Zitruimte lobby

Beoordelingen van The Ritz-Carlton, Xi'an

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Xi'an
No. 50, Keji 2nd Road, Xi'an, Shaanxi

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jeannie, Saint Augustine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at Ritz Carlton Xi'an was truly exceptional, thanks to the impeccable service provided by Chief Concierge, Edward Miao. He went above and beyond his duties to ensure that every aspect of our stay was meticulously planned and executed flawlessly. From the moment we arrived, all our requests were promptly attended to, leaving us feeling completely at ease and well taken care of throughout our entire stay. Edward's attention to detail and his genuine dedication to creating a delightful experience for us truly made our time at the Ritz Carlton Xi'an unforgettable. His personalized recommendations and insider knowledge of the city truly enriched our visit, allowing us to experience the best that Xi'an has to offer. Our stay at Ritz Carlton Xi'an was made truly exceptional by the remarkable service provided by the service staff. Their unwavering commitment to ensuring our comfort and satisfaction made all the difference, and we are immensely grateful. Thank you for surpassing our expectations and for creating a delightful and memorable experience for us.

6/10 – Redelijk

qian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lawrence

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Li Hon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
下次一定會再來
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

MA

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Family vacation. Comfortable, near the Metro station and shopping centre.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Wai Tak

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Byung Je

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Meredith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay
We had a fantastic stay at the Ritz Carlton Xi'an! The service from start to finish was perfect! A special thanks to Edward in concierge and Rianna in guest services for going above and beyond to make our stay perfect. The rooms were typical RC perfection and the food in the restaurant/room service was excellent! I highly recommend this hotel and if we ever come back we would absolutely stay here!
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is fantastic experience that enjoy the excellent service in the hotel,nice room and facilities,strongly recommended!
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
While traveling in China over two weeks, I tried six hotels, which included multiple Ritz Carltons and a Four Seasons and this hotel by far was my favourite experience. This hotel surpassed all expectations as it relates to room quality and style. The staff was great, but their were occasionally language barriers, which was not the case at other hotels. The service has a whole was good and I cannot recommendation this hotel enough.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New, modern hotel. Excellent staff keen to impress. Views our lovely of Xi'an city skyline. Nice spa facilities. Hotel was basically faultless, would be surprised if there is a better hotel in Xi'an.
2 nachten verbleven in oktober 2019