Yuzawa Grand Hotel
Wintersportverblijf in de bergen met restaurant en gratis vervoer van/naar de skipistes
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yuzawa Grand Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Designer's Modern Room Non Smoking laden

Designer's Modern Room Non Smoking
Alle foto's voor Room With Half Open Air Bath Non Smoking laden

Room With Half Open Air Bath Non Smoking
Alle foto's voor Japanese-Style Deluxe Room-Non-Smoking laden

Japanese-Style Deluxe Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Japanese Western Style Room Non smoking laden

Japanese Western Style Room Non smoking
Alle foto's voor Japanese Style Room With 10 Tatami Non Smoking laden

Japanese Style Room With 10 Tatami Non Smoking
Alle foto's voor Japanese-Style Room (15-17.5 Tatami) Non-Smoking laden

Japanese-Style Room (15-17.5 Tatami) Non-Smoking
Alle foto's voor Japanese Style Room With 8 Tatami laden

Japanese Style Room With 8 Tatami
Alle foto's voor Room With Open Air Bath laden

Room With Open Air Bath
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yubinbango 2494, Minamiuonuma-gun, Yuzawa, Niigata-ken, 949-6101
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Yukemurinoyado Yukinohana
Yukemurinoyado Yukinohana
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 202 beoordelingen
De prijs is € 219
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200–4400 voor volwassenen en ca. JPY 1650–3300 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yuzawa Grand Hotel
Yuzawa Grand
Yuzawa Grand Hotel Ryokan
Yuzawa Grand Hotel Yuzawa
Yuzawa Grand Hotel Ryokan Yuzawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yuzawa Grand Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Eileen Lai Peng
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eileen Lai Peng
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Noriko
13 okt 2024
Noriko
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Wai Chuen
Reisde met familie en kleine kinderen
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Chuen
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
ショウジ
Reisde met familie
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ショウジ
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
TIMOTHY B
10 jan 2024
TIMOTHY B
2 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible sales, not customer oriented

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
nicholas a
Reisde met familie en kleine kinderen
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicholas a
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Ya Chuan
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ya Chuan
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
TADASHI
Reisde met partner
19 dec 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TADASHI
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mindell
Reisde met partner
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mindell
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kam Lun Eric
Reisde met partner, Reisde met familie
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Lun Eric
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Motonori
Reisde met partner
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Motonori
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
kenji
Reisde met familie
8 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenji
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Pat
4 mrt 2023
Pat
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Wenpi
7 feb 2023
Wenpi
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Shih-Yu
Reisde met een groep
21 jan 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Soso
Shih-Yu
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Yu-Chen
12 jan 2023
Yu-Chen
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
TOMKO
22 aug 2022
TOMKO
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
YU
Reisde met een groep
23 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ふふ
YU
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Huy
Reisde met familie en kleine kinderen
31 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huy
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Kiyoshi
Reisde met familie
6 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きちんと対応いただきました
Kiyoshi
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
TING-TUAN
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
泡湯超優
TING-TUAN
3 nachten verbleven in januari 2020