1913 Songjeong Station-markt - 39 min. rijden - 40.7 km
Lokaal vervoer
Station Gwangju Songjeon - 31 min. rijden
Gwangju (KWJ-Gwangju Intl.) - 33 min. rijden
Restaurants
61 coffee - 10 min. lopen
Food Truck 1 - 14 min. lopen
39콩나물국밥 - 9 min. lopen
동춘반점 - 10 min. lopen
굽네치킨 전남영광점 - 8 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel The Star
Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel The Star zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een lift en een bagageopslagruimte
Een rookvrije accommodatie, een 24-uurs receptie en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel The Star zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en badjassen en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met douches en haardrogers
Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: KRW 12.000 voor volwassenen en KRW 8.000 voor kinderen
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Een restaurant
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gastendiensten
Schoon beddengoed (op verzoek)
Schoonmaakservice (dagelijks)
Wisselen van handdoeken op verzoek
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Goed verlicht pad naar de ingang
Lift
Rolstoelen ter plaatse
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijk restaurant
Rolstoeltoegankelijke lounge
Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Meer
Feestruimte
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Badjassen
Douche
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Meer
Airconditioning
Elektrische adapters
Geluiddichte kamers
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Verwarming
Vliegenramen
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 20
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Speciale incheckinstructies
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. KRW 12000 voor volwassenen en ca. KRW 8000 voor kinderen
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Star
Hotel The Star Hotel
Hotel The Star Yeonggwang
Hotel The Star Hotel Yeonggwang
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel The Star?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Hoeveel kost een verblijf bij Hotel The Star?
Vandaag, 25 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel The Star van één nacht voor twee volwassenen op 3 aug. 2025 min. € 59,71, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij Hotel The Star te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel The Star?
Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).
Tot hoe laat kan ik bij Hotel The Star uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).
Waar ligt Hotel The Star?
Dit hotel in Yeonggwang ligt binnen 20 km afstand van Bulgapsa-tempel, Geboorteplaats van het boeddhisme in Baekje en Ecologisch Park van Hampyeong. Yongcheonsa-tempel ligt op 19,7 km.
Beoordelingen over Hotel The Star
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 51 beoordelingen
10 - Uitstekend
28
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 51 beoordelingen
8 - Goed
17
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 51 beoordelingen
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 51 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 51 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
상우
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
어머니랑 동생하고 여행하다 너무 깨끗하고 좋은 방에서 잘 쉬었다 갑니다 직원분들도 친절하셔서 좋은 기억 갖고 가요. 고맙습니다
상우
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jihoon
5 feb 2025
Jihoon
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jihoon
Zakenreiziger
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jihoon
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JUNGUNE
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숙소가 깨끗하고 편안했으며 조식서비스까지 만족했어요. 무엇보다 가격이 매우 리즈너블해서 강추합니다.
JUNGUNE
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Yong hyun
26 jan 2025
Yong hyun
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Heelim
Zakenreiziger
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heelim
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Seunghoon
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seunghoon
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
JAE DO
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAE DO
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
kiha
24 sep 2024
kiha
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Munhwan
23 sep 2024
Munhwan
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Giyoon
Zakenreiziger
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giyoon
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Giyoon
Zakenreiziger
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giyoon
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
GYEONG UK
11 sep 2024
GYEONG UK
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Seunghoon
Zakenreiziger
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seunghoon
4 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Wonki
Zakenreiziger
18 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
기본적인 호텔수준
Wonki
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jaeseong
11 aug 2024
Jaeseong
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Seunghoon
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seunghoon
4 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Seong Jin
18 jun 2024
Seong Jin
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
JAE DO
Zakenreiziger
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAE DO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
JAE DO
14 mei 2024
JAE DO
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
SEUNGMIN
Zakenreiziger
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEUNGMIN
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was excellent!!! Clean and Staffs are very kind and friendly! The also provide breakfast free and food were excellent!
Jennifer
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Ashley
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
호텔관리는 대체적으로 깔끔했고 아침도 나름 신경 써서 준비되어 있어좋았습니다. 그러나 방온도를 26도로, 조절되지 않아 너무 더워 잠을 제대로 자지 못했습니다. 우리방만 그런 게 아니었고, 다른 가족들도 똑같은 상황이었음. 방온도를 적정 온도로 체크해 주면 좋았을 텐데...