Nest Hotel Yomitan Toya
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Yomitan
Fotogalerie voor Nest Hotel Yomitan Toya





Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Verwarming met klimaatregeling
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Monterey Okinawa Spa & Resort
Onna
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 790
31 dec - 1 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

020, Yomitan, Okinawa, 9040305
Over deze accommodatie
Nest Hotel Yomitan Toya
Vergelijkbare accommodaties

LAZOR SEA RESORT
LAZOR SEA RESORT
- Op privéstrand
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 21 beoordelingen
De prijs is € 161
19 jan - 20 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
















