Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 241 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
111
Gastenscore: 8 - Goed. 82 van 241 beoordelingen" "
8 - Goed
82
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 241 beoordelingen" "
6 - Redelijk
25
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 241 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 241 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Martijn
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was schoon en netjes. Het is even uitzoeken hoe het licht werkt, maar na uitleg bij de receptie lukte het. Daarnaast is het een erg kindvriendelijk hotel met een verwarmd buitenzwembad.
Martijn
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 6 jul 2023
Beste Martijn,We danken u voor uw feedback.Het doet ons enorm veel deugd te lezen dat u, afgaand op de score die u ons gaf, tevreden bent.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Kris
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer ruim en proper. Ontbijt ook heel uitgebreid!
Goede ligging voor een bezoekje aan Walibi .
Kris
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 19 jun 2023
Beste Kris,Dank u voor uw mooie beoordeling.Wat fijn om te lezen dat we hebben kunnen bijdragen aan een aangenaam verblijf door onze gunstige ligging en het lekkere ontbijt!Groetjes!Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Nazia
4 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nazia
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 12 jun 2023
Beste gast,Bedankt voor uw positieve review.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Hartelijke groet,Jean-Christophe Imbert, General Manager
8/10 – Goed
Erik
Reisde met familie
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erik
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 5 mei 2023
Beste Erik,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Jean-Christophe Imbert, General Manager
8/10 – Goed
Rogier
30 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal op loopafstand van walibi
Rogier
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 1 mei 2023
Beste Rogier,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Jean-Christophe Imbert, General Manager
8/10 – Goed
E.D.
Reisde met partner
22 nov 2022
Positief: Personeel en service
waterafvoer wastafel en bad functioneerden niet water bleef staan geen föhn gemeld aan de balie.
E.D.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 24 nov 2022
Beste gast,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We willen ons ervoor excuseren dat er enkele gebreken waren in de badkamer. Aarzelt u echter niet om dit meteen aan ons team te melden, zodat zij u een oplossing kunnen bieden.In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Jean-Christophe Imbert, General Manager
6/10 – Redelijk
Jelle
13 mei 2022
Positief: Netheid, voorzieningen
Jelle
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 15 aug 2022
Beste Jelle,
Bedankt dat u even de tijd nam om ons te beoordelen.
We betreuren het enorm dat uw bezoek niet volledig naar wens was.
Graag horen we hoe we onze service zouden kunnen verbeteren.
Hopelijk tot ziens,
Jean-Christophe Imbert, General Manager
8/10 – Goed
Sylvia
21 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvia
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 25 feb 2022
Beste Sylvia,
Hartelijk dank voor deze score.
We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.
We zouden heel graag willen weten wat u er toe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.
Hartelijke groet,
Dominique Van Ooteghem, General Manager
10/10 – Uitstekend
Diederik de
30 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima
Diederik de
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 sep 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
De kamer werd wel opgeruimd, maar de badkamer niet.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Dominique Van Ooteghem, General Manager op 20 sep 2021
Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.
Bedankt voor uw feedback over de netheid van de badkamer. We gaan dit met ons schoonmaakte bespreken. Hopelijk heeft u verder van uw verblijf genoten.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,
Dominique Van Ooteghem, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Werner
Zakenreiziger
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit.
Perfect, netjes, lekker ontbijt. Zoals je mag verwachten. Avondeten in restaurant kan iets beter.
Werner
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 8 dec 2019
Beste Werner,
Hartelijk bedankt voor uw behulpzame feedback.
Wat fijn te mogen lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u enkele pluspuntjes aanhaalt zoals onder andere de goede prijs/ kwaliteitverhouding, ons lekker ontbijt en de netheid.
Jammer dat u het avondeten wat minder vond. We bedanken u voor uw opmerking en zullen dit zeker ter hand nemen.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,
Dimitrio Virone, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is schoon en ruim super zacht bed. Alleen de wifi doet het soms niet goed. Verder top hotel echt een aanrader
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De omgeving was goed. Je was zo bij walibi. Kamer zag er ook netjes uit.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Fijn dat u tevreden was over onze handige locatie en nette kamers. Hopelijk mogen we u dan ook nog eens ontvangen in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
Dimitrio Virone, General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
De kamer was goed , alleen het bed was erg hard .
De uitleg van het licht kan beter .
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast,
Bedankt dat u even de tijd nam om uw mening te geven.
We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wat fijn dat u tevreden was over onze comfortabele kamers. Wel jammer dat de matras niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Wij begrijpen dat elke gast dit anders ervaart. Aarzel niet om ons team aan te spreken als u hulp nodig heeft met het licht. Zij helpen u met plezier.
Met warme groeten en graag tot een volgende keer.
Dimitrio Virone, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, ontvangst minder mooi
Het hotel lag in een rustige groene omgeving. De kamer was mooi en modern.
Het ontvangst 's avonds in de receptie was niet bijzonder vriendelijk met weinig uitleg.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Patrick Dehaen, General Manager op 14 aug 2019
Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.
Wat fijn dat u de inrichting van ons hotel u beviel alsook de omgeving. Ook fijn dat u de kamer mooi en modern vond. We hopen dan ook dat u een goede nachtrust heeft gehad.
Onze excuses dat u wat tekortkomingen ondervonden heeft met betrekking tot de vriendelijkheid aan de receptie. We zullen ons hier attent op maken.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,
Patrick Dehaen, General Manager
10/10 – Uitstekend
Jun
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for your money
I was pleasantly surprised with this Novotel stay. You definitely get your money's worth. Walking distance to Walibi and Aqualibi plus the hotel is very clean and modern. Staff is great.
Jun
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Patrick Dehaen, General Manager op 13 aug 2019
Dear Jun,
Thank you for such an amazing review.
It was a pleasure to receive your positive feedback regarding our location and rooms. Ensuring the comfort of our guests is a top priority, so we are especially pleased to know that you were satisfied in this respect.
Thank you as well for commenting on the friendliness of our team, we are happy that we were able to meet your expectations in this regard.
We look forward to welcoming you again. Best wishes,
Patrick Dehaen, General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was ok! We had à vers nice stay. The room was very good.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Wendy
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wendy
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
gert
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuke uitvalsbasis voor Walibi, aan de duurdere kant maar het is nu eenmaal een buisnesshotel. en de renovatie is zeker geslaagd.
mooi opgefrist hotel.
gert
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 15 dec 2019
Beste Gert,
We bedanken u voor uw feedback.
Wat leuk dat de mooie inrichting van ons hotel je beviel en dat je verder helemaal tevreden was met onze centrale ligging. We streven er ook naar de juiste marktprijzen te bieden voor onze kamers en deze schommelen afhankelijk van het seizoen en de bezetting van het hotel.
We hopen dat u genoten heeft van een geslaagd verblijf en verwelkomen u graag opnieuw!
Met warme groeten,
Dimitrio Virone, General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Chloë op 25 jul 2019
Thank you for this positive note.
10/10 – Uitstekend
John
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Supergast vrij in en uitchecken ging lekker snel. Dichtbij snel weg
John
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Robin, maastricht
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg net hotel niks op aan te merken.
Personeel ook zeer vriendelijk en sprak Nederlands of Engels
Robin
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Patrick Dehaen, General Manager op 25 okt 2018
Beste Robin, Hartelijk dank voor deze perfecte score!
Het doet ons veel plezier dat u zeer tevreden was over uw verblijf, en in het bijzonder over de netheid van ons hotel en over onze gastvrije en meertalige service! We ontvangen u graag nog eens bij een volgende bezoek aan Waver!
Met vriendelijke groet,
Patrick Dehaen, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent option for business trip
Good location
Rooms are clean
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
leuk hotel, als het volledig af was
op zich een leuk hotel, toplocatie, vriendelijk personeel. Maar de accommodaties zijn onbestaand, en er was niet vermeld dat de lobby nog in opbouw is. In deze staat van het hotel was de kamer te duur. Restaurant enkel voor ontbijt geopend, zwembad gesloten (ondanks dat het midden in de zomer en 29 graden was), niemand aanwezig om de bar te bedienen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Patrick Dehaen, General Manager op 6 jul 2018
Beste gast, We danken u voor uw feedback.
Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf bij ons in Waver en dat u hierbij dat de ligging van ons hotel als een groot pluspunt aanhaalt. Graag delen we met u mee dat ons hotel momenteel volledig wordt gerenoveerd. De werken zouden eind volgend jaar moeten vervolledigd zijn. Onze oprechte excuses voor de tekortkomingen. We hopen dat u verder genoten heeft van uw verblijf in Waver.
Met vriendelijke groet.
Patrick Dehaen, General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Dominiek
28 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen aanrader
Wij hadden de zaterdag morgen 26 april geen ontbijt, er was geen brood, alles was op. Service was niet ok. Geen plaatsen om te zitten. Wij hebben wel betaald voor ontbijt.
Dominiek
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Patrick Dehaen, General Manager op 6 jun 2018
Beste Dominiek, We danken u voor uw feedback.
Onze oprechte excuses dat we u op 26 april geen ontbijt hebben kunnen aanbieden. Ons restaurant was helaas gesloten omwille van de renovatiewerken en daardoor waren we genoodzaakt om een van onze vergaderzalen tijdelijk in te richten als ontbijtzaal. Het aantal plaatsen in deze ruimte is beperkt, maar we hebben ons uiterste best gedaan om het buffet zo snel en efficiënt mogelijk aan te vullen. We danken u voor uw begrip hieromtrent.
Met vriendelijke groet,
Patrick Dehaen, General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Pieter
13 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel in renovatie
Slecht hotel!
We zijn hier begin mei 2018 geweest
Hotel zou een mooi buitenzwembad hebben.. Dit was een modderpoel..
+ hotel werd gerenoveerd.. 1 zooitje
Geklaagd bij receptie, in slecht Nederlands werd verteld dat ik maar een mailtje moest sturen..
Dus afrader
Pieter
Reactie van Patrick Dehaen, General Manager op 25 mei 2018
Geachte Pieter, We danken u voor uw feedback.
Het betreurt ons dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Het klopt dat we momenteel bezig zijn met renovatiewerken om onze gasten in de toekomst een betere service te bieden. Het zwembad is momenteel helemaal afgesloten omwille van deze werken en die is normaal gezien ook maar vanaf juni open. Tegen het eind van het jaar zouden de werken moeten vervolledigd zijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat u verder genoten heeft van uw verblijf in Waver.
Met vriendelijke groet,
Patrick Dehaen, General Manager
4/10 – Matig
Angela, Middelburg
10 mei 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moli kamer maar...
Het was een mooi kamer, jammer voor het toilet, het stinkt zo veel dat wij moesten gebruiken een andere toilet buiten onze kamer!!! En het probleem komt niet door de renoveren, maar door een slecht schoonmaken... het was zoals dat iemand had net gep...ed buiten het water :-( dus ik denk dat deze is de slechtste novotel waar ik heb geslapen. Ik terug zeker niet meer.
Angela
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Patrick Dehaen, General Manager op 23 mei 2018
Geachte Angela,
Onze oprechte excuses dat de badkamer niet volledig rein was. Netheid staat helemaal bovenaan op onze prioriteitenlijst en we vinden dit dan ook onaanvaardbaar. Wij spreken de verantwoordelijke hierover aan en zorgen dat dit niet meer voorvalt.
Hebt u dit aan onze receptie gemeld? Wij kunnen u steeds een andere kamer aanbieden in zo'n situatie.
We hopen om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.
Vriendelijke groeten,
Patrick Dehaen, General Manager
10/10 – Uitstekend
Hannah
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannah
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Helleputte Eloïse, Front office Manager op 15 apr 2024
Beste Hannah,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Graag tot een volgende keer!Helleputte Eloïse, Front office Manager
8/10 – Goed
Benoît
3 jan 2024
Benoît
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Helleputte Eloïse, Front office Manager op 5 jan 2024
Cher Benoit,Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Au plaisir de vous accueillir pour une autre expérience de qualité,Helleputte Eloïse, Front office Manager
10/10 – Uitstekend
Doreen
Reisde met familie
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceeded our expectations.
A cozy family oriented hotel. Games provided were entertaining for both adults and children.
Away from the bustling city. A good place to relax.
Doreen
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Helleputte Eloïse, Front office Manager op 4 jan 2024
Dear Doreen,Thank you for sharing the review of your stay with us.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back for another excellent experience with us. Kind regards,Helleputte Eloïse, Front office Manager
8/10 – Goed
mourad
31 dec 2023
mourad
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Helleputte Eloïse, Front office Manager op 4 jan 2024
Cher Mourad,Nous prenons connaissance de cette appréciation parfaite.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Helleputte Eloïse, Front office Manager
8/10 – Goed
T
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with some strange issues
Really nice hotel with much bigger rooms than normal. Decor is very nice and staff are great. Our breakfast was included in our rate. I heard it was 20 euros extra - although the b/fast was good I would not have paid 20 euros for it. The milk was off on our first morning showing a lack of attention to detail. There was a strange smell in the left (~ drains? ) . The lights down the entrance to the hotel weren't on as a "cost saving measure after covid". This is ridiculous and quite frankly dangerous as the site has masses of Tesla chargers so traffic is constant into the site - it is a matter of time before there is an accident becasue of this.
T
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Helleputte Eloïse, Front office Manager op 26 dec 2023
Dear Guest, Please accept our thanks for your review.Our team strives to create a memorable experience for our guests by always providing top-notch service, and we appreciate your mention of their quality service. We apologise for any inconvenience and will look into the issue you mention immediately. All of the team do hope that we have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Helleputte Eloïse, Front office Manager
8/10 – Goed
LEONARDO GONZALO NAZARENO
Reisde met familie
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEONARDO GONZALO NAZARENO
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Helleputte Eloïse, Front office Manager op 26 dec 2023
Dear Leonardo Gonzalo,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,Helleputte Eloïse, Front office Manager
10/10 – Uitstekend
Derek
Reisde met familie en kleine kinderen
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel have stayed on three different occasions and always consistent. Room is comfortable and breakfast is great!
Derek
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Helleputte Eloïse, Front office Manager op 26 dec 2023
Dear Derek,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad that you had a pleasant stay and appreciated our high standards and quality service. Our dedicated team always aim to deliver the best experience to all of our guests and your kind words are truly rewarding.It's great to hear that you were able to make the most of our tasty breakfast, and hope it kick-started your day.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Helleputte Eloïse, Front office Manager
10/10 – Uitstekend
Anastasios
Reisde met familie
12 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Πολύ όμορφο δωμάτιο. Μείναμε 2 ενήλικες και ένα παιδί 6 ετών .Πολυ ωραίο πρωινό και πολύ εξυπηρετικό προσωπικο
Anastasios
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 13 dec 2023
Dear Anastasios,Thank you for your review.Χαιρόμαστε που το δωμάτιο σας άρεσε. Είναι επίσης χαρά μας που το πρωινό σας προσέφερε μια ευχάριστη αρχή της ημέρας, με ποικιλία επιλογών για όλες τις προτιμήσεις. Ευχαριστούμε που επισημάνατε την εξυπηρετικότητα του προσωπικού μας, το οποίο είναι πάντα έτοιμο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.We look forward to seeing you again on your next visit.Best wishes,Jean-Christophe Imbert, General Manager
6/10 – Redelijk
joffrey
7 dec 2023
joffrey
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Eloïse Helleputte
Front Office Manager op 13 dec 2023
Cher Joffrey, Merci de votre commentaire.Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous.Cordialement,Eloïse HelleputteFront Office Manager
8/10 – Goed
Herve
4 dec 2023
Herve
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 13 dec 2023
Cher Hervé,Merci d’avoir rédigé cet avis.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Philippe
Reisde met familie
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonne adresse
Séjour réussi
Personnel à la réception à l’écoute et disponible
Chambre très spacieuse pour 2
Salle de bain très propre, grande douche
Seule critique: oreillers peu souples
Philippe
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 4 dec 2023
Cher Philippe,Nous vous remercions pour votre retour d'expérience.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Merci d'avoir mentionné notre emplacement.Nous espérons vous revoir pour un séjour 100 % réussi,Jean-Christophe Imbert, General Manager
8/10 – Goed
Eric
Zakenreiziger
3 dec 2023
Positief: Personeel en service
Good Enough
Good reception stuff helpful when you need help
Eric
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 4 dec 2023
Dear Eric,Thanks for taking the time to provide feedback about your time at our hotel.We are so glad that you enjoyed your recent stay with us. However, we are sorry that you felt our high standards of service weren't reached on this occasion. We truly value all feedback and rest assured, your comments will be reviewed with our team.We hope to welcome you back. Best wishes,Jean-Christophe Imbert, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel and Friendly Staff - Missing Rewards
Good location and price.
Friendly staff.
It has been over a week and I have not received my reward nights. disappointing.
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 20 nov 2023
Dear Guest,Thank you for reviewing your recent stay at our hotel.We're delighted to hear that our convenient location and competitive pricing met your expectations, and that our team's hospitality contributed positively to your stay. We appreciate your kind words regarding our staff's friendliness. Regarding the rewards, we understand the importance of such benefits to our guests. However, booking must be made through Accor to get the rewards and not through a third party.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future,Kind regards,Jean-Christophe Imbert, General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Cécile
Reisde met familie
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cécile
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 5 nov 2023
Chère Cécile,Merci d'avoir pris le temps de ce retour d'expérience.Merci pour vos appréciations de la propreté des lieux ainsi que de la qualité du service.Nous sommes navrés que votre chambre n'ait pas totalement répondu à vos attentes. Nous avons pris note de vos observations.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la literie également.Ce serait un plaisir de vous revoir,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
gözde can
Reisde met familie
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gözde can
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 2 nov 2023
Dear Gözde Can,Thank you for sharing your review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Per
Reisde met een groep
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Really nice hotel with very friendly and helpful staff
Per
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 25 okt 2023
Dear Per,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are delighted to hear that you found our hotel to be really nice and appreciated the friendliness and helpfulness of our staff. Our team is dedicated to providing exceptional service, and it's always rewarding to know that our efforts have made a difference in our guests' stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Laurent
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurent
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 20 okt 2023
Cher Laurent,Merci pour ce commentaire.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt.Cordialement,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel for business stays but the restaurant is not something to count in so I recommend finding something in the neighborhood.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 26 sep 2023
Dear Guest,Thank you for positively reviewing your visit.We are delighted to hear that you found our hotel suitable for business stays and appreciated the cleanliness and comfort of our rooms. However, we are sorry to hear that our restaurant did not meet your expectations. Our hotel is located just a short drive from Wavre city center, which offers a variety of shops, bars, and restaurants for you to explore and enjoy local Belgian specialties.We hope to see you again in the future. Best regards,Jean-Christophe Imbert, General Manager
6/10 – Redelijk
Eliel
Reisde met familie
17 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is nice and helpful!
Breakfast was included in our price and it was excellent, many varieties of food
But!
The carpet is REALLY smelly! Like nauseous
Need to be replaced
Eliel
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 22 sep 2023
Dear Eliel,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We greatly appreciate your compliments regarding our friendly and helpful staff, as well as your positive comments about the breakfast selection.However, I must apologize for the issue you experienced with the carpet in your room. Your feedback about the unpleasant smell is concerning, and we take such matters seriously. Rest assured that we will investigate this matter promptly and take the necessary steps to address it, which may include replacing the carpet if needed.We are committed to providing a comfortable and pleasant environment for our guests, and your feedback helps us in achieving that goal. If you have any further comments or concerns or if there is anything specific you would like us to address, please do not hesitate to reach out to us directly.Once again, thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with an even better experience.Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met familie
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect theme park stay
We stayed here for 2 nights as part of a theme park road trip. It was great to be so close to Walibi, the park was a 5 minute walk away.
The staff were so helpful and welcoming from the minute we entered the hotel.
The pool, table football table, games table and fitness room were great too.
Karen
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 26 aug 2023
Dear Karen, Thank you so much for these kind comments about your stay.We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Caine
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic place, great pool
Caine
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 26 aug 2023
Dear Guest,We appreciate receiving this positive review of your stay.We are thrilled to hear that you found our pool to be fantastic. Our heated outdoor swimming pool is indeed one of the highlights of our hotel, and we are glad that you enjoyed it. It's also great to know that you were satisfied with the cleanliness of your room, the condition of the hotel, and the service provided by our team. Our staff works diligently to ensure that all our guests have a comfortable and memorable stay.We look forward to welcoming you again. Best wishes,Jean-Christophe Imbert, General Manager
10/10 – Uitstekend
Sean
14 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le receptioniste pouvait être un peu plus souriant et j'ai demander de préparer le canapé lit 10 jours en avance mais a mon arriver on m'a dit que le collègue ne l'avait pas noter la veille et que du coup il peut rien faire.
Sean
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jean-Christophe Imbert, General Manager op 6 sep 2023
Cher Sean,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Novotel Wavre Brussels East.Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié la propreté de votre chambre et le confort de celle-ci. Cependant, nous regrettons que l'accueil et la préparation du canapé-lit n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Nous nous excusons pour ce désagrément et nous veillerons à améliorer la communication entre nos équipes afin d'éviter ce genre de situation à l'avenir.Au plaisir de vous recevoir de nouveau,Jean-Christophe Imbert, General Manager