Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Shizuoka Yoshida IC





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Smile Hotel Shizuoka Yoshida IC in Yoshida. Yoshida Vissershaven en Yoshida-park zijn een goed voorbeeld van het natuurschoon van de omgeving en wat andere attracties in het gebied zijn bijvoorbeeld Astronomiemuseum Discovery Park en Aquas Yaizu. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Osu Verwarmd Zwembad of Yokoiundojo-park op het programma heeft staan.

1005 Kando, Yoshida, Shizuoka, 421-0304
In de buurt
- Yoshida-park - 7 min. rijden - 5.7 km
- Shizuhama-luchtmachtbasis - 7 min. rijden - 7.2 km
- Shizunami-strand - 7 min. rijden - 7.8 km
- Kawane-warmwaterbron - 32 min. rijden - 34.0 km
- Oi-rivier - 42 min. rijden - 32.8 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- ラーメンショップ 川尻店 - 4 min. rijden
- 旗っさし家 - 2 min. rijden
- コメダ珈琲店島田吉田インター店 - 18 min. lopen
- 楽彩 - 2 min. rijden
- 薮蕎麦宮本 - 2 min. rijden
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 900 voor volwassenen en ca. JPY 900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Shizuoka Yoshida Ic
Smile Hotel Shizuoka Yoshida IC Hotel
Smile Hotel Shizuoka Yoshida IC Yoshida
Smile Hotel Shizuoka Yoshida IC Hotel Yoshida
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Shizuoka Yoshida IC
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Akihisa
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Akihisa
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 dec 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yuichi, Omihachiman-Horiagecyou
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
yamama
Reisde met familie
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yamama
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
yoshinori
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshinori
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SHINOBU
Reisde met familie
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINOBU
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Satomi
10 okt 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Satomi
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TOSHIFUMI
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIFUMI
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
aya
20 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
aya
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 sep 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
David
Reisde met familie
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Kudo
Reisde met familie en kleine kinderen
22 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kudo
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
SATOKO
18 aug 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOKO
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
David
15 aug 2024
David
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Ryo
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 aug 2024
Positief: Personeel en service
Ryo
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Iwao
Reisde met een groep
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iwao
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
MMIHO
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MMIHO
2 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MAKOTO
22 jul 2024
MAKOTO
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Hayato
Reisde met familie
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayato
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiro
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiro
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
KOUHEI
Reisde met een groep
17 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOUHEI
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Satoko
1 jun 2024
Satoko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
HIFUMI
Reisde met familie
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ良し
HIFUMI
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024