HOTEL R9 The Yard Yachimata
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Yachimata
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Yachimata





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yachimataho 375-5, Yachimata, Chiba, 289-1115
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Yachimata
Vergelijkbare accommodaties

SakuraMandarin
SakuraMandarin
- Keuken
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
7.0 van 10, Goed, 12 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Yachimata
HOTEL R9 The Yard Yachimata Hotel
HOTEL R9 The Yard Yachimata Yachimata
HOTEL R9 The Yard Yachimata Hotel Yachimata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Yachimata
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
20 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
HIROSHI
Zakenreiziger
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
4 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
hiroshi
Zakenreiziger
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
hiroshi
Zakenreiziger
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KAZUYA
26 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUYA
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KENJI, MATUSAKA CITY
14 aug 2025
KENJI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
卓也
26 jul 2025
卓也
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
tomofumi
Zakenreiziger
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
tomofumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TATSUYA
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TATSUYA
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
taku
Zakenreiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
taku
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ryo
Zakenreiziger, Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Ryo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MINAMI
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お気に入り
MINAMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
HIROTOSHI
Zakenreiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROTOSHI
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
REI
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
REI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bryan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tamako
24 apr 2025
Tamako
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
???
22 mrt 2025
???
1 nacht verbleven in maart 2025








