The Lost Camel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Yulara

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer (Request King Zipper)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(57 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Hydromassage
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Kabelzenders
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard Room-Request King Zipper

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Yulara Drive, Yulara, NT, 0872

In de buurt

  • Mulgara Gallery - 2 min. rijden - 0.7 km
  • Nationaal park Uluru-Kata Tjuta - 13 min. rijden - 4.9 km
  • Mala Walk - 20 min. rijden - 22.0 km
  • Kata Tjuta - 51 min. rijden - 62.9 km

Lokaal vervoer

  • Ayers Rock, NT (AYQ-Connellan) - 8 min. rijden

Restaurants

  • ‪Outback Pioneer Bar - ‬11 min. lopen
  • ‪Walpa Lobby Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Outback Pioneer BBQ - ‬11 min. lopen
  • ‪Gecko's Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Kulata Academy Cafe - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

The Lost Camel

Hoogtepunten van de accommodatie
The Lost Camel biedt faciliteiten zoals een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven en een tuin aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Barbecues en een bankethal
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel en de nabijheid tot winkelstraten
Kamervoorzieningen
Alle 99 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met hydromassagedouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Hydromassagedouchekop
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 0.9 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 08.30 uur en 16.30 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
De houder van de creditcard waarmee is geboekt, dient deze kaart te tonen tijdens het inchecken, samen met een identiteitsbewijs met foto. Voor overige regelingen dien je voor aankomst met de accommodatie te overleggen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • De accommodatie berekent een toeslag van 0.9 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel Yulara
Lost Camel Member Mercure Hotels Hotel
Lost Camel Member Mercure Hotels Yulara
Lost Camel Member Mercure s
The Lost Camel Hotel
The Lost Camel Yulara
The Lost Camel Hotel Yulara
The Lost Camel a Member of Mercure Hotels

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Lost Camel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij The Lost Camel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Lost Camel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Lost Camel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt The Lost Camel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op geplande tijden een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt The Lost Camel?

Dit hotel in Yulara ligt op 0,1 km van Mulgara Gallery en binnen 20 km afstand van Nationaal park Uluru-Kata Tjuta en Mala Walk. Ook Uluru en Kata Tjuta liggen binnen 32 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Lost Camel

8,4

Zeer goed

8,6

Netheid

8,6

Voorzieningen

8,6

Personeel en service

8,2

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 201 van 429 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 151 van 429 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 429 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 429 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 429 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Evy

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotels in Ayers Rock are pretty expensive since they're so limited and there's a lot of demand from people who want to visit the Red Centre (i.e. Uluru, Kata Tjuta, ...) It was nice to be able to cool down in the pool and the rooms we're very spacious, but I did see a mouse in mine. But I mean you're in the dessert so what do you expect. Very friendly staff at the reception! There's not much around the resort, 1 supermarket and some shops.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Peter

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed en proper

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Z

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
受付は綺麗で清潔感ありました。入ってはいませんが、プールも綺麗な雰囲気でした。 部屋は綺麗にされており、充電も枕元にあってよかった。 窓が寝室になく、トイレ、シャワー側にある変わった作りです。脱衣所がないので、シャワー時は宿泊者同士で気を遣う可能性あります。 部屋からドアを挟んで外という造りなので、出入り口に虫がいる場合は注意が必要です。
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Cindy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and efficient room, staff were very helpful.
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Grazyna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes .Everything was great
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Yuval

Staff were very good The hotel is way overpriced It’s just a nice basic hotel
2 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

kenneth, surrey

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and convienent
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Ronald Henry

Room was very clean and quiet, pool was uncrowded and well maintained, reception helpful during the hours it was open.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Roberto

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura e camera accoglienti
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Jerry Paul, Camberwell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall we had a good experience with our say. On our final night, we had quite of bit of noise from coming from a neighbouring guest's room. We ended up loosing sleep on our final night. We did not have a chance to mention this concern with the staff at reception. Reception was not open. We had to get on the airport shuttle 5 minutes before reception opened. We ended up leaving our room keys in our room. Simply could not personally give it to reception staff at check out. Outside of this issue staff was very helpful with our needs extra towels, organising repairs to our room TV when the TV lost reception. The maintenance staff got our TV repaired within 2 hours.
4 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

YOKO

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ドライヤーが設置されていなく、さらに受付が終了してしまったので、今までで1番不便なホテルでした。
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Koki

1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Florian

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Zu teuer für die Art von Zimmer.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Gerald

Positief: Netheid
Keine Fenster. Nur Milchglasscheiben
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Dagmar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Transfer vom und zum Flughafen war super. Alles war vom Hotel aus gut erreichbar
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Joe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Lawrence, Manassas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel. Less expensive than many surrounding
3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

???

1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

ayaaan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
虫が苦手な人にはオススメしません。 少し古い建物ですが、部屋は綺麗で清潔です。ただ、私は9月に泊まったのですが、蛾が異常に多かったです。部屋の中に5〜6匹おり、外には無数の蛾がいるため、出入りすると多くの蛾が羽ばたきます。部屋への出入りする時には蛾の中を歩いていかねばいけません。虫が苦手な方は、割高ですがウルルでは内廊下があるホテルをオススメします。虫が大丈夫な方にはリーズナブルで綺麗なホテルなのでここは良いかと思います。ホテルの方も親切です。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were welcoming, professional and hospitable! Hotel was clean and facilities were well kept!
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

MÓNICA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien: habitación amplia y cómoda, las instalaciones bien cuidadas y la cercanía a las tiendas y restaurantes.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was convenient to everything.
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Isao

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
エアーズロックまで車で20分のところ。隣にスーパーマーケット便利でした。部屋は古いモーテルのイメージ。
1 nacht verbleven in september 2025