Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 70 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
38
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 70 beoordelingen" "
8 - Goed
23
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 70 beoordelingen" "
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 70 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 70 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Maarten
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maarten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Rena Mamedova op 13 mei 2019
Dear Maarten,
Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection!
Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mei 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Verrassend hotel
Het verblijf was gericht op het werk en daardoor voor dit hotel gekozen, omdat het dichtbij de werklocatie lag.
In de nabije omgeving is weinig, maar op een half uur lopen is de oude stad waar genoeg restaurants en winkels zijn.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
CAN
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CAN
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Samip
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Stay.
Samip
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
ERSIN
24 dec 2023
ERSIN
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mehmet Alp
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mehmet Alp
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ümit
1 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is good
Ümit
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
ipek
Zakenreiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tüm personel, özellikle restoran çalışanları, cok güleryüzlü ve misafirperver.
ipek
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Jihad, EAST PALO ALTO
28 sep 2023
Jihad
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sergei, Seattle
Reisde met familie
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hospitality
Sergei
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Marina, Bellevue
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, great location.
Marina
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
AHMED
Reisde met familie
13 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AHMED
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
ARTURO
Zakenreiziger
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena experiencia
Un servicio excepcional.
ARTURO
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 3 mrt 2020
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 – Uitstekend
MOHAMED EL AMINE
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UN BON SÉJOUR TOP HOTEL
MOHAMED EL AMINE
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 30 jan 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager
10/10 – Uitstekend
MOHAMED EL AMINE
Reisde met familie
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOHAMED EL AMINE
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 27 jan 2020
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
8/10 – Goed
Eissa
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق جميل ونظيف. الافطار جيد والاطالة جميلة.
Eissa
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 27 jan 2020
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
6/10 – Redelijk
Waleed
Reisde met familie
16 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
The rooms very small and the toilet have bad smell
Waleed
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 18 nov 2019
Dear Mr. Waleed,
Thank you for sharing your experience at Intourist Hotel Baku.
I would like to sincerely apologize for not meeting your expectations in regards to your overall stay. Once again, thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and I look forward to welcome you back on your next trip to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel and friendly Staff Must stay in when you are in Baku
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 6 nov 2019
Dear Guest,
Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback.
Looking forward to welcome you back among us soon.
Best Regards,
Sevda Mammadova
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely good value for money.
Location and staff both excellent.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 30 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager
8/10 – Goed
Mohamed Yousuf
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good stay.. Could have been better!!!
The stay was good.. it could have been better. The interiors of the room need to be taken care of and need to be repaired. The housekeeping was good on some days and okay on few days. In room dining was slow and one time they totally forgot my order but as a nice gesture they gave me free soft drinks. The breakfast was good and staff always helpful. I requested a late checkout by one hour and was denied saying the hotel the full.. which was not. I would prefer other Marriot properties next time for my stay in Baku being a Marriot Bonvoy member.
Mohamed Yousuf
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 okt 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to leave feedback about your recent stay at Intourist Hotel Baku.
As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations during your stay.
Thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and we hope you choose staying with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
Sevda Mammadova
General Manager
8/10 – Goed
nadezhda
24 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nadezhda
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 26 sep 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 – Uitstekend
Mani
Zakenreiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mani
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 sep 2019
Dear Mani,
Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 – Uitstekend
Mohamed
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 1 sep 2019
Dear Mohamed,
Thank you for staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
6/10 – Redelijk
Hesham
Reisde met familie
12 jul 2019
Nice view of the seafront. Close to some resturants
Hesham
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jul 2019
Dear Guest,
Thank you for staying in Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback.
Looking forward to welcome you back on your next trip to Baku.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 – Uitstekend
Mazi
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish hotel
Very stylish hotel with a unique vibe
Love the breakfast there too
Mazi
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 3 jul 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
4/10 – Matig
Saleh
12 jun 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
فندق متوسط
فيه موقف صار لي أثناء إقامتي بالفندق هذا زارني ضيف للغرفة وإذا بالأستقبال يمنع هذا الضيف من الدخول وطلب مني دفع رسوم لزيارة الضيف القادم لي وبمعيتي أتعجب متر هذا الفعل المشين من قبل إدارة الفندق
Saleh
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jun 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection.
As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay.
Kindly be informed that according to hotel policy and procedure, any visitor in the room is charge at the price of 50AZN. In case if guest does not want to pay visitor charge, library and restaurant area can be used for meeting with friends and family.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and friendly staff.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jun 2019
Dear Guest,
Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection!
Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku.
Sincerely,
Sevda Mammadova
General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jun 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection.
As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Could you please be so kind to provide us with detailed feedback.
Best Regards,
Sevda Mammadova
General Manager
10/10 – Uitstekend
Azer
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My favorite hotel in Baku
Azer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Rena Mamedova op 13 mei 2019
Dear Azer,
Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.
8/10 – Goed
ALI
2 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مريحة
جيدة جدا
ALI
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
mohammed
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mohammed
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
musabbeh
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق نوعاً ما بعيد عن وسط المدينة.
musabbeh
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Sasá
8 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Pulito, ordinati e comodo per raggiungere il centro
Sasá
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Abdullah
7 dec 2018
Positief: Personeel en service
كل شي جيد ولكن ريحه الفندق سيئه
Abdullah
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Mohammed
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best
Best value for money and good service
Mohammed
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Mohammed
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best
best hotel in baku
Mohammed
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
bandr
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
الفندق ممتاز وأنصح به
bandr
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Aliaksandr
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
отель на высоком уровне
хороший отель для короткого визита в Баку
Aliaksandr
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Bentürk
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bakü bayrak meydanında yer olarak çok güzel ve temiz bir otel. Özellikle kahvaltısı mükemmel.
Bentürk
3 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
severino
8 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
quarto super comodo falta lo consierge....
muy bien
severino
10/10 – Uitstekend
Dr Christopher, Czechia
6 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outstanding hotel with great staff
Truly magnificent. The reception, restaurant and management team need particular mention. Nothing was too much trouble for Lala and her team. We'll done all.
Dr Christopher
6 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Brian, Mayo
5 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
baku bay stay
excellent location with good vibe, friendly staff.
Brian
10/10 – Uitstekend
Esra
28 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esra
8/10 – Goed
CARLO
23 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CARLO
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Abdulla
31 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdulla
4 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The didn't know how to clean room and everyday gives you Excuse.
The menu restaurant very small and limited.
I disappointment...
Geverifieerde reiziger
17 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
KHALIFA
13 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
الفندق نظيف ومريح والغرفه بالسريرين التؤائم تعتبر ممتازه لعائله من زوجين وطفلين صغارين لكن لايوجد مسبح وموقع الفندق رائع بالقرب من منجل ستيك هاوس ومقابل لعين أذبيجان وقريب من الممشى والكورنش كانت مدة اقامتنا في الفندق لثلاث ليالي ثم طلبنا التمديد بضع ساعات لحين موعد الذهاب الى المطار فأخبرونا حتى الساعه السادسه سيتم احتساب نصف سعر الليله وبعد الساعه السادسة سيتم احتساب سعر الليله كامله لكن عندما سألناهم أننا نريد حتى الساعه السادسه أولا اعطونا سعر 86 مانات ثم غيروا كلامهم وقالوا أن السعر حتى الساعه السادسه سيكون 112 مانات (للعلم كانت الليله بسعر 150 مانات تم احتسابها لنا خلال الثلاث ليالي أي أن نصفها 75مانات ) وبعد مناقشات اصروا على 112 مانات مما اضطرنا للخروج وحجز فندق آخر لسوء تعاملهم ومحاولتهم التلاعب في السعر
KHALIFA
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
SALEH
9 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
قريب من البحر والكورنيش ووسط باكو ابقديمة
موقع رائع 1500 متر من شارع نظامي و800 متر من فينيسيا الصغيرة إذا تحب تحجز لازم غرفة مطلة ع البحر لأن الغرف الخلفيه ماتصلح ابدا
SALEH
3 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Kawase, JP
28 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff was very kind.
I could stay very comfortable.