Fotogalerie voor Aksari Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Aksari Suite laden

Aksari Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Suite Forest View laden

Suite Forest View
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Grand 1 Bedroom Villa with Private Pool laden

Grand 1 Bedroom Villa with Private Pool
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Grand 2 Bedroom Private Pool Villa with River View laden

Grand 2 Bedroom Private Pool Villa with River View
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor 1 Bedroom Villa with Private Pool laden

1 Bedroom Villa with Private Pool
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Grand 1 Bedroom Private Pool Villa with River View laden

Grand 1 Bedroom Private Pool Villa with River View
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Grand suite laden

Grand suite
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Grand Riverside Private Pool Villa laden

Grand Riverside Private Pool Villa
Hoogtepunten
Een patio
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Aksari Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality in Tegallalang. Een paar bekende bezienswaardigheden zijn Rijstvelden van Tegalalang en Paleis van Ubud en het natuurschoon van deze omgeving kun je bij Apenbos van Ubud bewonderen. Aloha Ubud Swing en Jungle Swing zijn ook zeker het bezoeken waard.

88 Jl. Raya Desa Kenderan, Tegallalang, Bali, 80561
In de buurt
- Tirta Empul-tempel - 4 min. rijden - 3.6 km
- Rijstvelden van Tegalalang - 5 min. rijden - 4.3 km
- Paleis van Ubud - 14 min. rijden - 11.7 km
- Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 14 min. rijden - 13.1 km
- Apenbos van Ubud - 16 min. rijden - 14.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Tis Cafe - 7 min. rijden
- Kabana - 6 min. rijden
- Akar Restaurant & Bar - 6 min. rijden
- d' Alas Restaurant - 7 min. rijden
- Sari Timbul Restaurant - 3 min. rijden
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hoshi Jungle Resort
Hoshi Jungle Resort
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 5 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. IDR 261750 voor volwassenen en ca. IDR 261750 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: IDR 2200000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aksari Ubud Bali
Aksari Ubud Resort
Aksari Ubud Resort Bali
Aksari Resort Ubud
Aksari Resort Ubud CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Resort
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Tegallalang
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality Resort Tegallalang
Aksari Resort Ubud
Aksari Resort Ubud CHSE Certified
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality
Aksari Resort Ubud by Ini Vie Hospitality CHSE Certified
Aksari Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality Resort
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aksari Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Jorge
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
nicolas
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nicolas
5 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mustafa, Calgary
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mustafa
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MAKI
Reisde met een groep
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




MAKI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
wataru
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wataru
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
golbarg
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
golbarg
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Arisa
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arisa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mao
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mao
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KOKO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Torstein
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Torstein
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Uma
10 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uma
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
LAETITIA LILIANE
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LAETITIA LILIANE
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sophia
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jérôme
Reisde met een groep
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel, avec des choses à revoir !
Jérôme
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Biljana
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Biljana
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kwangseong
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kwangseong
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
James
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DAEHO
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAEHO
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Alicia, London
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alicia
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Simon
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Minami
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minami
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Laura
Reisde met een groep
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Andreas Dyssekilde
4 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
Håbløst personale - fint hotel
Andreas Dyssekilde
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Cailey
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cailey
3 nachten verbleven in januari 2025