Terras

Beoordelingen van NH Zandvoort

4 out of 5
NH Zandvoort
Burgemeester van Alphenstraat, 63, Zandvoort

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 154 van 647 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 647 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 137 van 647 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 647 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 647 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Gilbert

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Chantal op 9 apr 2024
Beste Gilbert,Bedankt voor uw verblijf bij ons in NH Zandvoort en voor de tijd welke u heeft genomen om een review te schrijven Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik hoop dat wij u daarom in de toekomst wederom mogen verwelkomen bij ons.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed lekker kort bij het strand
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Chantal | Front Office Manager op 2 apr 2024
Beste Dennis,Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf bij NH Zandvoort. Daarnaast wil ik u ook bedanken voor de tijd welke u heeft genomen om een review te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en van de lokatie. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen bij NH Zandvoort.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ioannis

Reisde met partner
Positief: Netheid
De stoelen waren een beetje gedateerd .
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Chantal van Engelenhoven Front Office Manager op 22 feb 2024
Beste Ioannis,Bedankt voor uw verblijf bij NH Zandvoort en de tijd welke uw heeft genomen om uw verblijf te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf maar wij niet geheel aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ik hoop dat dit niet teveel impact heeft gehad op uw totale verblijf.Ik hoop dat wij u in de toekomst wederom mogen verwelkomen bij NH Zandvoort.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Pieta

Reisde met familie
De badkamer vinden wij maar matig missen een douche er was alleen een bad
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

M.C.

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nachtje met gezin er even tussen uit!
Wij als gezin hebben hier een 1 overnachting geboekt. De familiekamer was boven onze verwachting erg ruim en schoon. Er waren 2 aparte slaapkamers en een ruime kamer met een zitbank en twee losse stoelen en een eettafel met 4 stoelen. Deze ruimte hebben wij voor deze prijs nog niet eerder meegemaakt in een hotel! De service in het hotel en eveneens het ontbijtbuffet waren geweldig! Klein minpunt vonden wij dat alles erg gedateerd is. Het grootste en belangrijkste minpunt van de kamer die wij hadden (weet niet of dit voor alle kamers zo is) was dat de matrassen in de bedden niet om op te liggen waren. De veren voel je er dwars doorheen en dat ligt echt niet comfortabel. Kortom prima hotel met goede service en ruime kamer, maar gedateerd en zeer slechte slaapcondities!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van NH Zandvoort op 9 jan 2024
Geachte gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.Onwijs mooi compliment dat u uw verblijf als erg prettig heeft ervaren.Heeft u het aangegeven over de matrassen? Wij hebben namelijk ook toppers die wij u kunnen aanbieden om het slaapcomfort te verbeteren.Desondanks hopen wij u uiteraard weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.Met vriendelijke groet,Ryan

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Geertje op 14 nov 2023
Dear Guest, thank you for leaving a ratingwe are pleased to see that you had a good stay with us. we hope to welcome you again in the near future.best regards,GeertjeNH-Hotel Zandvoort

8/10 – Goed

Marianne

Reisde met partner
Bedden waren erg hard
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marissa op 6 nov 2023
Geachte gast,Ik wil u bedanken voor uw positieve review over ons hotel. Fijn om te horen dat wij grotendeeld aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen! Voor een eventuele volgende keer zou ik u aanraden om de receptie te vragen voor een topper. Dit maakt het bed zachter. Met vriendelijke groeten,MarissaFront Office

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van NH Zandvoort op 10 okt 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to review our hotel. We really appreciate that.Good to see that you enjoyed your stay here in our hotel.Hopefully we can welcome you again the future.Kind regards,MariëtteNH Zandvoort

8/10 – Goed

Petra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Groot hotel op loopafstand van de zee en het dorpje. Nette service, ruime kamers met echt heerlijke bedden en een uitgebreid ontbijtbuffet. Minpuntje zijn de forse parkeerkosten (14.50) en de badkamer is iets gedateerd en douchen in bad. Voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Anxo Carpintero op 26 sep 2023
Dear guest, thank you very much for leaving a review, your opinion is important to us, we are very happy that you enjoyed your stay with us, we hope to see you soon in the future. Kind regards, Team NH Zandvoort

8/10 – Goed

Albertus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon erg goed
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van ANXO op 18 sep 2023
Geachte gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordling te geven.Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.Wij hopen u daarom ook weer snel te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers Loopafstand strand ☀️😁
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ryan op 11 sep 2023
Geachte gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordling te geven.Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.Wij hopen u daarom ook weer snel te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Hans

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Debby NH Hotel Zandvoort. op 3 sep 2023
Thank you for your review!

10/10 – Uitstekend

Roelinda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hebben een geweldige paar dagen gehad. Prachtige locatie direct aan het strand. Vriendelijk personeel,ontbijt was goed. Het is een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Crystal op 19 aug 2023
Geachte gast, Hartelijk dank voor het plaatsen van een review over uw ervaring bij ons hotel. Wij zijn tevreden te horen dat u van uw verblijf heeft genoten. Wij waarderen de opmerkingen over het personeel en het ontbijt zeer. Ik zal uw leuke opmerking verder met het team delen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Crystal NH Zandvoort Hotel

6/10 – Redelijk

Vevi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The price for one night (more then 200 euro's) is very overrated. The beds (one missed a leg) were awful, even the kids had neck pain after one night.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Crystal op 14 aug 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to leave a review of your stay here with us. We apologize that we were unable to meet your expectations during your stay. We will take note of your experience and pass this through to our management department to ensure our future guests have a great stay at our hotel. Kind regards,Crystal NH Zandvoort Hotel

10/10 – Uitstekend

Samir

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van NH Zandvoort Team op 29 aug 2023
Thank you for your review!

6/10 – Redelijk

Patrick

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Als je op het circuit moet zijn of een dagje strandlopen wil doen is de locatie ideaal. Gebouw is verouderd, incheck duurt te lang, te veel onervaren personeel, ontbijt te standaard, avondbar en keuken te vroeg dicht en het zat echt vol met rustige leuke mensen, onbegrijpelijk. Er is helaas ook niet veel beter in de aanbieding in Zandvoort.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Linda op 19 mei 2023
Beste gast,Hartelijk dank dat u de tijd genomen een review te schrijven over ons hotel. Wat fijn om te lezen dat u van de locatie heeft genoten. Wat vervelend om te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Uw opmerkingen over het personeel, het ontbijt en de openingstijden zullen wij met de desbetreffende afdelingen bespreken. Wij hopen u wellicht in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,NH Zandvoort

10/10 – Uitstekend

Wilco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Lukas op 12 mei 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a review.We hope to welcome you again soon.Kind regards,NH Zandvoort

8/10 – Goed

Vera

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lukas op 7 mei 2023
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über Ihren Aufenthalt zu schreiben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und von unserem Personal herzlich empfangen wurden und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel NH Zandvoort begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Rezeption

8/10 – Goed

Ed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supervriendelijk personeel
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team NH Zandvoort op 16 apr 2023
Beste gast,Hartelijk dank dat u de tijd genomen een review te schrijven over ons hotel. Dat waarderen wij zeer.Wat fijn om te lezen dat u verblijf naar wens is geweest.Met vriendelijke groet,NH Zandvoort

8/10 – Goed

R.H.C.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Lukas op 1 apr 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback about your stay. We hope to welcome you back to our hotel NH Zandvoort soon. Best regards, NH Zandvoort team

8/10 – Goed

Stefan

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team NH Zandvoort op 28 mrt 2023
Geachte gast, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw review achter te laten.Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet

10/10 – Uitstekend

Bastiaan

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team NH Zandvoort op 27 feb 2023
Geachte gast, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw review achter te laten. Wij zijn erg blij om te zien dat u van uw verblijf heeft genoten. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Francina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harde matras dat is jammer sommige matrassen voelden mijn kamergenote zelfs het spiraal en de kamer was ontzettend warm 25 graden was het. Een raam konden wij niet open doen want wij waren bang dat het raam uitvalt, het was in slecht staat.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team NH Hotel Zandvoort op 19 feb 2023
Geachte gast, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw review achter te laten. Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens was. Voor de volgende keer willen wij u graag erop attenderen om naar de receptie te komen voor een eventuele oplossing. Wij beschikken namelijk over toppers, die het comfort van het bed eventueel verbeterd. Wij hadden graag een collega langs willen laten komen om uw verblijf zo fijn mogelijk voor u te maken.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team NH Zandvoort op 6 mrt 2023
Beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review te plaatsen.Fijn te horen dat u een fijn verblijf gehad heeft.Met vriendelijke groet, Team NH Zandvoort

10/10 – Uitstekend

Corrie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed naar mn zin gehad. Mooie ruime kamer, heerlijk eten, vriendelijk en behulpzame mensen. Ik ga zeker nog eens terug.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van NH Zandvoort op 28 jan 2023
Beste gast,Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft een review te schrijven over ons hotel. Dat waarderen wij zeer. Wat fijn om te lezen dat het verblijf zo goed naar wens geweest is.Wij verwelkomen uw graag weer in de toekomst.Met vriendelijke groet,NH Zandvoort

8/10 – Goed

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel om een paar dagen te verblijven. Alleen de matrassen oo de bedden zijn achterhaald. Matrassen met spiraalvering is nirt meer van deze tijd. Zeer slecht voor je rug en spieren. Een medium hard traagschuimmatras is tegenwoordig bijna de standaard. Daar zouden ze nog wat aan kunnen verbeteren. Voor de rest uitstekend hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Reactie van Malgo op 5 jan 2023
Beste gast,Bedankt voor het schrijven van een belangrijke review over uw verblijf. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf. Om u te laten weten dat u de volgende keer dat u ons hotel bezoekt misschien alle kleine problemen onder de aandacht wilt brengen, onze receptie kan veel dingen repareren, zoals harde matrassen, in dat geval plaatsen we een speciale topper op het bed om het op te maken extra zachter.We hopen u in de nabije toekomst terug te zien in ons hotel.Vriendelijke groeten,Receptie NH Zandvoort

4/10 – Matig

Sharmeka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De service was goed maar de bedden vonden we te hard.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van NH Zandvoort op 25 okt 2022
Beste gast,Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft een review voor ons hotel te schrijven.Wat fijn om te horen dat het verblijf naar wens is geweest.Mocht u nogmaals in ons hotel willen verblijven, kunt aangeven dat de bedden voor u te hard zijn. Wij kunnen u dan een oplossing aanbieden. Zo kunt u genieten van een goede nachtrust.Met vriendelijke groet,NH Zandvoort

6/10 – Redelijk

Lucienne

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: de vriendelijkheid aan de balie bij aankomst Ontbijt was erg goed Minder goed: personeel tijdens diner, spraken amper nederlands en vergaten de helft van wat je besteld had, was een beetje jammer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van NH Zandvoort op 21 okt 2022
Beste gast,Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat het redelijk naar wens is geweest. Vervelend om te horen dat de ervaring tijdens uw diner niet geheel nar wens is geweest. Wij gaan dit met de desbetreffende afdeling bespreken.Met vriendelijke groet,ReceptieNH Zandvoort

10/10 – Uitstekend

Jasper

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was goed verzorgd, en het was vrij rustig in de omgeving. Uitzicht op de zee, en zodra ik de deur uitliep uitzicht op het circuit wat wil je nog meer?
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van NH Zandvoort op 27 sep 2022
Beste Jasper,Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een review te schrijven op Expedia. Dit waarderen wij enorm. Wat fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst nogmaals welkom heten in ons hotel.Met vriendelijke groet,NH Zandvoort

8/10 – Goed

Jerry

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt lekker dicht bij het strand en de kamers zijn prima. Het interieur is wat gedateerd maar prima verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alles bij elkaar genomen een heerlijk hotel. Ik kom zeker terug.
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer was ruim, ontbijt was prima en het hotel heeft een fijne locatie. Helaas was alles zéér oud, waardoor het er ook niet meer netjes uitzag. Sanitair was vergeeld (door oude staat) en er was niet eens een föhn in de badkamer. Van een kamer van €200 per nacht (incl. ontbijt) had ik toch wat meer verwacht. De bedden waren ook erg hard en rond 7 uur ‘s ochtends was er erg veel lawaai (bedden werden verplaatst op andere kamers?). Hotel heeft aangegeven bezig te zijn met vernieuwing van de kamers, dus wellicht is het over een tijdje verbeterd.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Romy op 4 sep 2022
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung zu hinterlassen. Schade, dass es nicht ganz Ihren Erwartungen entsprochen hat. Hoffentlich sehen wir Sie bald wieder im Hotel. Romy NH Zandvoort Rezeption

6/10 – Redelijk

Mattias

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Uncomfortable beds
Nice hotel, but the beds are too hard. When we checked out we received the information that we could have asked for a topper. Little too late to share that when we check out.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van NH Zandvoort op 10 jul 2022
Thank you for the trust given to our hotel while choosing us for your stay at NH Zandvoort. We are sorry we did not meet your expectations and would like to thank you for your comments regarding the areas we should improve on. Kind regards,

8/10 – Goed

SA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van NH Zandvoort op 31 mei 2022
Thank you for taking the time to review our property, NH Zandvoort. I am delighted to hear that we will be your choice when you visit our city. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van NH Zandvoort op 24 mei 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review, dit wordt erg gewaardeerd. Wij zijn enthousiast om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad en hopelijk zien we u nogmaals in de toekomst bij NH Zandvoort. Met vriendelijke groet, Caithlyn Duty NH Zandvoort

10/10 – Uitstekend

Bert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een fijn weekend en goed verzorgd
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van NH Zandvoort op 17 mei 2022
Geachte Bert, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review, dit stellen wij zeer op prijs. Wat fijn om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad, wij hopen u snel weer te zien in NH Zandvoort. Met vriendelijke groet, Caithlyn Duty NH Zandvoort

2/10 – Ontzettend slecht

Yavuz

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaaf!
I've had a GREAY stay in this hotel and so grateful for all the help offered by the staff. They're really vèrg friendly and helpful, in all corners of your life. And off course, the location is great; nearby the sea and the racing court :-) How even better? Love and gratitude, M
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van NH Zandvoort op 3 mrt 2022
Dear Maria, First of all I'd like to thank you for your feedback, it's much appreciated. We are glad to hear that you had a great time with us at NH Zandvoort. We hope to see you back again soon. With kind regards, Caithlyn Duty NH Zandvoort

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Buitenkant van het hotel is saai, binnen geeft een gezellig beeld! Kamer was super, heerlijk ruim! Hotel heeft wel wat achterstallig onderhoud, maar dat drukt de pret niet!
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Mevr. Daniels-Gielens op 28 feb 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van uw ervaring. Dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Mevr. Daniels-Gielens Hotel Director NH Zandvoort

6/10 – Redelijk

Albert

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Teleurstellend verblijf
Was teleurstellend! Begon al met het inchecken, lange rijen, 1 balie open! Bijna 3 kwartier gewacht! Kamer was wel netjes, maar wel toe aan vernieuwing! Ontbijt was prima! Toen uitchecken, dat ging vlot, totdat we werden gevraagd of we geparkeerd hadden. We bevestigde dit, toen moesten we €14,50 betalen. Dit is normaal geen probleem, maar tijdens het inchecken werd er gezegd, doordat de slagboom was afgebroken tijdens de storm, we gratis konden in en uitrijden. Beetje vreemd, dat je dan toch nog moet betalen! Al met al een teleurstellend verblijf, we waren beter gewend van NH Zandvoort!
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Caithlyn NH Zandvoort op 22 feb 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback, dit stellen wij zeer op prijs. Wij vinden het spijtig om te horen dat uw verblijf onder de maat was naar uw verwachtingen. Onze excuses voor de miscommunicatie wat betreft de parkeerkosten, wij zullen dit zeker meenemen in onze evaluatie. Wij hopen u - ondanks uw ervaring - nog zeker te mogen verwelkomen in NH Zandvoort. Met Vriendelijke Groet, Caithlyn Duty NH Zandvoort.

8/10 – Goed

Louis, Maasmechelen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij circuit en strand. Parkeren te duur.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van NH Zandvoort op 17 feb 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw verblijf en het delen van uw ervaring. Dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Mevr. Daniels-Gielens Hotel Director NH Zandvoort

10/10 – Uitstekend

Jeanette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel, service prima. Bij vragen direct aktie
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van front office NH Zandvoort op 8 feb 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wat ontzettend fijn om te horen dat u een fijn verblijf gehad heeft in Zandvoort! Wij stellen uw feedback zeker op prijs. Graag hopen wij u nogmaals te mogen begroeten bij NH Hotels in de toekomst. Met vriendelijke groet, Mevr. Daniels-Gielens Hotel Director NH Zandvoort

8/10 – Goed

Gerard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met uitstekend personeel, waar ze er alles aan hebben gedaan om de gasten zoveel mogelijk te verwennen, ondanks de beperkingen vanuit corona. 3 minpuntjes slechts, de kraan in de badkamer is hopeloos gedateerd, de bedden zijn vrij hard en de parkeerkosten te hoog, je zou er als gast gewoon gratis moeten kunnen parkeren.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van NH Zandvoort op 29 dec 2021
Beste heer/ mevrouw, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen op expedia. Jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij zullen uw betreffende punten binnen ons managementteam bespreken. Met vriendelijke groet D. Gielens Hotel Director NH Zandvoort

8/10 – Goed

Remco

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Moet echt hoog nodig gerenoveerd worden.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van NH Zandvoort op 24 okt 2021
Geachte gast, Het is fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Een renovatieplan wordt gemaakt voor onze hotelkamers. Echter vergt dit veel tijd, maar zal in de toekomst zeker plaatsvinden. Wij hopen u graag in de toekomst nogmaals als gast in ons hotel te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, D. Gielens Hotel Director NH ZandvoortGeachte gast, Het is fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Een renovatieplan wordt gemaakt voor onze hotelkamers. Echter vergt dit veel tijd, maar zal in de toekomst zeker plaatsvinden. Wij hopen u graag in de toekomst nogmaals als gast in ons hotel te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, D. Gielens Hotel Director NH Zandvoort

8/10 – Goed

Louis, Maasmechelen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima,maar vond wel dat er heel veel prijsverschillen was voor de zelfde kamers.We hadden kennissen aangeraden om een kamer te nemen maar prijs was dubbel als die van ons.Dus wij raden niemand meer aan voor te overnachten
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van NH Zandvoort op 24 okt 2021
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij hebben dag prijzen dus onze prijzen verschillen per dag. Daar hebben wij geen controle over. Met vriendelijke groet, D. Gielens Hotel Director NH Zandvoort

8/10 – Goed

Bart

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Mevr. Daniels-Gielens op 7 okt 2021
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit stellen wij zeer op rijs. met vriendelijke groet, Mevr. Daniels-Gielens NH Zandvoort Hotel Director

8/10 – Goed

Kristina

2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Wim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerste klas
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Mevr. Daniels-Gielens op 7 okt 2021
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit stellen wij zeer op rijs. met vriendelijke groet, Mevr. Daniels-Gielens NH Zandvoort Hotel Director

8/10 – Goed

s van den

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevr. Daniels-Gielens op 7 okt 2021
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit stellen wij zeer op rijs. met vriendelijke groet, Mevr. Daniels-Gielens NH Zandvoort Hotel Director

4/10 – Matig

Rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
goed hotel zeer net,maar de badkamer verouderd.diner was zeer lekker en ontbijt zeer uitgebreid.Zeer vriendelijk personeel.Bij incheck hadden we een zeer trage bediende..Misschien was zij nieuw..
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Front Office NH Zandvoort op 30 jun 2021
Geachte gast, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. In de toekomst hebben wij zeker een renovatie op de planning, tevens is het mogelijk geweest dat een van onze nieuwe stagiaires u heeft ingecheckt en heeft het process daarom wat langer geduurd. met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van thank you op 14 mei 2021
Dear guest, Thank you for your review