Winkelcentrum

Beoordelingen van Sheraton Baku Intourist

5 out of 5
Sheraton Baku Intourist
Mikail Useynov Avenue, 51, Baku

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 70 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Rena Mamedova op 13 mei 2019
Dear Maarten, Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection! Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Verrassend hotel
Het verblijf was gericht op het werk en daardoor voor dit hotel gekozen, omdat het dichtbij de werklocatie lag. In de nabije omgeving is weinig, maar op een half uur lopen is de oude stad waar genoeg restaurants en winkels zijn.

10/10 – Uitstekend

CAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Samip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Stay.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

ERSIN

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mehmet Alp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ümit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is good
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

ipek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tüm personel, özellikle restoran çalışanları, cok güleryüzlü ve misafirperver.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jihad, EAST PALO ALTO

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sergei, Seattle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hospitality
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marina, Bellevue

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, great location.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

AHMED

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

ARTURO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena experiencia
Un servicio excepcional.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 3 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

MOHAMED EL AMINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UN BON SÉJOUR TOP HOTEL
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 30 jan 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

MOHAMED EL AMINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 27 jan 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova

8/10 – Goed

Eissa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق جميل ونظيف. الافطار جيد والاطالة جميلة.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sevda Mammadova op 27 jan 2020
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova

6/10 – Redelijk

Waleed

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
The rooms very small and the toilet have bad smell
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 18 nov 2019
Dear Mr. Waleed, Thank you for sharing your experience at Intourist Hotel Baku. I would like to sincerely apologize for not meeting your expectations in regards to your overall stay. Once again, thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and I look forward to welcome you back on your next trip to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel and friendly Staff Must stay in when you are in Baku
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 6 nov 2019
Dear Guest, Thank you for staying Intourist Hotel Baku and providing feedback. Looking forward to welcome you back among us soon. Best Regards, Sevda Mammadova

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely good value for money. Location and staff both excellent.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 30 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

8/10 – Goed

Mohamed Yousuf

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good stay.. Could have been better!!!
The stay was good.. it could have been better. The interiors of the room need to be taken care of and need to be repaired. The housekeeping was good on some days and okay on few days. In room dining was slow and one time they totally forgot my order but as a nice gesture they gave me free soft drinks. The breakfast was good and staff always helpful. I requested a late checkout by one hour and was denied saying the hotel the full.. which was not. I would prefer other Marriot properties next time for my stay in Baku being a Marriot Bonvoy member.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to leave feedback about your recent stay at Intourist Hotel Baku. As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations during your stay. Thank you for staying at Intourist Hotel Baku, and we hope you choose staying with us again whenever your travel needs bring you back to Baku. Sevda Mammadova General Manager

8/10 – Goed

nadezhda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 26 sep 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

Mani

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 sep 2019
Dear Mani, Thank you for taking time to provide feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection and looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 1 sep 2019
Dear Mohamed, Thank you for staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

6/10 – Redelijk

Hesham

Reisde met familie
Nice view of the seafront. Close to some resturants
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jul 2019
Dear Guest, Thank you for staying in Intourist Hotel Baku Autograph Collection and providing feedback. Looking forward to welcome you back on your next trip to Baku. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

Mazi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish hotel
Very stylish hotel with a unique vibe Love the breakfast there too
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 3 jul 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

4/10 – Matig

Saleh

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
فندق متوسط
فيه موقف صار لي أثناء إقامتي بالفندق هذا زارني ضيف للغرفة وإذا بالأستقبال يمنع هذا الضيف من الدخول وطلب مني دفع رسوم لزيارة الضيف القادم لي وبمعيتي أتعجب متر هذا الفعل المشين من قبل إدارة الفندق
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jun 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection. As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Kindly be informed that according to hotel policy and procedure, any visitor in the room is charge at the price of 50AZN. In case if guest does not want to pay visitor charge, library and restaurant area can be used for meeting with friends and family. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and friendly staff.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jun 2019
Dear Guest, Thank you very much for feedback regarding your recent stay at Intourist Hotel Baku Autograph Collection! Hope to welcome you back among us whenever the travel brings you back to Baku. Sincerely, Sevda Mammadova General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sevda Mammadova op 17 jun 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection. As we pride ourselves in delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Could you please be so kind to provide us with detailed feedback. Best Regards, Sevda Mammadova General Manager

10/10 – Uitstekend

Azer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My favorite hotel in Baku
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Rena Mamedova op 13 mei 2019
Dear Azer, Thank you for sharing your experience and staying at the Intourist Hotel Baku Autograph Collection and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Baku.

8/10 – Goed

ALI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
مريحة
جيدة جدا
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

musabbeh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الفندق نوعاً ما بعيد عن وسط المدينة.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Sasá

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Pulito, ordinati e comodo per raggiungere il centro
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Positief: Personeel en service
كل شي جيد ولكن ريحه الفندق سيئه
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best
Best value for money and good service
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best
best hotel in baku
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

bandr

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
الفندق ممتاز وأنصح به
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Aliaksandr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
отель на высоком уровне
хороший отель для короткого визита в Баку
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Bentürk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bakü bayrak meydanında yer olarak çok güzel ve temiz bir otel. Özellikle kahvaltısı mükemmel.
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

severino

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
quarto super comodo falta lo consierge....
muy bien

10/10 – Uitstekend

Dr Christopher, Czechia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outstanding hotel with great staff
Truly magnificent. The reception, restaurant and management team need particular mention. Nothing was too much trouble for Lala and her team. We'll done all.
6 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Brian, Mayo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
baku bay stay
excellent location with good vibe, friendly staff.

10/10 – Uitstekend

Esra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

CARLO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Abdulla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The didn't know how to clean room and everyday gives you Excuse. The menu restaurant very small and limited. I disappointment...
17 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

KHALIFA

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
الفندق نظيف ومريح والغرفه بالسريرين التؤائم تعتبر ممتازه لعائله من زوجين وطفلين صغارين لكن لايوجد مسبح وموقع الفندق رائع بالقرب من منجل ستيك هاوس ومقابل لعين أذبيجان وقريب من الممشى والكورنش كانت مدة اقامتنا في الفندق لثلاث ليالي ثم طلبنا التمديد بضع ساعات لحين موعد الذهاب الى المطار فأخبرونا حتى الساعه السادسه سيتم احتساب نصف سعر الليله وبعد الساعه السادسة سيتم احتساب سعر الليله كامله لكن عندما سألناهم أننا نريد حتى الساعه السادسه أولا اعطونا سعر 86 مانات ثم غيروا كلامهم وقالوا أن السعر حتى الساعه السادسه سيكون 112 مانات (للعلم كانت الليله بسعر 150 مانات تم احتسابها لنا خلال الثلاث ليالي أي أن نصفها 75مانات ) وبعد مناقشات اصروا على 112 مانات مما اضطرنا للخروج وحجز فندق آخر لسوء تعاملهم ومحاولتهم التلاعب في السعر
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

SALEH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
قريب من البحر والكورنيش ووسط باكو ابقديمة
موقع رائع 1500 متر من شارع نظامي و800 متر من فينيسيا الصغيرة إذا تحب تحجز لازم غرفة مطلة ع البحر لأن الغرف الخلفيه ماتصلح ابدا
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Kawase, JP

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff was very kind. I could stay very comfortable.
5 nachten verbleven in juli 2017