Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Renion Residence Hotel

4 out of 5
Renion Residence Hotel
42 Kairbekova Street, Almaty

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hiroyuki

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Eunghyun, San Bruno

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pro: Room size Cons: nonprofessional and unfriendly staff at the reception desk during my check-in (it took 40 minutes to check-in and I had to contact Orbitz), Hard to control hot/cold water for shower,
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Burke Patrick, Cape May

6 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Kevin

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Maxim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Booking office op 26 nov 2019
Thanks and Welcome! "Renion Residence"!

8/10 – Goed

Maxim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Booking office op 26 nov 2019
Thanks and Welcome! "Renion Residence"!

8/10 – Goed

Stefan, Sachsen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer war auch schon 12:00 für den Check in bereit, kleines Bad 50 cm tief, Sauna und Dampfbad mit extra Badehandtüchern
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Booking office op 1 nov 2019
Good day, from "Renion Residence"! Thanks a lot for your staying in our hotel! Welcome and see you again!

10/10 – Uitstekend

Nadia, Arizona

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Renion is great. Breakfast is incredibly good, with so many tasty choices. Sauna is super clean and modern, yet shows respect for the old style traditions too. Rooms are safe, and the staff are very nice and work hard to accomodate special requests and make your visit memorable. The location is good too--close to the park and bazaar in the central part of town, and even the gorgeous mountains are not very far away. The hotel is a great balance between cost and features.
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Renion Residence Booking office op 4 okt 2019
Good day, from "Renion Residence"! Thanks a lot for your reply! We will try to do the best! Best Regards and Welcome!

8/10 – Goed

FAROUQ

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Renion Residence op 30 aug 2019
Thank you for the appreciation of our work, we will be glad to see you again!

10/10 – Uitstekend

sangwon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은위치, 친절한 종업원, 쾌적한룸 모두 만족합니다.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Irina, reservation manager op 13 aug 2019
Thank you for your commments! WELCOME BACK

8/10 – Goed

Tatiana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and comfy, but hard to adjust room temp
The hotel is super-clean, staff is very friendly. My only complaint would be room temperature - it got very hot for some reason (maybe the light give off heat?) and I had to open the window. Also, food from the restaurant was a big strange - salad dressing was extremely sweet, like syrup. But otherwise, there was a great deep bath tub, two bath robes, all the toiletries one might need.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Booking Manager op 3 mei 2019
Good day, from Renion Residence! Thanks a lot for your staying in our hotel! Welcome and see you again!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Booking Service op 30 apr 2019
We hope to Welcome you next time! Sincerely yours, Booking Service of the Renion Residence Hotel.

10/10 – Uitstekend

Oleksandr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Всегда удобно, комфортно и на высоком уровне. Все возникающие сложности быстро решаются персоналом.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Renion Residence op 25 feb 2019
Благодарим Вас за то, что поделились своими впечатлениями о проживании в нашем отеле. Очень приятно, что смогли сделать все, чтобы пребывание подарило Вам только приятные воспоминания!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I reserved queen apartment via Expedia. Then when we arrived, they had no Queen apartments, only twin apartment or standard room. The standard room was extremely small!
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Irina Zeib op 25 dec 2018
Dear Guest! Please, accept our apologies for inconvinience. We hope the it wiil never happens again. Hope we will have an opportunety to welcome you again. Regards Renion Residence Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広くて綺麗なアパートメントタイプのホテル
部屋は台所、応接間、ベッドルーム、バスルームが分かれており広い。バスタブも付いている。電子レンジや冷蔵庫もあった。場所はやや町外れだが、中央バザールまで徒歩10分程度。
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Irina booking manager op 26 okt 2018
Thank you for your positive feedback! We hope you had a really good time in our hotel! Welcome back!

10/10 – Uitstekend

H, Toronto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Irina, booking manager op 11 dec 2018
Thank you for high estimation of our Hotel! Welcome back!