Padma Resort Ubud
Hotel aan de rivierpromenade met 2 restaurants en 3 buitenzwembaden
Fotogalerie voor Padma Resort Ubud





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 210
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Club kamer (Premier ) laden

Club kamer (Premier )
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Club lounge
Een gratis babybed
Een koelkast
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Banjar Carik, Desa Puhu, Payangan, Bali, 80572
Over deze accommodatie
Padma Resort Ubud
Vergelijkbare accommodaties

Maya Ubud Resort and Spa
Maya Ubud Resort and Spa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 122
inclusief belastingen en toeslagen
13 dec - 14 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: IDR 1000000.00 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 950000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 21.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Padma Resort Ubud
Padma Resort
Padma Ubud
Padma Resort Ubud Hotel
Padma Resort Ubud Payangan
Padma Resort Ubud Hotel Payangan
Padma Resort Ubud CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Padma Resort Ubud
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super goed en fijn hotel vriendelijk personeel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Judith
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige locatie
Judith
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Alyosha, Ophoven
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wow!
Alyosha
3 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig resort in de bergen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Marcel
10 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooiste hotel waar wij ooit geweest zijn
Marcel
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
W. H.
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige ervaring en super service!
W. H.
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Jasper, Amsterdam
8 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronduit subliem
Jasper
4 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Marjan
24 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig uitzicht op de jungle
Marjan
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Mahsa
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahsa
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Seth
29 okt 2025
Seth
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kasra
28 okt 2025
Kasra
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nawal
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nawal
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Eden
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Eden
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kelsey
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelsey
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIMI
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIMI
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jeffrey
11 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Khalid
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khalid
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YOUSANG
31 jul 2025
YOUSANG
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ozziel
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ozziel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Indarjit
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Indarjit
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Omid
Reisde met partner
6 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omid
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammed
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
3 nachten verbleven in juni 2025








