Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 166 van 1003 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
166
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 1003 beoordelingen" "
8 - Goed
155
Gastenscore: 6 - Redelijk. 170 van 1003 beoordelingen" "
6 - Redelijk
170
Gastenscore: 4 - Matig. 132 van 1003 beoordelingen" "
4 - Matig
132
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 380 van 1003 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
380
5,4/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
4,4/10
Voorzieningen
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Corey
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love our stay here! They truly are pet friendly and don't require any additional fees or deposits. Yes it's an older motel but some of the rooms have been remodeled! It's quiet and literally 2 minutes from Interstate 85 and 5 minutes from 285! Everyone on the staff has been so pleasant as well. Plenty of food options especially if you like Mexican or Asian cuisine.
Corey
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Faith
1 mei 2024
Faith
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Zwendolyn
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice place to go when you just need to relax. Just wish my room had a fridge in it though.
Zwendolyn
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Phoenix
26 apr 2024
Phoenix
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jeremy
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awsome stay
Jeremy
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nancy Y. op 1 mei 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 – Redelijk
Regenna
Zakenreiziger
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Regenna
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nancy Y. op 1 mei 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
8/10 – Goed
Gerald
18 apr 2024
It was clean and accessible
Gerald
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nancy Y. op 1 mei 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Uitstekend
Latoya
Reisde met familie
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They upgraded this motel. Surprisely clean ☺️
Latoya
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Brand Experience Team op 22 apr 2024
Hi Latoya,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
6/10 – Redelijk
Regenna
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Someone kept coming into my room that wasn’t house keeping , moving things around.I told front desk, they didn’t seem too surprised about it. So this much be a normal occurrence , but still unacceptable .
Regenna
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Brand Experience Team op 22 apr 2024
Hi Regenna,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 – Goed
Caliente
12 apr 2024
Uuu
Caliente
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Brand Experience Team op 22 apr 2024
Hi Caliente,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met huisdieren
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You pay for what you get.
Michael
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Brand Experience Team op 16 apr 2024
Hi Michael, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
8/10 – Goed
Janaris
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great.. customer service was awesome..
Janaris
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Brand Experience Team op 16 apr 2024
Hi Janaris, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
8/10 – Goed
Ronald
4 apr 2024
Ronald
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Tiphanie
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im a regular. The Staff upfront are very nice. Its within walking distance of gas station shopping and restaurants. The place stays peaceful its what enjoy most. Its also the cleanest motel 6 we have ever stayed in.
Tiphanie
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Brand Experience Team op 16 apr 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
2/10 – Ontzettend slecht
Tiphanie
28 mrt 2024
Tiphanie
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Marco
25 mrt 2024
Marco
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Anthony
17 mrt 2024
Anthony
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kaylea
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good
Kaylea
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 26 feb 2024
Hi Kaylea,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
6/10 – Redelijk
Robin
19 feb 2024
I didn't like the fact no mini fridge no microwave
Robin
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Brand Experience Team op 26 feb 2024
Hi RobinThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
10/10 – Uitstekend
Lillie
9 jan 2024
Lillie
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Julius
26 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
My stay was good. Wi Fi is hit or miss tho. Other than that my stay was fine. I only had to kill one roach! Lol!!
Julius
4 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Michelle
Reisde met familie
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hung
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Employees
Hung
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Brand Experience Team op 20 dec 2023
Hi Hung,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 – Uitstekend
Hung
Zakenreiziger
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hung
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Kathryn
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
They said I had a reservation for a smoking room (NO!) & then said they had no more rooms with one bed…I could have one with 2 beds for more $! I was able to show them thru the Expedia app that I reserved a non-smoking & the backed down. Unfortunately the heater wasn’t working so I spent 2 cool nights with my sweatshirt on.
Kathryn
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Brand Experience Team op 7 dec 2023
Hi Kathryn,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
8/10 – Goed
Julius
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Staff is very cool.
Julius
5 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Alfonso
21 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean
Alfonso
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nancy Y. op 28 nov 2023
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
10/10 – Uitstekend
dwayne
17 nov 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dwayne
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jameel
Zakenreiziger
16 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roaches
Jameel
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Letitia
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Letitia
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Alex
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super cool
Alex
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Brand Experience Team op 20 nov 2023
Hi Alex,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6
8/10 – Goed
Dr. Sheryl
Reisde met familie
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dr. Sheryl
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Prescilla
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prescilla
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jasmin
21 okt 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
GO SOMEWHERE ELSE
The man at the front desk is rude and dismissive. Acts like he has a problem with black people. Sick of indians working in environments where they hate the demographic
Jasmin
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Brand Experience Team op 30 okt 2023
Hi Jasmin,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 – Uitstekend
Cassandra
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cassandra
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
QUASHANDRA
13 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
QUASHANDRA
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Julius
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Julius
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Julius
28 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stay was ok. WiFi kept disconnecting so I had to keep calling tech support. And also there are bubbles in da ceiling from when it rains
Julius
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Brand Experience Team op 9 okt 2023
Hi Julius,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 – Goed
Austin
27 sep 2023
Positief: Netheid
alright
Austin
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Nia
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Nia
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Lisa
17 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roaches dropping from ceiling like Domino's. Roaches crawling in bed all over my face. Roaches in dog bowl dog water etc. Complain about room was told no refund. Please don't go here you'll be better off renting a room in a Dumpster.
Lisa
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nancy Y. op 26 sep 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
8/10 – Goed
Hector Miguel
Reisde met een groep
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen servicio
Hector Miguel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nancy Y. op 26 sep 2023
¡Nos alegra que haya tenido una gran experiencia y apreciamos sus comentarios! Esperamos poder brindarle todas sus futuras necesidades de alojamiento.nancy y.#Equipo6
10/10 – Uitstekend
Alexjandra
Reisde met partner
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loves my stay
Alexjandra
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nancy Y. op 26 sep 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Uitstekend
Lexus
15 sep 2023
Lexus
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Julius
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julius
4 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
William
8 sep 2023
William
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Julius
6 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Julius
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Dametrish
Reisde met een groep
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Nice overall
Dametrish
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Brand Experience Team op 11 sep 2023
Hi Dametrish,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
2/10 – Ontzettend slecht
Kathleen
3 sep 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The shower in my room did not work i paid for a smoking room was then placed in non smoking room after because of no availability without discounted price
Kathleen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Brand Experience Team op 11 sep 2023
Hi Kathleen,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 – Matig
Scott
Reisde met huisdieren
2 sep 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty parking lot with trash
Scott
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Brand Experience Team op 11 sep 2023
Hi Scott,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6