Lobby

Beoordelingen van Best Western Hotel Portos

3 out of 5
Best Western Hotel Portos
3a Mangalia Street, Warsaw, Masovia

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 184 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 212 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 70 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 491 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 491 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Willem

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het gedoe met wifi en internet.Elke 2 uur moet je je opnieuw aanmelden,Waarom?
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Marta Bogusławska op 9 okt 2019
Dear Guest, thank you for your opinion. you can always choose - entering to internet without registration - 120 minutes, entering with registration - without without time limits. Regards!

10/10 – Uitstekend

Nelleke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tamelijk lawaaierig niets te maken met hotel zelf maar door omstandigheden
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Marta Bogusławska Deputy Manager op 28 okt 2018
Dear Guest, Thank you for leaving an opinion - we always try to do everything in our best to meet your expectations. I hope we get a chance to erase the bad taste. We cordially invite you to our hotel. With regards

8/10 – Goed

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima.Wij komen er al jaren
Dear Mr Williem, thank you for choosing our hotel and for your opinion, I'm glad, that you enjoyed your stay. Hope to see you again in a future With kind regards Marta Bogusławska, FO manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel; ligging op troosteloos terrein.
Wat troosteloos aanzien. Eenmaal binnen prima sfeer
Reactie van Marta Bogusławska FO manager op 6 dec 2016
Dear Guest, thank you so much for so Nice opinion! We will be glad to host you again in Best Western hotel Portos! With kind regards

6/10 – Redelijk

Dries, amsterdam

Basic hotel voor hele goede prij
Hele basic hotel kamer maar schoon. Vriendelijk personeel en goede faciliteiten (parkeren, wifi). Dicht bij vliegveld dus praktisch

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
prettige kamer
prime kwaliteits/prijsverhouding

6/10 – Redelijk

Shyam, België

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
koffiezet apparaat
alles was aanwezig in de kamer maar als soms koffie of warm water nodig heb dan de toestel was niet aanwezig. In andere hotel wel aanwezig.

10/10 – Uitstekend

Maryellen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good price for the city and easy access by car. Njce facility! Services were provided.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Josephine

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Found a ball of hair tangled on the shower head and had asked for them to clean it immediately but the issue was never addressed even after housekeeping came the next day. The staff offered for me to switch rooms in the end but disappointed that they didn’t immediately come to remove it. Otherwise overall had a decent stay.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tatsiana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Bartosz

6 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mathanaraj

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Rezeptionistin OLA hat uns gut bedient. Danke
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Elzbieta

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good enough.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marcelo Pintado and Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have to give the highest possible rating on the breakfast and front desk staff specially Lukasz at the breakfast area. He really made a difference. Congratulations and you should expect me back. it was a great service.

6/10 – Redelijk

John

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Rooms are good size and clean but the service was slow and not totally helpful. Would stay somewhere else next time.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

CO LTD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
베스트 웨스턴 호텔 포르토스 후기!
베스트 웨스턴 호텔 포르토스 스탠다드룸에서 묵었습니다. 호텔과 택시로 10분정도 거리였구 객실은 쾌적하고 좋았어요! 직원들도 친절했고, 조식도 종류가 많고 맛있어서 추천해요
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Krishnapura

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tausif

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good front desk staff
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel Portos op 5 okt 2023
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Best regards, hotel Portos team

8/10 – Goed

Dan

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel Portos op 5 okt 2023
Drogi GościuSerdecznie dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos

4/10 – Matig

HUGO

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van hotel Portos op 8 sep 2023
Drogi Gościu, Dziękujemy za Twoją opinię. W imieniu całego naszego zespołu pragnę wyrazić ubolewanie z powodu niespełnienia Państwa oczekiwań w 100%. Państwa satysfakcja jest dla nas ważna, a otrzymane opinie pomogą nam w przyszłości podnosić jakość usług świadczonych naszym Gościom. Mamy nadzieję, że ponownie rozważą Państwo skorzystanie z naszego hotelu, dając nam możliwość zapewnienia Państwu doskonałego pobytu w przyszłości. Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos

10/10 – Uitstekend

Mariola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van hotel Portos op 8 sep 2023
Drogi GościuSerdecznie dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos

6/10 – Redelijk

Adam

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Andrzej

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van hotel Portos op 18 mei 2023
Dear GuestThank you for your feedback. Your opinion is very important for us. We hope you will come back and see us again soon.Regards, hotel Portos team

6/10 – Redelijk

vinod

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good experience to stay @ Best western, they should give more things to customers, like soap, shower cap etc. small small things were missing. Over all it was ok.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van hotel Portos op 18 mei 2023
Dear GuestThank you for your feedback. Your opinion is very important for us. We hope you will come back and see us again soon.Regards, hotel Portos team

8/10 – Goed

paul

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van hotel Portos op 18 mei 2023
Drogi GościuSerdecznie dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos

10/10 – Uitstekend

Bernadette Marie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai l'habitude de venir dans cet endroit, tout y est parfait
Reactie van hotel Portos op 9 jan 2023
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team

10/10 – Uitstekend

Piotr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Portos Hotel
Keine Probleme und Frühstück Buffet sehr gut. Kann ich nur weiter empfehlen.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van hotel Portos op 9 jan 2023
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team

8/10 – Goed

Kaj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pieniä puutteita muuten hyvässä hotellissa
Mukavan rauhallinen kuudennen kerroksen huone. Ainut puute oli, että wc-valo ei toiminut peilin päällä. Siivooja valitteli, ettei huoltomiehet ole töissä viikonloppuna. Ilmastointi ei myöskään toiminut olenkaan. Eipä sitä lokakuun lopulla tarvittukaan.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Hayden Lee

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, nice facilities and cleanliness was of a high standard.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Nikola

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van hotel Portos op 10 okt 2022
Drogi Gościu, dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, Zespół hotelu Portos

4/10 – Matig

anna

Negatief: Personeel en service
Das Hotel ist einfach, Das Zimmer war sauber. Das Personel und das Management nicht professionell und sogar inkompetent. Ich war in Warschau geschäftlich und wollte, dass das Hotel mir eine Rechnung ausstellt. Da ich die Buchung aber Expedia gemacht habe, habe ich keine Rechnung erhalten. Man sagte die Expedia ist dafür zusànding. Stimmt das?
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van hotel Portos op 10 okt 2022
Dear GuestThank you for leaving an opinion - we always try to do everything in our best to meet your expectations. I hope we get a chance to erase the bad taste. We cordially invite you to our hotel.With Best Regards,hotel Portos team

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtig godt til prisen
Fint og rent værelse og serviceminded og venlig personale. Lidt langt fra byen, men tæt på offentlig transport der kører direkte til centrum. Prisen var super god.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van hotel Portos op 10 okt 2022
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team

10/10 – Uitstekend

Kamila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polecam.
OK.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van hotel Portos op 10 okt 2022
Szanowny Gościu, dziękujemy za pobyt w hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy,Zespół hotelu Portos

10/10 – Uitstekend

SUNOJ CHEERAMKUZHIYIL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall Good experience
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van hotel Portos op 10 sep 2022
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a very cozy place! There is everything you need. Your comfort is taken care of here. It feels like home!
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van hotel Portos op 10 sep 2022
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. Our work gives us great satisfaction, thanks to such opinions, we know that our efforts have been recognized. We endeavor to make your stay enjoyable and in line with expectations. We kindly invite to our hotel next time.With Best Regards,hotel Portos team

6/10 – Redelijk

Luis Alberto

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Andrzej

3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jakub

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk woman was GREAT!! The best.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van kierownik recepcji op 22 jun 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are very happy that your stay was nice and hotel did met your expectation in 100%. Hope to see you again in the future. Regards, hotel Aramis team

8/10 – Goed

Dieter

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gute Hotelausstattung mit lückenhaftem Service
Leider wurde unser Zimmer in 7 Tagen nur 2x erst nach Anmahnung gereinigt. Also von täglicher Reinigung konnte keine Rede sein. Beim Frühstück gab es nur 2 Sorten Marmelade, die recht künstlich schmeckten. Polen ist eigentlich für tolle Marmeladen bekannt, was wir auch in anderen Hotels in Warschau schon genossen. Zimmer war ansonsten ok.
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van kierownik recepcji op 22 jun 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are sorry that hotel did not met your expectations in 100%. Hope to see you again in the future. Regards, hotel Portos team

8/10 – Goed

Piotr

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice and clean hotel with a good transportation to the city. I wasn't amazed with the bedding. It maybe good for people wetting beds. For others, it's just messy.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van kierownik recepcji op 22 jun 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are very happy that your stay was nice. Hope to see you again in the future. Regards, hotel Portos team

6/10 – Redelijk

Richard, Knoxville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The Best Western did not live up to its name as "Best". The beds were not comfortable and had some type of plastic below the sheets that caused them to come off of the bed. I had to remake the bed three times during the night. The pillows were little more than flat rocks. The hotel appears to need some renovation.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van kierownik recepcji op 22 jun 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are sorry that hotel did not met your expectations in 100%. We hope to have the pleasure to see you again in the future. Regards, hotel Portos team

4/10 – Matig

Ole Gunnar

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Surujh

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Zespół Hotelu BW Portos op 15 apr 2022
Drogi Gościu, dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo nas cieszy iż Państwa pobyt w naszym hotelu udał się w pełni. Serdecznie zapraszamy do ponownych odwiedzin naszego hotelu w najbliższej przyszłości. Życzymy zdrowia w tym trudnym czasie dla Nas wszystkich. Do zobaczenia. Pozdrawiamy

10/10 – Uitstekend

Vitaliy

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Zespół Recpecji Hotelu Portos op 29 mrt 2022
Dzień dobry Panie Tomaszu, dziękujemy za tak pozytywną ocenę naszego obiektu. Życzymy zdrowia w tym trudnym czasie oraz zapraszamy do ponownych odwiedzin. Pozdrawiamy!

6/10 – Redelijk

Pawel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
przede wszystkim hotel nie uwzględnia próśb pisanych podczas rezerwacji, prosiłem o inny pokój, otrzymałem też inny. Mało komunikatywna obsługa w recepcji, na którą zresztą przy zameldowaniu czekałem ponad 15 min. Pokoje dość skromne jak na sieć BW, wysłużone łóżka. Brak informacji o haśle do wifi w pokoju, trzeba było dzwonić w tej sprawie do recepcji. Ze śniadań nie korzystałem, trudno więc ocenić. Położony daleko od centrum (możliwość dojazdu z dworca centralnego autobusem bezpośrednio pod hotel) ale w moim wypadku lokalizacja była celowo wybrana.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Zespoł Hotelu BW Portos op 15 apr 2022
Drogi Panie Pawle, dziękujemy za wybór naszego Hotelu. Bardzo jest nam miło iż Państwa pobyt był udany. Państwa uwagi są dla Nas bardzo cenne, a także są nauką na przyszłość, abyśmy mogli pracować nad tym co nadal szwankuje. Będzie nam bardzo miło ponownie Państwa gościć. Pozdrawiamy

10/10 – Uitstekend

Tomasz

2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Zespół Recpecji Hotelu Portos op 29 mrt 2022
Dzień dobry Panie Tomaszu, dziękujemy za tak pozytywną ocenę naszego obiektu. Życzymy zdrowia w tym trudnym czasie oraz zapraszamy do ponownych odwiedzin. Pozdrawiamy!

10/10 – Uitstekend

oreste

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima struttura e molto vicina al centro
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Hotel Portos Team op 8 feb 2022
Dear Guests, thank you for choosing our Hotel. We are very pleased that your last stay was successful. We cordially invite you to visit our hotel again in the near future. We wish all of us health in this difficult time. See you. BW Hotel Portos Team