Hotel Lucent Takamiya
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Skigebied Zao Hot Springs
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lucent Takamiya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 140
1 jul - 2 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, with 10 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, with 10 Tatami-mats)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer laden

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (with 10 Tatami-mats, Deluxe Building) laden

Traditionele kamer (with 10 Tatami-mats, Deluxe Building)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Zao Onsen 942, Yamagata, Yamagata, 990-2301
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Takamiya Hotel Hammond
Takamiya Hotel Hammond
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 66 beoordelingen
De prijs is € 108
19 jul - 20 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1620 voor volwassenen en ca. JPY 1080 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lucent Takamiya Yamagata
Lucent Takamiya Yamagata
Lucent Takamiya
Onsen Hotel Lucent Takamiya
Hotel Lucent Takamiya Hotel
Hotel Lucent Takamiya Yamagata
Hotel Lucent Takamiya Hotel Yamagata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lucent Takamiya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
IKUKO
Reisde met familie
6 mei 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
IKUKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ching Mei
23 dec 2024
Ching Mei
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Lim
Reisde met familie
22 nov 2024
Positief: Netheid
Lim
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
hajime
Reisde met een groep
20 nov 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer


hajime
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sehoon
7 nov 2024
Sehoon
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sehoon
Reisde met familie
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehoon
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ichiraku
27 mei 2024
Ichiraku
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
CHIAJU
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIAJU
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
藏王區域的良好住宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Youngwoong
Reisde met familie
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Youngwoong
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Julian
Reisde met familie
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location!
Julian
4 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Wai Heng
Reisde met partner
4 dec 2023
Wai Heng
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Wing Lim
Reisde met een groep
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Lim
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
JINWOO
31 mei 2023
JINWOO
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
CHIKAKO
10 apr 2023
CHIKAKO
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
4 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
10/10 – Uitstekend
Syunsuke
23 mrt 2022
Syunsuke
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
風呂が良い リフトに近い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
SACHIKO
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SACHIKO
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019