Ambassador Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een dakterras en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ambassador Hotel

Serveert ontbijt, lunch, diner, buitendiner
Maharaja Suite | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Eten en drinken
Receptie
Serveert ontbijt, lunch, diner, buitendiner

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Maharaja Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 47 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Super Deluxe

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Prince Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Nagina Bagh, Ashok Marg, Ajmer, Rajasthan, 305001

In de buurt

  • Ana Sagar Lake - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Jaïn-tempel Ajmer - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Dargah - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Buland Darwaza - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Mayo College - 4 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Ajmer Junction - 5 min. rijden
  • Kishangarh (KQH-Ajmer) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ana Sagar Lake - ‬8 min. lopen
  • ‪Mango Masala Restaurant - ‬13 min. lopen
  • ‪Mango Curry - ‬13 min. lopen
  • ‪Domino's Pizza - ‬11 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Ambassador Hotel

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in het stadscentrum
Bij Ambassador Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een dakterras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant Ambrosia Restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van diners in de openlucht. Voorzieningen zoals een businesscentrum en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een gratis shuttleservice vanaf het treinstation, een snelle uitcheckservice en oppasservices (toeslag)
  • Barbecues, gratis kranten en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Ambrosia Restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (139 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1993
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 12 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 700 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 3000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: INR 2000 (enkele reis), (tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: INR 700 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ambassador Ajmer
Ambassador Hotel Ajmer
Ambassador Hotel Hotel
Ambassador Hotel Ajmer
Ambassador Hotel Hotel Ajmer

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ambassador Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ambassador Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ambassador Hotel?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Ambassador Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Ambassador Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 3000 per voertuig.

Waar ligt Ambassador Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Ajmer ligt in de historische wijk, binnen 5 minuten lopen van Mandir Shri Nimbark Peeth en Ana Sagar Lake. Ook Jaïn-tempel Ajmer en Shah Jahan's Mosque liggen binnen 2 km afstand. Ajmer Junction ligt op 23 minuten lopen.

Beoordelingen over Ambassador Hotel

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 27 beoordelingen

5,6/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Raman

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

stay only if you are desperate

The service levels were pathetic. Had to ask for everything repeatedly. The kettle did not work, the basin was clogged, the TV did not work, the room had to be changed twice to acceptable levels.
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Basic Gym facility required... Terrace Garden looks good.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Staff is nice and service is fine

Continous Foul smell in the room toilet. It became difficult to take bath even. On my complaint my room was changed. Their seems to be some sewer problem
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service is overall is good
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

seiji, onomiti jspan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

湖に近い快適ホテル

市内中心あり便利なホテル。料金割には快適ホテル。又来れば利用したい。歩いて市内観光できる。プシュカル行きのバス停近い。テレビ音声出なかったのが唯一悪い。

2/10 – Ontzettend slecht

Raman, Delhi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hospitality Approach Vs Cost Approach

We Visited Dargah of Khuwaja Gareeb Nawaz, everyone knows these days you don't get space and Hotel Charges excessively ... that right from business angle to an extent.... BUT hospitality is different... our room was booked but and somehow my team did not mention the check in time... we reached there at 7am but Hotel asked for half day additional charge as they have check in at 12pm... how funny ... I requested that we want to fresh and will not be in room after one hours and whole day till late night we will not come back..even next day we will leave the room after 8am and you may use it as we have our return tickets... I think that not hospitality once you know we are your customers and you have rooms available then you should be polite and supportive instead of having cost approach ...

8/10 – Goed

Barbara, Buxton England

Positief: Personeel en service

Very noisy no sleep good for market and sites

Good room for a one night stay. Very noisy no sleep no parking for car

4/10 – Matig

atul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Justme, delhi

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Dont go by the photo of the room...

Lot of noise travels to the room! Hot water geyser was not working...shifted to another room...there too it was not working....No Breakfast buffet...i wont go there again..

8/10 – Goed

Qasim Ali

Positief: Netheid

8/10 – Goed

Walt, Los Angeles, CA, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very friendly and helpful staff

The General Manager was exceptionally attentive to make sure that the staff took very good care of us. Prior notice that the restaurant would be closed for a private party would have been helpful, but room service was excellent. The restaurant on the roof was exceptionally pleasant in the evenings, and a good value.

10/10 – Uitstekend

AKM, Delhi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall a good experience

Value for money hotel with good and courteous hotel staff. The hotel also let us do a late checkout at 4:00 pm without any extra charge.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A pilgrim to Dargah

They have a good restaurant on the roof with superb ambience. I found the staff lacking energy to serve. I think ACs were set with timers to make compressor off after some duration that was quiet irritating..

6/10 – Redelijk

Nova, Bangalore, Karnataka, India

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Good winter hotel, not so great for summer

We had booked a standard air-cooled room, and guess that was a mistake. The room had a poorly-functioning air cooler, which only knows how to make a dreadful noise. The room was extremely hot, humid, and uncomfortable. The outside temperature was more pleasant actually. But we could not open the windows as they are not real windows after all - they open to a hall, which is as stuffy and closed as the rest of the floor. I guess they built this hotel only for the winter season and forgot all about summer travelers. But it's not all bad - the service of most of the staff is pleasant and efficient. (Gets better if you tip them constantly). The bathroom is clean and there's running hot water (if you need). The roof-top restaurant (Ambrosia) is very nice - great decor and decent food. The best part of the hotel is it's location.

4/10 – Matig

lynne, uk

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

not a tourist destination

more like a business hotel,poor grasp of English,room in need of redecoration

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

不理想的住宿

清潔很差。小環境是龍蛇混雜。

4/10 – Matig

tushar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the hotel condition is too bad.rooms are in very poor condition.not worth for what it is charged for.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Stay was Ok. They do not have parking space. The vehicle is parked on the Road. The guard scratched my brand new Honda Brio. It was very disappointing and very the behaviour of the staff was also not that good in handling the situation. A hotel not to be recommended...........

10/10 – Uitstekend

M K Awtaney

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quality of Service: Excellent .

Overall : Excellent

6/10 – Redelijk

Beena, Gurgaon, Haryana, India

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Was disappointed

I was disappointed with the Maharaja Suite I got from Expedia. The rate for maharaja suite is just not worth going to Ambassador hotel. Location of the hotel is in the middle of the crowded market with very small entry space and no parking space. Floor rooms were very dirty which was cleaned after we complained. Hotel services were good and the roof top restaurant was good. Food was tasty. It is good hotel from low budget perspective

10/10 – Uitstekend

ravi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Far away from the crowded city area

Our stay was very comfortable, the staff, especially General Manager, was very friendly, hospitable and accomodating.Food in the restaurant was excellant and the pricing was very reasonable.

2/10 – Ontzettend slecht

Shaheen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

The worst hotel. Avoid

No hot water (staff did offer to bring a bucket of hot water and stated hot water only comes during the morning, which it doesn't). Location is bad, staff unfrendly (lady was happy and smiley though), room wasn't made up after I came back from a long day, food was awful, Wifi only in reception, room was hot and very humid and had a horrible smell. AC wasnt really AC at all just a very big and noisy fan which blew in hot air. I would definitely avoid this hotel in future.