Fotogalerie voor Hotel Yunomoto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 213
8 okt - 9 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer, gedeelde badkamer (CHK in by 7pm fr guest bookedDinner) laden

Traditionele kamer, gedeelde badkamer (CHK in by 7pm fr guest bookedDinner)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Premium kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op bergen laden

Premium kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouchekop
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8497 Komono, Komono, Mie, 510-1233
Over deze accommodatie
Hotel Yunomoto
Vergelijkbare accommodaties

Shikanoyu Hotel
Shikanoyu Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 73 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Yunomoto Mie
Yunomoto Mie
Hotel Yunomoto Ryokan
Hotel Yunomoto Komono
Hotel Yunomoto Ryokan Komono
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Yunomoto
9,4
Uitzonderlijk
9,0
Netheid
8,4
Locatie
9,6
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
27 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
いさこ
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
いさこ
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
takashi
13 okt 2022
takashi
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
YUKA
Reisde met familie
21 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKA
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
YUTAKA
25 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUTAKA
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
RYOHEI
Reisde met een groep
10 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RYOHEI
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
ぶぅ, 愛知
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ぶぅ
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
長島スパーランドから高速使えば30分のアクセス
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Toshihiro
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshihiro
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Ka Lam
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不错的温泉酒店



Ka Lam
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Akinori
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akinori
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
MASAKAZU
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いい滞在でした。
MASAKAZU
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 jun 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
chunfei
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chunfei
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Amber
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall fantastic!
Amber
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
I-LU
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I-LU
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Lai ming
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lai ming
1 nacht verbleven in januari 2019