Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 194 van 435 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
194
Gastenscore: 8 - Goed. 168 van 435 beoordelingen" "
8 - Goed
168
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 435 beoordelingen" "
6 - Redelijk
41
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 435 beoordelingen" "
4 - Matig
16
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 435 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Hafid
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hafid
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 26 jan 2024
Dear Hafid,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Yoshihiko
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshihiko
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 22 dec 2023
Dear Yoshihiko,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Jurriaan
5 aug 2023
Jurriaan
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Marian
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marian
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Kristin
20 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper
Alhoewel een zakenhotel toch heel mooi en knus ingericht. Kamers zeer net, vriendelijk personeel, 2 patio's , uitgebreid en lekker ontbijt. Ondergrondse parking aan het hotel en op wandelafstand van het mooie centrum. Binnenzwembad. Ook restaurant met lekker eten.
Kristin
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Nina, Guest Service Team op 25 sep 2020
Dear Kristin,
Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards
8/10 – Goed
Ilse
9 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
net en vriendelijk in het centrum
Zeer net hotel. Corona regels worden strikt gevolgd. Zeer vriendelijk en pal in het centrum
Ilse
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Nina, ORM & Quality Manager op 13 jul 2020
Dear Ilse,
Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards
Nina
2/10 – Ontzettend slecht
Richard, Basel
8 aug 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
5 personen moeten slapen in 2 kleine bedden???
Via Hotels.com een kamer geboekt voor 5 personen; 3 volwassenen en 1 kind van 12 jaar en 1 kind van 3 jaar. In het hotel krijg ik een kamer die weliswaar mooi ingericht was, maar over slechts 2 kleine bedden beschikte! Bij de receptie kreeg ik te horen dat ik tegen betaling nog een kamer erbij kon nemen en anders zou ik mijn geld verliezen, want andere families/klanten sliepen daar wel met 5 personen! Ik werd dus eigenlijk gedwongen om een 2e kamer tegen betaling erbij te nemen! De volgende morgen zag ik tijdens het ontbijt dat de halve Arabische en Asiatische wereld te gast was in het hotel en ik één van de weinige Europese gasten daar was!
Richard
Reactie van Bianca op 18 okt 2014
Dear valued guest,
Thank you for commenting on your recent stay at the Crowne Plaza Wiesbaden.
We regret, that you experienced some discrepancies regarding the number of beds for your room, which were probably caused due to the fact that we were overbooked. We apologize for the inconveniences caused. We hope, that you could enjoy your stay anyway and would be happy to welcome you back at our hotel.
Best regards
Tatjana, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
R. Groenendijk, Oosterhout
10 nov 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima service, goed ontbijt en prima ligging
Ivm een beurs verblijf ik ieder jaar een aantal nachten in dit hotel. Ik kan het iedereen aanraden.
R. Groenendijk
Reactie van Bianca op 8 feb 2014
Dear guest,
thank you for your feedback.
We are very happy that you are one of our loyal guests and that we can welcome you every year.
We hope, we will see us again next year.
Best regards from Wiesbaden
Bianca
Guest Service Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jun 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
twijfel om weer heen te gaan
heb een hogere klasse hotel gekozen omdat ik wist dat ik moest werken en internet nodig had. Dat werkte totaal niet, ook niet tegen betaling. Bij klacht gaf men aan dat er ook geen verschil was en dat er aan het systeem gewerkt werd. De kosten werden daarna wel van de rekening gehaald. Over het algemeen veel te laconiek hierover. heb om 23 uur nog getwijfeld of ik niet een ander hotel moest boeken
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Bente
30 mei 2012
Positief: Netheid, comfort kamer
Potentie, maar misser op de details
De kamer was netjes en schone sanitaire voorzieningen. Wat enorm tegenviel was de trage internetverbinding. Voor maar liefst 10 euro per dag was het niet vooruit te branden. Een klacht bij de receptie leerde me dat dit bekend was. Hoewel ik wat korting heb gekregen vond ik dit een enorme tegenvaller bij een zakelijk verblijf.
Bente
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 feb 2012
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Mia, Fayetteville
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean facility with really nice and modern decor. Mercure close to several shops, restaurants and trains.
Mia
3 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Matt
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Matt
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 19 apr 2024
Dear Matt,Thank you for your review. I hope you had a pleasant stay and regret that not all services met your expectations. The satisfaction of our guests is very important to us, we would be very pleased if you could let us know in more detail what you did not like. Thank you in advance and we hope to see you soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Lucian
Reisde met familie en kleine kinderen
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Große Zimmer
Lucian
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 15 apr 2024
Lieber Lucian,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen und Ihnen unsere Zimmer gefallen haben. Herzliche Grüße und bis bald, wenn Sie Ihr Weg das nächste Mal nach Wiesbaden führt. Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Simone
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simone
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 5 feb 2024
Liebe Simone,vielen Dank für Ihren Besuch in unserem Haus und für die tolle 5 Sterne Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen, Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen. Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Enkhbayar
29 dec 2023
Enkhbayar
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 26 jan 2024
Dear Enkhbayar,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Nicole
27 dec 2023
Nicole
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 26 jan 2024
Liebe Nicole,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen, Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen. Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
ROSARIO
26 dec 2023
ROSARIO
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 26 jan 2024
Dear Rosario,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Wiesbaden City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
死角無しです
いつもの通りで不満は無いです
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Dear valued Guest,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Kurata, Setagaya-ku
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurata
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Dear Kurata,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Kaye
Zakenreiziger
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Value and comfortable
Enjoyed a 3 night stay at Mercure in Wiesbaden for work. Good location, underground parking, fabulous restaurant/bar with nice ambiance. I ended up eating there all 3 nights. I’ll stay here again when in Wiesbaden.
Kaye
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Dear Kaye,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Sauber und sehr nettes Personal.
Das Zimmer war Sauber und man hörte keine Aussengeräusche
Thomas
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Lieber Thomas,vielen Dank für Ihr lobendes und positives Feedback. Wir freuen uns, dass Ihnen unsere Sauberkeit und unser freundlicher Service so positiv in Erinnerung geblieben ist.Wir freuen uns jetzt schon auf Ihren nächsten Aufenthalt.Beste GrüßeSaskia, Guest
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great amenities, great bedrooms and excellent staff
Elizabeth
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Liebe Elisabeth,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen, Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen. Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Christian
Reisde met familie
3 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wünsche der Kunden erst mit Nachfrage erledigt
Christian
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Lieber Christian,vielen Dank, für Ihre positive und ehrliche Bewertung! Wir schätzen es sehr, dass Sie sich die Zeit genommen haben, über Ihren Aufenthalt bei uns zu berichten. Wir bedauern, dass Ihr Wunsch erst auf Nachfrage erfüllt wurde. Bitte seinen Sie versichert, dass dies nicht unser Standard ist. Wir versuchen immer allen Wünschen sofort nachzukommen.Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt.Beste GrüßeSaskia, Guest Service Team
6/10 – Redelijk
Rouven
2 dec 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Rouven
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Dear Rouven,Thank you for your review. I hope you had a pleasant stay and regret that not all services have met your expectations. The satisfaction of our guests is very important to us, we would be very happy, if you would tell us more exactly what did not met your expectations. Thanks in advance and hopefully see you soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Monique
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check was easy after completing the electronic check-in. Desk staff were pleasant.
I would have appreciated the AC operating at a lower temperature.
Convenient to dinning and shopping. I loved being within walking distance of the farmer’s market.
Monique
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Dear Monique,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met partner
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel. Like the pool, sauna and breakfast.
Matthew
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 dec 2023
Dear Matthew,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Hajime
Reisde met familie
1 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備・スタッフとも大変良かったです。
Hajime
4 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Torsten
11 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Torsten
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 14 aug 2023
Lieber Torsten,vielen Dank für Ihre Bewertung. Ich hoffe, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und bedauere, dass nicht alle Serviceleistungen Ihren Erwartungen entsprochen haben. Da uns die Zufriedenheit unserer Gäste sehr wichtig ist, würden wir uns sehr freuen, wenn Sie uns genauer mitteilen würden, was Ihnen nicht zugesagt hat. Vielen Dank im Voraus und hoffentlich bis bald. Beste Grüße Saskia, Guest Service Team
6/10 – Redelijk
Romeo
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
One should avoid room 209 until repair work has been done.
The broken ventilation made showering impractical.
In addition, some of the
equipment was partially outdated. And did not include features advertised in the room description.
Although I still enjoyed a pleasant stay, these standard conditions must be met in the future so that one does not question whether the hotel was worth the money.
Romeo
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 14 aug 2023
Dear Romeo,Thank you very much for your review.I hope you had a pleasant stay and I am sorry that not all of the services have met your expectations.We are aware of the current condition of some rooms and bathrooms. After the successful renovation of our ground floor in 2018, with a total investment of around 7.5 million, we planned to renovate the rooms for 2020. Unfortunately, the renovation has been postponed due to the pandemic. We are currently in talks with craft companies in order to be able to start the room renovation next year.We would be delighted to welcome you again soon.Best regardsSaskia, Guest Service Team
2/10 – Ontzettend slecht
E
22 jul 2023
E
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 14 aug 2023
Dear valued Guest,Thanks for your review.I hope you had a pleasant stay and I am sorry that not all of the services have met your expectations.The satisfaction of our guests is very important to us, we would be very pleased if you would tell us in more detail what you did not like. Thank you in advance and hope to see you soon. Best regardsSaskia, Guest Service Team
2/10 – Ontzettend slecht
Andreas
Zakenreiziger
21 jun 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 jun 2023
Lieber Andreas,vielen Dank für Ihre Bewertung. Ich hoffe, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und bedauere, dass nicht alle Serviceleistungen Ihren Erwartungen entsprochen haben. Da uns die Zufriedenheit unserer Gäste sehr wichtig ist, würden wir uns sehr freuen, wenn Sie uns genauer mitteilen würden, was Ihnen nicht zugesagt hat. Vielen Dank im Voraus und hoffentlich bis bald. Beste Grüße Saskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Flemming
12 jun 2023
Flemming
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 jun 2023
Dear Flemming,Thank you for the great rating of our hotel. We are glad that you have felt comfortable in our house and hope to see you again very soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Ashley
10 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ashley
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 jun 2023
Dear Ashley,Thank you for your great review of our house! We are more than happy that you felt comfortable; this is the best compliment for us. Many thanks and see you soon. Kind regards Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Mike
6 jun 2023
Mike
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 jun 2023
Lieber Mike,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen, Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen. Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
4/10 – Matig
Biola
4 mei 2023
Biola
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 jun 2023
Dear Biola,Thanks for your review. I hope you had a pleasant stay and regret that not all services have met your expectations. The satisfaction of our guests is very important to us, we would be very happy, if you would tell us more exactly what did not met your expectations. Thanks in advance and hopefully see you soon. Best regards Saskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel in zentraler Lage
ein tolles Hotel in zentraler Lage, man kann viele Sehenswürdigkeiten fußläufig erreichen. Die Lobby/Bar ist nett gestaltet, so dass man gern dort sitzt. Das Zimmer war sehr schön und zweckmäßig eingerichtet - eine Espressomaschine machte das Aufstehen leichter. Das Frühstück war reichhaltig und für jeden Geschmack etwas dabei - wir haben die frisch zubereiteten Omeletts geliebt. Alle Mitarbeiter waren super-freundlich und hilfsbereit.
Wir kommen gern wieder und können das Hotel guten Gewissens weiterempfehlen.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 21 jun 2023
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr lobendes und positives Feedback. Es ist schön zu hören, dass Ihnen der Service unseres Teams und unser Frühstücksangebot in besonders guter Erinnerung geblieben ist. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
6/10 – Redelijk
Gregory
Reisde met familie
2 mei 2023
Positief: Personeel en service
The shower door leaked and the Air-conditioning wasn’t working.. But we had a coffeemaker and bottled water daily👍
Gregory
11 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Saskia, Guest Service op 21 jun 2023
Dear Gregory,Thank you for your review. I hope you had a pleasant stay and regret that not all services have met your expectations. We are aware of the condition of some of the bathrooms and are therefore in the process of planning room renovations.The air conditioning was still switched off at the beginning of May, since the nights were still relatively cold with under 10 degrees.We would be delighted to welcome you again in our hotel.Best regardsSaskia, Guest Service
8/10 – Goed
Sophie
Reisde met familie
8 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 8 mrt 2023
Liebe Sophie,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen, Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen. Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
pascal
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pascal
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 8 mrt 2023
Lieber Pascal,vielen Dank für Ihr lobendes Feedback.Wir freuen uns, dass Sie sich rundum bei uns wohlgefühlt haben und hoffen Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen.Beste GrüßeSaskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
KEIJI
Zakenreiziger
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good.
KEIJI
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 28 feb 2023
Dear Keiji,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regardsSaskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Karin
Reisde met partner
18 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
Karin
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van askia, Guest Service Team op 23 feb 2023
Liebe Karin,vielen Dank für Ihre Bewertung. Ich hoffe, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten.Falls Ihnen etwas nicht zugesagt hat, freuen wir uns über Ihre Rückmeldung.Konstruktive Kritik ist uns sehr wichtig, um den Erwartungen und Wünschen unserer Gäste zu entsprechen und unsere Qualität ständig zu überprüfen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt.Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Guido
Reisde met partner
15 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hervorragende Lage, nettes und stets hilfsbereites Personal. Sehr gute Hotelbar. Üppiges und gutes Frühstück. Einziger Kritikpunkt: Badezimmer schreien nach Renovierung.
Guido
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 17 feb 2023
Lieber Guido,vielen Dank für Ihre positive und ehrliche Bewertung! Es ist schön zu hören, dass Ihnen der Service unseres Teams und unser Frühstücksangebot in besonders guter Erinnerung geblieben ist. Über den aktuellen Zustand von einigen Bädern sind wir uns bewusst. Nach erfolgreicher Sanierung unseres Erdgeschosses im Jahr 2018, mit einer Gesamtinvestition von rund 7,5 Millionen, planten wir Renovierung der Zimmer für das Jahr 2020. Pandemiebedingt hat sich die Renovierung leider verschoben. Aktuell sind wir in Gesprächen mit Handwerkfirmen, um die Zimmerrenovierung diesen Sommer zu starten. Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Haus begrüßen zu dürfen.Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Enkhbayar
Zakenreiziger
22 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enkhbayar
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 30 jan 2023
Dear Enkhbayar,We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regardsSaskia, Guest Service Team
8/10 – Goed
Wolfgang
27 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wolfgang
10/10 – Uitstekend
Bea
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat in der Lobby hat sehr voelegemütliche Plätze/Ecken wo man gemütlich sitzen kann.
Der Bar Bereich ist auch sehr modern und das Service Personal sehr freundlich.
Das Zimmer war schön und wir konnten gut schlafen da die Matratzen auch gut waren.Das einzigste was nicht so toll war ...war das kleine Badezimmer.
Aber ansonsten hat uns alles sehr gut gefallen.
Wir kommen gerne wieder.
Bea
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 7 dec 2022
Liebe Bea,vielen Dank für Ihre 5-Sterne-Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie so wohl bei uns gefühlt haben, Ihnen unser Ambiente gefallen hat und Ihnen unser freundlicher Service so positiv in Erinnerung geblieben ist.Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen.Herzliche GrüßeSaskia, Guest Service Team
2/10 – Ontzettend slecht
Robert
28 nov 2022
Robert
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 2 dec 2022
Lieber Robert,vielen Dank für Ihre Bewertung. Ich hoffe, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und bedauere sehr, dass nicht alle Serviceleistungen Ihren Erwartungen entsprochen haben. Da uns die Zufriedenheit unserer Gäste sehr wichtig ist, würden wir uns sehr freuen, wenn Sie uns genauer mitteilen würden, was Ihnen nicht zugesagt hat. Vielen Dank im Voraus und hoffentlich bis bald. Beste Grüße Saskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Nice, modern, spacious hotel. Quiet, relaxing and comfortable. Lots of modern amenities. No need to stay in an old hotel when this is available. Very good staff as well.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 17 nov 2022
Dear valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regardsSaskia, Guest Service Team
10/10 – Uitstekend
Frank
14 okt 2022
Frank
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Saskia, Guest Service Team op 17 nov 2022
Lieber Frank,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen, Sie schon bald wieder im Mercure Hotel Wiesbaden City begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße Saskia, Guest Service Team