Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van BATIQA Hotel Lampung

3 out of 5
BATIQA Hotel Lampung
Jl. Jendral Sudirman No 140, Pahoman, Tanjung Karang, Bandar Lampung, Lampung

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 13 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Darwi

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Erich

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ross

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No swimming pool
Price so expensive stay 2 night cost 3.275.000, it is suppose 4 stars service but the fact it only two stars hotel, also no swimming pool
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Mauricio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Non smoking hotel!
The hotel is quite new. And good job for the non-smoking! Room and toilet is clean. Bed is very comfortable. Breakfast with limited choices for me (perhaps I’m a little bit choosy). There is a mosque opposite of the hotel, light sleeper might need to know this.
Reactie van Adhi Wahyu Prasetyo op 17 mei 2018
Hi Dear, Thank you for choosing BATIQA Hotel Lampung to provide your accommodation. We are so grateful to have you here with us. Thank you so much for your review. Can't wait to welcome you again in our Hotel .

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
good
Reactie van Adhi Wahyu Prasetyo op 17 mei 2018
Hi Dear, Thank you for your review.

6/10 – Redelijk

Indra Mantik

Positief: Netheid, personeel en service
Suite with Deluxe Taste
Suite room service is the same with Deluxe Room, thus nothing difference except the room size. No bath towels in the room until 16.00, they said the towel have just return from laundry at that time. Funny indeed....Wifi is quite slow...
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Arief

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good breakfast
good value hotel
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel... Great price
Very clean and pleasant hotel. Strongly recommend.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

lilbleh, Jakarta

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good hotel, hopeless service
Had to wait for more than an hour to get the rooms. Asked for parking space and was ignored.

4/10 – Matig

lilbleh, Jakarta

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brand new hotel but hopeless service.
Had to wait for a little over an hour for a group of 12 rooms to be completely checked in. Called in advance for parking space and was not prioritised nor addressed and had to park in a grassy lot about 50 meters away from the hotel and even after informing the staff that we had asked for the parking space, nothing was done about it. The only good thing about the hotel is that it is indeed clean.
Reactie van Adhi Wahyu P op 26 sep 2016
Dear Valued Guest, Thank you for your candid feedback. I am very sorry to hear that your stay at the hotel was not up to par. Please note that this information has been passed on to our concerned staff. Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to the city. Warm regards, General Manager

8/10 – Goed

surya, Martapura OKU TIMUR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotels.com mengecewakan.
Saya kecewa dg Hotels.com krn reservasi saya tdk dikonfirm dg alasan Hotel Batiqa Bdr.Lampung blm ada kerjasama dg Hotels.com.Akibatnya saya hrs menunggu dan saya hrs membayar kembali,miskipun kemudian reservasi saya diterima oleh fihak hotel.Menurut mrk reservasi saya ada di Expedia.Koq bisa begitu.Harusnya Hotels.com memberitahu saya.