Een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Blue Star Hotel - All Inclusive

4 out of 5
Blue Star Hotel - All Inclusive
Saray Mah. Çevreyolu Cad Toromanlar Sok, Alanya, Antalya

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 73 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

alim

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen
nix te bleven stad is dood na zons ondergang, eten kan beter, geen baklava en ayran,
4 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pass på
6 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Marthe Stine Mæhlumshagen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
The hotellrooms did not looked like anything on the pictures on internett. When we arrived they tried to give us to familyrooms, instead of the three dubblerooms we had bookende. We traveled with our three grown kids so family rooms was not what we wanted. Because we said no to the familyrooms we had to wait another hour to Get our rooms. When we finally got our rooms, our first room looked like a monastery-cell, and with two single beds. Back in the reception, we had to wait another 30 mins to Get another room. The room we ended up with was ok, but not like anything like the pictures on the hotell website. The aircondition had only one temprature and was not adjustable. The hotelstaff is a story on it’s own. Almost everyone treated you like you where a pain in the a..the where rude and condescending. They where not helpful with anything you asked about. In the poolbar in daytime, they often stood 4 persons behind the bar, 3 of them smoked or looking at there phones while the fourth served the customers. And it was not at all service with a smile!! In the beachbar, the staff where almost unfriendly. My husband got yelled at because he did not know that wine was not included in the all-inclusive at the beachbar. The beach towels that where included nobody informeres us about, so we had to but our own. The food was the most positive about the hotel. Great variety and nice food. I will never visit this hotel again and will not recomend it to anyone i know.
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Armi

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Arve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotel sentralt Alanya
Greit hotel, fint rom, fine basseng, god mat, kort vei til egen fin Strand sentralt på Kleopatra stranden. Vil sikkert vurdere å bo her igjen når reisen går tilbake til Alanya.
11 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Bayram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute lage
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Cecilie Hannah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great hotel, would go back
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Muhammad Zakria

5 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Sajjad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
لايستحق السعر
تاخرت كثيرا في استلام الغرفة اعداد النزلاء كبير وعدد العاملين في الفندق قليل الفندق مزدحم جدا صبغ جدار الغرفة كان يتساقط بسبب الرطوبة والمطعم فقير لايوجد كراج خاص بالفندق
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ulvi

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Martin Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would like to commend Mehmet at the reception desk for helping to sort out the miscommunication between orbitz/Expedia and Blue Star as I was checking in.. He was a total life saver in putting in the extra effort to help find me accommodations and saving my trip that created memories that will last a life time. I’d also like to thank the staff at the Green Bar during the Animations. They were always upbeat and quick to keep your glasses filled.
8 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Elsevar

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel doesn’t have parking
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ebrahim

21 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Blue Star Hotel op 7 mei 2023
Thank you! :)

10/10 – Uitstekend

Eva Anette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Blue Star Hotel op 7 mei 2023
Thank you!

2/10 – Ontzettend slecht

Kazim

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Ramazan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Mertcan fra receptionen holder scoren oppe
Når det så er sagt er der ingen dyner på værelserne men et "sengetæppe" og et almindeligt tæppe og det på trods af at det ikke er sommer/ eller en varm periode vi er der nede i! Sengene er som beton med alt for hårde madrasser. Badeværelser afløb næsten tilstoppet så det nærmest oversvømmer ved almindelig badning, Aircondition units der larmer som russiske tankvogne! og en ret så kedelig morgenmadsbuffet. som vi spiste ved 1 gang. Vi spiste aldrig aftensmad der, der vi foretrak at spise ude. Men vi fik da spist natmad eller som det hedder der "natsuppe" som serveres mellem 23.00 - 00.00. Den eneste grund til at scoren går op er receptionisten Mertcan. Når Mertcan sidder i Receptionen er servicen fantastisk.
5 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Frank

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Raune

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huoneet ihan hyvät, vähän vanhanaikaiset. Hotelli tosi hieno, työntekijät ystävälliset ja avuliat. Huoneen siivouksessa petrattava ja siivooja on mahdollisesti virheellisesti luullut, että pöydällä lojuva raha oli jätetty hänelle, koska siivouksen jälkeen oli rahatkin hävinnyt. Ilmainen bussi vie rantaan suoraan hotellilta, jossa toki miinuksena se että rannalla joudut maksamaan aurinkgontuoleista ja varjoista. Parturi-kampaamo hotellissa on plussa, mutta hinnat aika korkeat, suosittelen tinkiä hinnassa aina. Kaupungin keskusta ei ole kaukana, vaan kävelymatkan päässä. Animation team henkilökunta ei puhuu melkein ollenkaan englantia, eikä varsinaisesti mitään muuta kieltä. Ainoastaan yksi tyttö puhui tosi hyvä englantia. Ruoka oli aina tosi hyvä ja runsas valikoima. Ravintola tosi kaunis ja siisti, mutta vieraita oli niin paljon, että kaikille ei aina vapaata paikka löytynyt. Liika venäläisiä hotellissa vieraina ja he ovat tosi törkeitä Aamuisin jo oli kaikki aurinkotuolit varattuja, eli pyyhkeet heitetty tuolien päälle vaikka ketään ei ollut sinne tulossa monta tuntia vielä. Tällaista ei saa tehdä, henkilökunta voisi kerätä kaikki pyyhkeet pois. Lapsille uima-altaita ja ohjelma päivällä ja iltaisin myös. Hotellin uima-altaalla saa välipalat suoraan baarista, valitettavasti joka päivä samat ruoat, kuiva burgeri, ranskalaiset ja salaatti. Mutta hyvä hinta ja laatusuhde, voin kyllä suosittella.
7 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ORHAN

10 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

EJVIND

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Victoria

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Lennart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
två veckors vistelse
tyvärr för hårda sängar och dåligt wifi. För övrigt mycket bra med väldigt rar och hjälpsam personal. Vi rekommenderar
14 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

adam

Reisde met een groep
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Marjaana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Aeman

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sängen var inte bekväm och den gjorde irriterande ljud vid minsta rörelse på ett spänt sätt. Doften av matlagning från morgon till kväll i hela rummet (jag var på femte våningen). Många av lamporna i rummet fungerar inte.
7 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Vladimir

Positief: Personeel en service, comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Sergei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Правда без прекрас
Хороший , чистый Отель, но если ваш номер с видом на бассейн у ресторана, то готовьтесь услышать звяканье посуды и тарелок , каждый день , с 7 утра . А если ваш номер с видом на бассейн в корпусе где ресепшн , то готовьтесь целыми днями слушать громкую однообразную веселую музыку в течении дня. Так же одинаковая Музыка во время обедов, завтраков ужинов. Без конца повторяющаяся анимация. Персонал отеля ничего не рассказал , где что находится, например, где тренажёрный зал. По английски говорят буквально несколько человек . Еды очень много( порядка 70 позиций) , но почти все не вкусное и однообразное. На пляже есть бар от отеля - это большой плюс, когда планируете провести время на море . Увы когда на море волны с детьми опасно находиться , на дне встречаются камни. Если не брать тур , то трансфер до аэропорта стоит неприлично много , как билет на самолёт.
5 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Oliver

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Hanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
incredibly happy, would very much like to come back💞
7 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Aliaksandr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

MAHER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amazing, so good and polite staff, food was excellent, everything was wonderful
7 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Erdogan

Positief: Netheid
6 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Lucy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I won’t be back
No cocktails included. Staff at reception were rude. Air con didn’t work in the room they wouldn’t fix it we slept on balcony it was that bad. No food options at meal times only 4/5 hot dishes. Pools really dirty and smelly.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

MEHMET

6 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

PETER

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
8 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Osman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God pris god hotel
Meget for pengene . Udmærkedet god hotel til fint pris og centralt i Alanya.
4 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Faris

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Çift olarak gittik tek kişilik yatak verildi
3 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Mohammad

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ömer

12 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Müsteri kitlesi degisti ve otel agizina kadar dolu
Temizligi idare eder ama, en büyük sorun otelin asiri dolu olmasi, ve müsterilerin avrupali olmamasi, eskiden cogunlugu iskandinevli müsterilerdi ama simdi yanlizca ruslarin oldugu bir otel. Otel okadar doluydu ki dogru düzgün yemek yigemedik, her sirada en az 15 dakika bekliyorduk, yani düsünün, sicak yemek 15 dakika, salata 15 dakika, pasta 15 dakika, 6 gün boyunca yanlizca yemekle iki kere icecek ictik, cünkü asiri bir sira vardi icecek kurugunda. Yani otelde yemek saffi hic keyifli degildi, hatta stresliydi, hemen yiyip cikiyorduk. Yemek cesidi azdi ve lezzetsizdi. Cogu zaman oturacak yer bulamiyorduk. Burda sorun koordineydi, yani elemanlar yanlis yönetiliyordu. Bögle durumlarda sag amiri iyi koordine etmeliydi, masalarin hemen temizlenmesi lazimdiki, baskalari oturabilsin, bazi masalar bostu, ama temizlenmemisti bu yüzdende yer bulamiyorduk. Gündüz havuz basinda yer bulmak cok zordu. Aksam bile herkez oteldeydi, kimse otelden cikmiyordu, bar kuyrugu uzundu. Müsteriler sirada durdugunda hic coronayi düsünmeyerek Insanin agizina kadar giriyorlardi. Elemanlar efendiydi ve saygiliydi. Burda sorunun büyügünü yöneticiler tasiyordu, cünkü otel asiri doluydu. Bunlari yazmamin sebi, eskiden bluestar iskandinev müsterilerle doluydu ve yemek cesidi coktu. Yani otel yemegi yeni müsteri kitlesinee göre hazirlamisti diye düsünüyorum. Bu müsteri degisikligi otelin adini asiri sekilde degistirdigini düsünüyorum.
6 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Filip

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wouldn't recommend
Cleanliness was disgusting, cleaners don't know how to clean a room. They didn't even replace toilet paper. Wifi in the room is terrible, very poor signal. Food is poor, drinks are bad.
4 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Ahmad

Reisde met een groep
8 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Celil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Camille, Paris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Hôtel et personnel très accueillant Chambre très propre, personnels qui passent nettoyer tout les jours La plage est à 10minutes à pied mais il y a une navette qui faire les allers retours assez souvent Repas très copieux, il y en a pour tout les goûts
11 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Anita

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2017