Located in Yamagata, Yamagata Nanokamachi Washington Hotel is in the city center. Zao Hot Springs Ski Resort and Takeda Winery are worth checking out if an activity is on the agenda, while those looking for area attractions can visit Senshinan and Beni no Kura. Yamagata Museum of Science and Industry and Yamagata Prefectural Museum are also worth visiting.
Historisch Museum van Yamagata-Stad - 16 min. lopen
Kasteel van Yamagata - 17 min. lopen
Skigebied Zao Hot Springs - 22 min. rijden
Lokaal vervoer
Akayu Station - 28 min drive
Yamagata Airport (GAJ) - 31 min drive
Restaurants
タリーズコーヒー山形七日町店 - 1 min. lopen
ラーメン 大器 - 1 min. lopen
鈴木商店 - 1 min. lopen
山形七日町ワシントンホテル 地酒と和食三十三間堂 - 2 min. lopen
そば処庄司屋御殿堰七日町店 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Yamagata Nanokamachi Washington Hotel
Hotel in het zakendistrict
Bij Yamagata Nanokamachi Washington Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een kruidenier/supermarkt, stomerij-/wasservices en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vergaderruimtes
Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
Een automaat en een lift
Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de algehele staat van de accommodatie
Room features
All 211 rooms have comforts such as air conditioning, as well as amenities like free WiFi.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice
Gesproken talen
Japans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
Overdekte parkeerplekken ter plaatse (JPY 750 per nacht)
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: JPY 1.200 tot 1.200 voor volwassenen en JPY 600 tot 1.200 voor kinderen
Een restaurant
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Kruidenier/supermarkt
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Bagageopslag
Kluisje bij de receptie
Kruidenier/supermarkt
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Vergaderruimtes
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Bidet
Diep bad
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv
Eten en drinken
Koelkast
Meer
Airconditioning
Bureau
Verwarming
Beleid
Inchecken
Check-in start time: 2 PM; Check-in end time: anytime
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before 11:00 AM
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Van 16.00 tot 10.20 uur kun je tegen een dagelijkse toeslag je auto parkeren op de parkeerplaats. De parkeerplaats is niet toegankelijk tussen 00.00 en 06.00 uur.
Wanneer je enkel een kamer hebt geboekt, dien je maaltijden vooraf te reserveren.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan (assistentiedieren uitgezonderd)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Fee for buffet breakfast: approximately JPY 1200–1200 for adults, and JPY 600–1200 for children
Covered self parking fee: JPY 750 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NANOKAMACHI WASHINGTON HOTEL
YAMAGATA NANOKAMACHI WASHINGTON
NANOKAMACHI WASHINGTON
Yamagata Nanokamachi Washington Hotel Hotel
Yamagata Nanokamachi Washington Hotel Yamagata
Yamagata Nanokamachi Washington Hotel Hotel Yamagata
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Yamagata Nanokamachi Washington Hotel?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Beoordelingen over Yamagata Nanokamachi Washington Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 114 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
24
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 114 beoordelingen" "
8 - Goed
39
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 114 beoordelingen" "
6 - Redelijk
32
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 114 beoordelingen" "
4 - Matig
14
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 114 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
6,8/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Caroline
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en netjes hotel. Vriendelijk personeel
Caroline
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
TOSHIRO
Zakenreiziger
18 apr 2024
すこし施設が古かったです。
TOSHIRO
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
yukio
14 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
もおひとつ 笑顔になれると好感度が上がるんですけどね
yukio
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
?
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
naoto
Reisde met een groep
14 mrt 2024
Negatief: Personeel en service
フロントの男性従業員の対応が良くありませんでした。
naoto
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Akiko
13 mrt 2024
Akiko
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
かつひさ
3 mrt 2024
Positief: Personeel en service
かつひさ
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ursula
25 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Although having booked a non-smoking room there was an unpleasant smell in the entire hotel and the Room had definitely been used as a smoking room in the past. I slept with perfume on my pillow and window open as far as that was possible.
My complaint about thiese circumstances were brushed off with the argument that the Hotel was full and no possibility to change.
The duvet cover was full of stains as well on the upper as on the foot side, as I found out, they had turned sides before obviously.
The staff was not eager to explain me simple questions like bus connection etc. Although I do not expect everybody to speak perfect English, in other Hotels they used a translator device to make basic conversation possible and give the guest a feeling of service.
I had left my sign „do not disturb“on my door although I had been out and that is usualy respected, the towels etc. get placed in a bag on the door knob. Here they did this too, but had been in the room removing garbage and used towels anyway. Do not disturb means don‘t come in unless somebody tells you differently.
This was the most horrible hotel experience in a month‘s trip!
Ursula
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
????
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten