Lees de Covid-19-beperkingen.

Stamford Plaza Adelaide

Fotogalerie voor Stamford Plaza Adelaide

Hoofdafbeelding
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Kameruitzicht
Kameruitzicht

Overzicht van Stamford Plaza Adelaide

Stamford Plaza Adelaide

5 out of 5

4,2/5 Zeer goed

Gasten beoordelen deze accommodatie met 4,4/5 voor netheid.

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

  • Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
  • 72 uur leegstand tussen gastverblijven
  • Hygiënische handgel aanwezig
  • Persoonlijke beschermingsmiddelen
150 North Terrace, Adelaide, SA, 5000

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieAdelaide Oval10 min. lopen
  • Populaire locatieRoyal Adelaide Hospital16 min. lopen
  • Populaire locatieAdelaide Zoo17 min. lopen
  • LuchthavenAdelaide, Zuid-Australië (ADL)10 min. rijden

Kies datums om prijzen te bekijken

Sorry, deze accommodatie is tussen 1 jul. 2021-14 jan. 2022 tijdelijk niet beschikbaar.

Over deze omgeving

Adelaide

Met zijn ligging in het stadscentrum en vlak bij een metrostation bevindt Stamford Plaza Adelaide zich in een gebied met een uitstekende locatie dicht bij de winkelstraten. Adelaide Festival Centre en Victoria Square zijn een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken, en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoek brengen aan Rundle Mall en Adelaide Central Market. Heb je zin om een evenement of wedstrijd bij te wonen tijdens je verblijf? Bekijk het programma van Adelaide Oval. Oefen je swing op de golfbaan in de buurt, waar je ook lessen kunt volgen. Je kunt in de omgeving ook deelnemen aan activiteiten in de natuur, zoals wandel- en fietsroutes afleggen of deelnemen aan een ecotour.

In de buurt

  • Adelaide Casino - 2 min. lopen
  • Government House - 3 min. lopen
  • Adelaide Oval - 10 min. lopen
  • Royal Adelaide Hospital - 16 min. lopen
  • Adelaide Zoo - 17 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Station Adelaide - 1 min. lopen
  • Adelaide, Zuid-Australië (ADL) - 10 min. rijden

Restaurants

  • Eetgelegenheden
  • La Boca Bar and Grill – Een restaurant met een bar, waar je van Argentijnse gerechten geniet. Serveert dagelijks lunch en diner; happy hour beschikbaar. Kindermenu beschikbaar.
  • TGs Restaurant – Serveert ontbijt en diner.

Over deze accommodatie

Stamford Plaza Adelaide

Luxe accommodatie in Adelaide Central Business District, op loopafstand van Rundle Mall
Dit rookvrije hotel beschikt over 3 restaurants, een buitenzwembad en 2 bars/lounges. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Je vindt er ook fitnessfaciliteiten, een dakterras en een koffiebar/café. De 335 geluiddichte kamers beschikken elk over wifi en een 24-uurs roomservice. Het entertainment wordt verzorgd door een lcd-televisie met satellietzenders, terwijl je ook kunt genieten van leuke extraatjes als badjassen en pantoffels.
Stamford Plaza Adelaide heeft 335 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een minibar en een (laptop)kluis. Alle bedden hebben luxe beddengoed. Elke lcd-televisie heeft premium satellietzenders en betaalfilms. Elke badkamer is voorzien van een douche, badjassen, pantoffels en designer toiletartikelen.

Dit hotel in Adelaide biedt tegen betaling wifi aan. Zakelijke voorzieningen zijn onder meer bureaus, gratis kranten en een telefoon. Ook heeft elke kamer een koffiezetapparaat/waterkoker en een haardroger. Massages in de kamer en hypoallergeen beddengoed zijn op verzoek beschikbaar. Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.

De locatie beschikt over een buitenzwembad en een spabad. Overige recreatieve voorzieningen zijn onder andere fitnessfaciliteiten.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen
Volgt de brancherichtlijnen voor de schoonmaak en desinfectie van het volgende: Intertek Cristal (externe deskundige - wereldwijd)

Social distancing

In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
De kamers worden gedurende 72 uur tussen verblijven in niet gebruikt
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Mondkapjes zijn beschikbaar
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar via roomservice
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (AUD 14.95 per 24 uur)
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeren ter plaatse (AUD 25 per nacht, inclusief in- en uitrijrechten)
  • Parkeren met valetservice ter plaatse (AUD 40 per nacht, inclusief in- en uitrijrechten)

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 06.00 uur tot 10.30 uur een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van AUD 33 - AUD 35 voor volwassenen en AUD 15 - AUD 16 voor kinderen
  • 3 restaurants en 1 koffiebar/café
  • 2 bars/lounges
  • 24-uurs roomservice

Activiteiten

  • Fitnesscentrum
  • Buitenzwembad
  • Bubbelbad

Voorzieningen

  • Geldautomaat/bankservice
  • Balzaal
  • Bankethal
  • Lift
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluis bij de receptie

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Huwelijksservices

Gesproken talen

  • Chinees
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
  • Duits
  • Hindi
  • Italiaans
  • Japans
  • Koreaans
  • Russisch
  • Spaans

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer
  • Aangepaste kamer (niet alle kamers)
  • Aangepaste douche (alleen bepaalde kamers)
  • Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Overig

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Airconditioning
  • Beddengoed
  • Verduisterende gordijnen
  • Verwarming
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Douche
  • Handdoeken

Entertainment

  • Lcd-televisie
  • Betaalfilms
  • Premium tv-zenders
  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Overig

  • Aangrenzende/verbonden kamers
  • Bureau
  • Gratis kranten
  • Massages in de kamer
  • Strijkplank/strijkijzer
  • Kluis met plaats voor laptop
  • Telefoon
  • Pantoffels
  • Geluiddichte muren

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (bedrag kan verschillen)
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 1 juli 2021 tot 14 januari 2022 gesloten (datums kunnen wijzigen).
De volledige accommodatie is gesloten van 29 september tot 10 juli.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan (assistentiedieren uitgezonderd)
Assistentiedieren zijn uitgezonderd van toeslagen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen verblijven gratis! Er mag één kind tot 11 jaar gratis verblijven wanneer gebruikgemaakt wordt van het aanwezige beddengoed.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen AUD 55.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

De accommodatie brengt de volgende toeslagen en borgsommen in rekening tijdens de serviceverlening, het in- of uitchecken.

  • Ontbijttoeslag: van ca. AUD 33 tot ca. AUD 35 voor volwassenen, van ca. AUD 15 tot ca. AUD 16 voor kinderen
  • Toeslag voor wifi in de kamer: AUD 14.95 per 24 uur (bedrag kan variëren)
  • Parkeerkosten: AUD 25 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Valetparkeerkosten: AUD 40 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid, bedrag kan verschillen)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid, bedrag kan verschillen)
  • Toeslag voor extra bed: AUD 55.0 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 3.09 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert Visa, Mastercard, American Express en Diners Club. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Eén kind t/m 11 jaar oud verblijft gratis wanneer hij/zij in dezelfde kamer als de ouders of voogd slaapt en de aanwezige bedden gebruikt.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Stamford Adelaide Plaza
Stamford Hotel Adelaide Plaza
Stamford Plaza Adelaide
Adelaide Stamford Plaza Hotel
Stamford Plaza Adelaide Hotel Adelaide
Stamford Plaza Hotel Adelaide
Stamford Plaza Adelaide Hotel
Adelaide Stamford Plaza Hotel
Stamford Plaza Hotel Adelaide
Stamford Plaza Adelaide Hotel
Stamford Plaza Adelaide Adelaide
Stamford Plaza Adelaide Hotel Adelaide

Veelgestelde vragen

Algemene score en beoordelingen

4,2

Zeer goed

Gastenscore: 5 - Uitstekend. 440 van 999 beoordelingen
5 - Uitstekend 44%
Gastenscore: 4 - Goed. 398 van 999 beoordelingen
4 - Goed 40%
Gastenscore: 3 - Redelijk. 115 van 999 beoordelingen
3 - Redelijk 12%
Gastenscore: 2 - Matig. 35 van 999 beoordelingen
2 - Matig 4%
Gastenscore: 1 - Ontzettend slecht. 11 van 999 beoordelingen
1 - Ontzettend slecht 1%

4,4/5

Netheid

4,4/5

Personeel en service

4,1/5

Voorzieningen

4,1/5

Staat van de accommodatie en faciliteiten

1/5 Ontzettend slecht

1 nacht verbleven in juli 2021

1/5 Ontzettend slecht

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perhaps the worst hotel stay I've had yet
The Stamford Plaza is not a 5-star hotel. It's a 3-star hotel that somehow received a 5-star rating. I had two issues during my stay: Concern 1: The facilities are outdated and cheap. The hotel lobby was dark and uninviting. In the hallways, the carpets were stained and frayed. In the room, the door paint was peeling and some of the light fixtures didn't work. The toilet seat in the bathroom was loose and shower water spilled onto the floor. And on top of all of this, hotel management plastered advertisements for a local steak restaurant throughout the hotel on the elevator doors, much like you'd see on a budget airline. Within ten minutes of arriving, I was surprised by the dismal shabbiness of the hotel. Concern 2: The staff was disorganized and unprofessional. On my third day of what was supposed to be a four-night stay, the front desk called and informed me that all guests would have to leave the hotel that day. The hotel had decided to become a coronavirus quarantine hotel the next day. Nobody mentioned this when I made the reservation nor when I checked in. Unfortunately, the manager's suggested remedy was a non-starter: to move me to another Stamford hotel 25 minutes away. I gather that the manager was just as surprised by the announcement as I was. Still, the indifference and lack of urgency that he and other staff demonstrated suggested to me that customer service is simply not a priority at the Stamford Plaza, which I find unacceptable from a 5-star hotel.
4 nachten verbleven in oktober 2020

4/5 Goed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely weekend close to entertainment,very clean
2 nachten verbleven in oktober 2020

3/5 Redelijk

1 nacht verbleven in oktober 2020

2/5 Matig

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
It was closed for 6 months due to COVID it should have stayed closed.
1 nacht verbleven in oktober 2020