ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Yonezawa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA

Lounge
Lounge
Restaurant
Exterieur
Executive Twin kamer, niet-roken | 1 slaapkamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 50
24 aug - 25 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior tweepersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Tweepersoonskamer, niet-roken (Moderate)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Superior Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-13-3 Chuo, Yonezawa, Yamagata, 992-0045

In de buurt

  • Matsugasaki-park - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Uesugi-museum van Yonezawa - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Uesugi Jinja-tempel - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Stadhuis van Yonezawa - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Graftombe van Keji Maeda - 5 min. rijden - 4.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Akayu - 29 min. rijden
  • Yamagata (GAJ) - 69 min. rijden

Restaurants

  • ‪ミートピア - ‬2 min. lopen
  • ‪グルメ小僧万吉 - ‬2 min. lopen
  • ‪CAFE・LABORATORY - ‬1 min. lopen
  • ‪馬かもん - ‬2 min. lopen
  • ‪福留軒 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA

Hoogtepunten van de accommodatie
ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA biedt onder meer voorzieningen zoals een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een automaat
  • Een bagageopslagruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 62 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Mini-koelkasten, waterkokers en verwarming

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.200 voor volwassenen en JPY 2.200 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Dun tapijt in de kamer
  • Lift (120 centimeter brede deur)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Pines Yonezawa Yonezawa
ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA Hotel
ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA Yonezawa
ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA Hotel Yonezawa

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA van één nacht voor twee volwassenen op 24 aug. 2025 min. € 50,10, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA?

Dit hotel in Yonezawa ligt binnen 15 minuten lopen van Uesugi-museum van Yonezawa, Matsugasaki-schrijn en Matsugasaki-park. Ook Stadhuis van Yonezawa en Uesugi-monument liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over ROYAL PINES HOTEL YONEZAWA

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 63 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの皆さんの対応が親切でした。 朝食を取るレストランも空間にゆとりがあり、リラックスでき、快適でした。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

RYOHEI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗で部屋も広々でした。ビジネスユースでも利用しやすいと感じました。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

?

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
この近辺では最高のホテルです。
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Yu

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
客室は広々としていて改装されていることも有り綺麗で有ったが、浴室は古さが感じられた。 またチェックイン時に朝食無しと間違われ、こちらから指摘。 (これはホテルでは無く根本は他の客の問題だと思うが) 部屋の前の廊下に椅子が2〜3時間置き去りにされており、これもフロントに指摘して初めて気付いた様子だった。 スタッフの人数が足りていないのか仕組みや教育が不足しているのかはわからないが、少し残念だった。
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

hiromitsu

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドと洗面台からパーマがかかった長い毛髪が出てきた
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

megumi

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Masako

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Z

Positief: Netheid, personeel en service
ホテル名は毎年のように変わっておりますが、いつも出張で利用しております。 朝食が相変わらずのおいしさ。これが楽しみでいつも宿泊しております。
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

???

Zakenreiziger
特段ストレスなしでした
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

TOMOHIKO

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
全体的に標準以上と感じました。ホテル名は良く変わりますが、現状を維持していると感じます。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Matiss

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

hideo

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

???

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

?

コンビニまでが遠い、室内灯が暗い、洗面台の蛇口のつまみ?が油っぽくすべってまわしずらい、トイレの流しレバーが下げている間しか流れない、自販機が1Fしかないのはあり得ない等、設備に不満ありでした。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

SKY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kazutomo

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

tsukasa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Tatsuaki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅までのアクセスが遠いけどホテル自体は満足した。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

KAEKO

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Hiroyuki

1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Hiroyuki

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
tapappliが使えるようになれば便利だと思います。
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Katy

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The building outside and the lobby looks alright, but inside the room is old and the armchair is already worn out. Mattress and pillows too soft. Definitely need some maintenance work. Facilities not the best neither. There is no coin laundry. Won’t provide an extra pillow when we asked for it. Service is the worst I have experienced in Japan hotel. The hotel staff has the attitude that it is what it is, and show no care. We have 2 bookings for 3 nights in total. I have sent emails to them through multiple channels ( Expedia, hotel’s inquiry form, and directly emailing them), trying to make sure they will combine the bookings. No reply whatsoever. And when we arrived, we were told that we need to check out and check in again. When I try to clarify their meaning of check out and check in, all I have got is ‘that is how the system works’. Basically, I have to return the room key before 11am, but I can leave my luggage in the room. And they will only give me the room key again after 3 pm. What a saga. I have stayed in multiple hotels in Japan , sometimes make an additional booking for an extra night as my original itinerary changed, never has experienced this kind of trouble. The most frustrating part is that they didn’t reply to any of my emails when I make the inquiry. Well, I guessed that’s their service standard from the get go- don’t care.
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

RYUJI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
繁華街に近いが静かなロケーション すべてがシンプルで居心地が良いホテル
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Miki

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

MAYUMI

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025