Uitzicht vanaf balkon

Beoordelingen van Hotel Prestige

3 out of 5
Hotel Prestige
Al-Yarmouk Street 20, Aqaba

Beoordelingen

4,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 9 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

5,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Phillip

Reisde met partner
The property does not work with Expedia and when we arrived they had no record of our booking. We were forced to look elsewhere
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Muath

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

ESSA

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Claims not to work with Expedia and would not accept booking. Had to pay 30 JD a night. Will chace whether payment taken for pre-booking.
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Osama

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Sharif

2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a day at this property. When i arrived i was not in their system. They asked who i booked with, i tokd them Expedia. The manager told me that they dont deal with Expedia. That was under the previous owner. I had to pay in cash but complained and was given a refund. I contacted Expedia to which they give me the runaround..😡😡
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

GORDON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Krzysztof

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dobry wybór w rozsądnej cenie.
Bardzo dobry wybór na rodzinny wyjazd w rozsądnej cenie. Miła i pomocna obsługa.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van mohammed op 13 feb 2020
Thank you for visiting the Hotel Prestige. We were looking forward to your stay and your pleasant person very much. ♥♥♥ Looking forward to see you again Mohammed Eltayeb Hotel manager