of our guests are happy and excited about the services and amenities we offer. We hope you'll give us another chance in the not-to-distant future and enjoy your stay at the Hilton VB Oceanfront next time 'round!

10/10 – Uitstekend

Kenneth, Bowie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kayla

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyable experience. Staff were amazing friendly and polite. The indoor heated pool was a little chilly but the kids enjoyed it and thought it wasn’t cold. Nice way quick getaway stay.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alexandria op 2 apr 2024
Thank you for your review! We are happy to hear you and your family enjoyed your stay with us.

8/10 – Goed

Neda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Good location, safe and well maintained
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Alyssa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
This property is usually one of my favorites but this trip was slightly disappointing this time around. The room had no cold water when we checked in. The toilet water was even boiling hot and you could feel the steam coming off the bowl. They reset the water and we got some cold to come through which was a relief but the shower head still barely put out any cold water and it looked like it was going to fall out of the wall. We also requested extra blankets that never came and the other people on our floor were loud and slamming the doors constantly late into the night (not the hotels fault, just frustrating). This property is usually a favorite of mine and we will be returning but I was less happy with our stay this time around than I have been in the past.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Oleksandr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a nice oceanfront hotel. The staff was friendly and professional. Parking is easy and in the garage. The room was clean and spacious.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Igor

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hilton Virginia Beach Oceanfront op 8 mei 2024
Hello Igor, thank you for your positive rating. We truly value your support and hope to see you again soon.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Uitstekend

AJ

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place for the family.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Susannah, Alexandria

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Wanda

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My trip was excellent
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ashley

Positief: Personeel en service
Okay but not the best
I really wish hotels would do more about the pot smell in the rooms. Our room smelled like whoever stayed in it before us was in there smoking the whole time. We tried airing the room out and turned the fan on but it still smelled when we came back from dinner. This isn’t the first hotel we’ve had this issue at but it really is becoming a problem the past few years. Other than that, the hotel was decent. I try to keep in mind that beach side hotels are always a little less nice than other hotels.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Chad

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

RELM

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at Catch 21 went above and beyond to make sure my multiple food allergies where addressed. Perfect mini-getaway from parking to check out.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

BROU

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

RICHARD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Heather

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

LOURDES

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

brierre

3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Lisamarie

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant was closed and I was charged $20 a day for breakfast…no food available! Staff was unfriendly and very rude!
Reactie van Candice op 19 jan 2024
Thank you for your feedback! I want to sincerely apologize for your poor experience with us. This is highly uncharacteristic of our staff as we aim to provide exceptional service to each and every one of our guests. With our restaurant being closed for maintenance, we did try to reach out to all guests prior to arrival and we're sorry if we weren't able to get in contact with you. The restaurant has officially reopened as of today, and we hope to welcome you back to a better stay experience in the not-too-distant future!

8/10 – Goed

Ben

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant not open for renovations but the views were nice and staff very helpful. Beds comfortable and rooms clean . All in All nice stay.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Katina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although the onsite restaurant was closed, my wife and I were able to order delivery and enjoy a quiet stay. We loved every moment and will be back.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Erly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

amy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant was closed for a number of weeks and I feel like that should have been told on the website!
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Lauren

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Ann

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Josh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Wendy

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lindsay

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower didn’t work, staff unhelpful
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Candice op 23 dec 2023
Good morning Ms. Lindsay,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize that we missed the mark with your stay and our service. This is highly uncharacteristic of our hotel and we look forward to making it right wherever possible. We are typically better equipped to assist when issues are reported during your stay. For the inconvenience of not having a working shower, we discounted 50% of your 1-night stay. Thanks again for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Samantha

1 nacht verbleven in december 2023