Fotogalerie voor Zao Onsen Zao Shiki No Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 158
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken laden

Junior suite, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamers
Een sofabed
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Room Selected at Check-In) laden

Kamer, niet-roken (Room Selected at Check-In)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Japanese Style Deluxe Twin) laden

Twin kamer, niet-roken (Japanese Style Deluxe Twin)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Japanese Twin) laden

Twin kamer, niet-roken (Japanese Twin)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1272, Zao-Onsen, Yamagata, Yamagata, 990-2301
Over deze accommodatie
Zao Onsen Zao Shiki No Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Omiya Ryokan
Omiya Ryokan
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 125 beoordelingen
De prijs is € 125
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Zao Onsen Zao Shiki No Hotel Yamagata
Zao Onsen Zao Shiki No Yamagata
Zao Onsen Zao Shiki No
Zao Onsen Zao Shiki No Ryokan
Zao Onsen Zao Shiki No Hotel Ryokan
Zao Onsen Zao Shiki No Hotel Yamagata
Zao Onsen Zao Shiki No Hotel Ryokan Yamagata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Zao Onsen Zao Shiki No Hotel
9,4
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
8,4
Locatie
9,4
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hisashi
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisashi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ミナコ
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミナコ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
???
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
いくお
Reisde met familie en kleine kinderen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
いくお
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
トモエ
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモエ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kaoru
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaoru
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yan Wing
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yan Wing
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kaori, Sakura
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaori
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
????
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kayuki
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Kayuki
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yuri
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ISAMU
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ISAMU
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Dave
12 apr 2025
Dave
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sam, Bellevue
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Bear
Reisde met partner
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bear
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
King Him
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
King Him
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
景色優美又方便的溫泉酒店
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TIENSHENG
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TIENSHENG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHANGHSIA
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家庭入住的飯店
CHANGHSIA
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2025