Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel, Yerevan

5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Yerevan
2/2 Azatutyan Avenue, Yerevan

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 68 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 92 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Wayne

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sarkis

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Great price
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front office manager Diana Aghabalyan op 22 jan 2024
Dear Mr. SarkisThank You so much for your very kind words and positive feedback about the hotel, its pricing. We strive to provide excellent service and value to our guests. We appreciate your kind words and hope to welcome you back very soon.Best regards, Front office manager Diana Aghabalyan

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This 5* hotel has the kind of international standard I expect in a country like Armenia. Well trained and friendly staff.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front office manager Diana Aghabalyan op 15 aug 2023
Dear Guest,Warm greetings from Sunny Yerevan. Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are very happy that You liked your stay. Hope to welcome you again in our hotel in the near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

AKOP

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very good location close to the park. Especially when you travel with pets.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Irina Nikoghosyan op 22 jun 2023
Dear Maria, Let us thank you for choosing our hotel, for the scores given to us and for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan. Warm regards, Irina Nikoghosyan, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

DIKRAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Irina Nikoghosyan op 22 jun 2023
Dear Guest, Let us thank you for choosing our hotel, for the scores given to us and for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan. Warm regards, Irina Nikoghosyan, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Pranesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good property with amazing staff
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Irina Nikoghosyan op 2 mei 2023
Dear Pranesh, Let us thank you for choosing our hotel, for the scores given to us and for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan. Warm regards, Irina Nikoghosyan, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Vicky

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and clean hotel. Staff is always professional and friendly. Great location!
7 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Irena

Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Noureen

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Sarkis

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Garegin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Eduard, Montebello

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and safe place. Spa was amazing. I tried hot stone massage with Varduhi and it was amazing(I had 4 seasons)…
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 17 mei 2022
Dear Eduard, Thank you for your positive feedback which motivates us and makes us strive to be better. We look forward to host you soon again. Warm regards

10/10 – Uitstekend

Gernot

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

EDWARD

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
quiet and clean
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 12 mei 2022
Dear Guest, Thank you for the feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay, We are glad that you liked our service and we will be doubly pleased when we will see you again in our hotel. Thank you once again for appreciating all our efforts.

6/10 – Redelijk

Juergen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Clean Hotel close to a nice park. Even i had only a terrible cup of coffee, they tried to charge me for two breakfasts, while i was together with coleagues for breakfast. Very disappointing. Also no help to come to the hotel from the airport in the middle of the night.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 15 apr 2022
Dear Juergen, Thank you for your return regarding your recent stay with us. We always appreciate our guest’s feedback since we regard every feedback as an opportunity for improvement.

10/10 – Uitstekend

Gohar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great from check in to check out. Very accommodating hotel and friendly staff!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 10 jan 2022
Dear Gohar,Thank you for being our guest. It is our utmost pleasure to see you satisfied. We look forward to meeting you again at our hotel.

10/10 – Uitstekend

vadim

2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Raashi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff is very accommodating and welcoming. I throughly enjoyed my stay here
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 16 dec 2021
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Yerevan for your stay and for appreciating our hospitality traditions. It is our pleasure to see that you enjoyed your stay and everything was up to your liking. We hope to have more opportunities to welcome you to Radisson Blu Hotel Yerevan in the future.

10/10 – Uitstekend

Khalid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
It was great 👍 big thanks to the hotel staff
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 18 okt 2021
Dear Khalid, Thank you for the feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay, We are glad that you liked our service and we will be doubly pleased when we will see you again in our hotel. Thank you once again for appreciating all our efforts.

10/10 – Uitstekend

Sohrab

Positief: Netheid, personeel en service
13 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel which is only a short walk from the top of The Cascade. Great service and spotlessly clean.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 18 okt 2021
Dear Guest, Thank you for the feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay, We are glad that you liked our service and we will be doubly pleased when we will see you again in our hotel. Thank you once again for appreciating all our efforts.

8/10 – Goed

JOHN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a Radisson, they are great.
Excellent location. A short taxi ride to the city center or a nice walk down the cascade to get to most things. The staff was super friendly and helpful. You can do covid testing on site for a very reasonable price which made it a lot less stressful when it was time to leave.
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 18 okt 2021
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Yerevan for your stay and for appreciating our hospitality. It is our pleasure to see that you enjoyed your stay and everything was up to your liking. We hope to have more opportunities to welcome you to Radisson Blu Hotel Yerevan in the future.

10/10 – Uitstekend

jonathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel
Amazing hotel , very clean , right outside the city center
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Syuzanna Grigoryan op 18 okt 2021
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Yerevan for your stay and for appreciating our hospitality . It is our pleasure to see that you enjoyed your stay and everything was up to your liking. We hope to have more opportunities to welcome you to Radisson Blu Hotel Yerevan in the future.

10/10 – Uitstekend

ALEKSEI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Классный отель в стороне от центра
Классный отель в большом парке. Есть бассейн и парковка. В 10 минутах на машине от центра.
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

sergey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2021

4/10 – Matig

Edgar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Oksana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice place
Great hotel, clean and tidy. Good service! Friendly personal
5 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Front Office Manager op 11 jan 2021
Dear Oksana, We would like to thank you for choosing our hotel and for the high score given to us. We are glad that you liked our hotel and appreciate you taking the time to share your opinion with us. Warm regards, Naira Hambardzumyan,

10/10 – Uitstekend

Suraj Singh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

John, Los Angeles, California

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous experiences. The room service was phenomenal accommodating my random hours and providing a delicious meal, the rooftop dining was exquisite and I consumed literally the best steak I have ever eaten in my entire life with a view of the city that was breath taking with a lovely mood and environment and I also had the most wonderful service dining at your sushi restaurant and the hotel desk serves was extremely professional and helpful.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Front Office Manager op 17 mrt 2020
Dear John, We appreciate you taking the time to share such detailed feedback. Your nice words of appreciation make us work even better. Thank you especially for pointing out the efforts of the staff. Your feedback will be forwarded to the staff and I'm sure they will enjoy reading it. We sincerely look forward to hosting you soon again. Warmest regards, Naira Hambardzumyan,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great! Clean! Great service. Helpful and friendly stuff.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Front Office Manager op 3 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your positive feedback which motivates us and makes us strive to be better. We look forward to host you soon again. Warm regards, Naira Hambardzumyan,

10/10 – Uitstekend

Vahe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
radisson
Its a goood place with all the comforts youd expect
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Front Office Manager op 3 mrt 2020
Dear Vahe, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Yerevan. We were very pleased to know that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon again. Best regards, Naira Hambardzumyan,

10/10 – Uitstekend

Ilya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Спокойно и уютно
Хороший отель чуть далеко от центра, что для нас был плюсом.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Front Office Manager op 29 jan 2020
Dear Rafael, Thank you very much for your review. We are very glad that you liked our location. We hope to see you very soon again in our hotel. Best regards, Naira Hambardzumyan,

6/10 – Redelijk

Nicholas, Yetevan

Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Nothing unique Service is slow Overall the staff seldom smile
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Front Office Manager op 29 sep 2019
Dear Nicholas, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your feedback with us. Our guests' opinions are always very important to us, as they help us realize the points we need to work on. Please be assured that your comments will be taken into consideration by all of our staff members. We truly hope to welcome you back in our hotel soon to meet all of your demands. Warmest Regards, Naira Hambardzumyan.

10/10 – Uitstekend

Stanislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
L'hotel non ha alcunchè di speciale. Nella camera insiste un bagno poco confortevole e vi è assenza di cassaforte.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Front Office Manager op 9 sep 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Radisson Blu hotel, Yerevan and taking the time to write a review about your stay. We are very glad you appreciated the comfort of our bathrooms. Let us also assure you that we do have safes in our rooms, which are inside the wardrobes. We sincerely hope to see you again in our hotel soon. Kindest Regards, Naira Hambardzumyan

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отдых
Благодарна всему персоналу за хорошее отношение. Понравилось все,также рядом ходили в кафешку с хорошей музыкой. Остались довольны
6 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Roza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very professional and friendly . Great location.
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Front Office Manager op 23 aug 2019
Dear guest, We would like to thank you for choosing our hotel and for the high score that you gave us. We are glad that you liked our hotel and appreciate you taking the time to share your opinion with us. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Yerevan on your next visit to Yerevan. With warm regards, Naira Hambardzumyan

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une expérience à vivre, le service d'une 5 étoiles avec le sourire
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Front Office Manager op 23 aug 2019
Dear Guest, Let us take this opportunity to thank you for reviewing us. We are very happy that we managed to please you and to make your stay enjoyable. We hope to see you very soon again in our hotel. Best regards, Naira Hambardzumyan,

10/10 – Uitstekend

Jerome

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One word: perfect
Very nice rooms, great facilities and very helpful staff.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Front Office Manager op 23 aug 2019
Dear Jerome , Thank you for your feedback. We are delighted to see that your stay was perfect with us. We hope to welcome you back again in our hotel. Warmest regards, Naira Hambardzumyan

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean pleasing hotel away from the city centre
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Front Office Manager op 19 jun 2019
Dear guest, We would like to thank you for choosing our hotel, for the scores that you gave us and for your valuable feedback. We appreciate you taking the time to share your opinion with us Looking forward to welcoming you back one day. Best regards, Naira Hambardzumyan,