Gasten worden per boot of watervliegtuig naar de accommodatie vervoerd. Zij worden verzocht vóór de reis contact op te nemen met de accommodatie via de contactinformatie in de reserveringsbevestiging die zij hebben ontvangen.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 1.9 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Je ontvangt binnen 2 weken voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een tarief inclusief ontbijt hebt geboekt, ontvang je ontbijt voor maximaal 2 volwassenen die een kamer delen. Voor extra gasten is ontbijt verkrijgbaar tegen een toeslag.
Deze accommodatie is alleen bereikbaar per boot of watervliegtuig. Er is geen openbaar vervoer op Hayman Island. De transfer kan tegen betaling rechtstreeks bij de accommodatie worden geboekt.
Als je een rate plan inclusief diner hebt geboekt, krijg je diner voor maximaal 2 volwassenen die een kamer delen. Er geldt een dinertoeslag voor extra gasten.
Neem minimaal 14 dagen vooraf contact op met deze accommodatie om het inchecken en vervoer per boot te regelen.