HOTEL NOSTAL YOKOTE
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Yokote
Fotogalerie voor HOTEL NOSTAL YOKOTE





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-33 Ekimaecho, Yokote, Akita, 013-0036
Over deze accommodatie
HOTEL NOSTAL YOKOTE
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Plaza Annex Yokote
Hotel Plaza Annex Yokote
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 213 beoordelingen
De prijs is € 66
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL NOSTAL YOKOTE Hotel
HOTEL NOSTAL YOKOTE Yokote
HOTEL NOSTAL YOKOTE Hotel Yokote
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL NOSTAL YOKOTE
8,8
Uitstekend
9,4
Netheid
8,0
Voorzieningen
8,2
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
12 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駐車場(仮)まで徒歩5分
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
CHIH SHING
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIH SHING
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KATSUMI
Reisde met een groep
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUMI
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Ka man carman
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Bed is not clean
Ka man carman
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ken
Zakenreiziger
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ken
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
minoru
29 jun 2025
Positief: Netheid
minoru
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
営業開始まで色々と問題ありましたが・・・



Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025








