Kerama Beach Hotel bevindt zich in de buurt van Furuzamami-strand en Ama-strand en biedt extraatjes zoals een gratis uitgebreid ontbijt, een terras en een tuin. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een gratis shuttleservice van/naar de veerbootterminal, gratis kranten en conciërgeservices
Een automaat, hulp bij uitstapjes/tickets en karaoke
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Kerama Beach Hotel zijn voorzien van extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
Badkamers met diepe baden en bidets
Televisies met satellietzenders
Koelkasten, kinderpantoffels en beperkte schoonmaakservice
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis shuttleservice van/naar de veerbootterminal
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
Eten en drinken
Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 09.00 uur
Een restaurant
Dingen om te doen
Karaoke
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
Automaat
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Receptie met beperkte openingstijden
Reisgidsen
Wasserij
Waterkoeler
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (beperkt beschikbaar)
Buiten
Aan het strand
Barbecue
Terras
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Goed verlicht pad naar de ingang
Lift
Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
Trapleuningen
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Bidet
Diep bad
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Kinderpantoffels
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Tv met satellietzenders
Eten en drinken
Koelkast
Restaurantgidsen
Meer
Airconditioning
Bureau
Laptopvriendelijke werkplek
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Vliegenramen
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 08.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 08.30 uur en 20.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je speciale dieetwensen of een voedselallergie hebt, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Voor gasten van 6 jaar en ouder geldt het kamertarief voor volwassenen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kerama Beach Hotel Zamami
Kerama Beach Hotel
Kerama Beach Zamami
Kerama Beach
Kerama Beach Hotel Zamami-Son, Japan - Okinawa Prefecture
Kerama Beach Hotel Hotel
Kerama Beach Hotel Zamami
Kerama Beach Hotel Hotel Zamami
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Kerama Beach Hotel?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Wat kost het om bij Kerama Beach Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Kerama Beach Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 08.30 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Kerama Beach Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Waar ligt Kerama Beach Hotel?
Dit hotel ligt aan het strand, op 1,9 km van Haven van Zamami en binnen 5 km afstand van Furuzamami-strand en Ama-strand.
Beoordelingen over Kerama Beach Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 67 beoordelingen
10 - Uitstekend
37
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 67 beoordelingen
8 - Goed
23
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 67 beoordelingen
6 - Redelijk
6
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 67 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 67 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
8,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
EMIKO
Reisde met een groep, Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EMIKO
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay at Kerama Beach Hotel, the team there were amazing and looked after our every need. The hotel is situated away from the main town but we were able to use the hotel shuttle bus any time we needed. The food was varied and really excellent. Not a lot happening in and around the hotel but that suited us fine and the surrounding area is great for walking & snorkelling. All in all a lovely stay!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
thumb up
We love the stay and the staff are very attentive.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Ortiz
Reisde met partner
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geary experience from start to finish. Their driver was waiting for us by name when the ferry arrived, they shuttled us to the different attractions on the island even outside of regular hours, they organized all our rental and reservation needs, and they provided an amazing breakfast and dinner included in the price of the room.
Absolutely no complaints or disappointments. Best hotel stay I've had and at a great price.
Ortiz
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
ICHIKO
Reisde met een groep
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ICHIKO
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Maria Angelica
Reisde met familie
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria Angelica
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋は十分広くて清潔でした。
新しくはないでしょうけど。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great, food, service, hospitality, location, comfort - beds/pillow once you get past the idea that it’s not a hotel as you know. I’ll be back.
Les.A
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
ONNURI
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
자마마섬 케라마비치호텔 후기
솔직히 시설이 좀 낡아서 방에선 오래된 건물 특유의 쿰쿰한 냄새가 났어요.
하지만 서비스가 너무 좋아서 결과적으론 매우 만족스러웠습니다. 호텔 위치가 중심지에서 좀 떨어져 있는 만큼 호텔에서 제공하는 호텔-후루자마미비치-항구-아마비치 셔틀 서비스가 있어서 이동할 땐 셔틀 이용하심 됩니다. 호텔에서 후루자마미까지 걸어서는 20분, 자마미항까지는 30분 정도 걸린 것 같아요.
그리고 조식에 석식도 기본 제공 되는데 룸넘버 적힌 식탁 가서 앉으면 알아서 착착 준비해주시고 맛도 좋았습니다.
왠만한 직원분들 다 영어로 커뮤니케이션 가능하시고 항상 웃는 얼굴에 친절하셔서 정말 만족스러운 여행이었어요.
다만 주변에 아무것도 없어서 생각 없이 쉬다 오고 싶으신 분들에게 추천합니다.
The property is traditional Japanese. Does not have
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Martin, Vancouver
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I recommend to people that like to relax
We loved the service and devotion to accommodate. The Japanese food was awesome, we liked the location better to rent a scooter, make sure you have motorcycle class international d/l, it is a hilly island, bicycle power assist are available at hotel, so is the snorkeling equipment and price is same than beaches or elsewhere.
Martin
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
11 apr 2019
Positief: Netheid
Great location and friendly, helpful staff.
Excellent breakfast and dinner.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer