Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Quad Inn Yokote





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

52-1 Yasuda, Yokote, Akita, 013-0043
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Plaza Annex Yokote
Hotel Plaza Annex Yokote
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 185 beoordelingen
De prijs is € 70
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Quad Yokote
Quad Inn
Quad Inn Yokote Hotel
Quad Inn Yokote Yokote
Quad Inn Yokote Hotel Yokote
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quad Inn Yokote
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
10/10 – Uitstekend
Chiaki
8 mei 2022
Chiaki
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 okt 2021
日帰り温泉を利用するお客様が多いホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 sep 2021
快適に過ごせました。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 mei 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
MICHIHISA
7 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIHISA
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Kogishi
Zakenreiziger
26 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kogishi
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
TOMOKO
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOKO
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Sayo
Zakenreiziger
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sayo
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉三昧!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
yoshitaka
Zakenreiziger
4 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshitaka
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よし!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Arthur
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad.
Arthur
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Chaminda
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
Chaminda
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
T, Hong Kong
30 jul 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Above average! Room size larger than others.
T
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
利便性並びに静かな環境で良いです。
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Masakazu
6 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masakazu
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer